בחירת מקום לחתונה קטנה במרכז

חתונה קטנה במרכז היא הבחירה האולטימטיבית כאשר רוצים לערוך חתונה בימינו. אין צורך להרחיק לאזורי ספר כאשר רוב החברים והמשפחה נמצאים באזור המרכז; גם אין צורך להגזים בכמות האורחים ולהגיע למצב שאתם לא מכירים חצי מהאנשים בחתונה שלכם! מספיק להזמין את המשפחה והחברים הקרובים ביותר ולעשות אירוע חתונה אינטימי עם שמחה אמתית אשר באה מהלב.

מתלבטים היכן לערוך חתונה קטנה במרכז?

 

גלריית דובנוב מוכיחה שגם כאשר רוצים לקיים אירוע קטן במרכז לא צריכים לוותר על הרמה, ההפך הוא הנכון. בגלריית דובנוב ניתן לקיים אירועים קטנים ברמה גבוהה מאוד תוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים והגדולים של האירוע. גלריית דובנוב מציגה מספר יתרונות המתבטאים גם במקום וגם במיקום והופכים אותה למקום מושלם לאירוע החתונה שלכם.

מבחינת המיקום, גלריית דובנוב ממוקמת בלב ליבה של תל אביב, לא רחוק ממתחם שרונה ומרכזי הבילוי של תל אביב. כך אתם יכולים לקיים חתונה קטנה במרכז כל האקשן התל אביבי. אל תדאגו למקומות חנייה, למקום יש סידורי חנייה 7 ימים בשבוע.

מבחינת המקום גלריית דובנוב בהחלט גאה להציג מתחם אירועים מרשים אשר גורם לכולם להגיב בפליאה. מבנה הגלריה הדו מפלסית הוא דבר שונה ומיוחד בנוף החתונות הישראלי ואנשים רבים מתאהבים בקונספט הזה ומייד מרגישים שזה המקום המושלם בשביל חתונה קטנה במרכז.

hopa

מבחינת הקונספט בחרנו לתת למקום אופי מפואר אך עם דגש על תחושת ביתיות. זה נובע מתוך התפיסה שלנו שלא ניתן להפריד את המושג חתונה אינטימית והמושג חתונה קטנה; אנו מאמינים שאלו שני מושגים ההולכים יד ביד ומשלימים אחד את השני. העיצוב הביתיֿ המתבטא, בין היתר, בריהוט מיוחד ווילונות הגורמים לכם להרגיש כאילו אתם בסלון בית – הוא אחד מהסודות שלנו לתת תחושה אינטימית.

garden3

מבחינת סידור המקום אנו יכולים להתאים אותו לכל סוג של אירוע ולשלב שולחנות ישיבה לסועדים לצאת פינות לאונג׳ המאפשרות לאורחים שלכם להתחבר אחד עם השני בקצת מינגלינג נעים. למרות שמדובר בגלריית אירועים תל אביבית, עדיין לא זנחנו את החיבור לטבע ויש לנו גם גינה ירוקה המשתלבת בכל אירוע בצורה מושלמת.

אז אם גם אתם בעניין של חתונה קטנה במרכז המשלבת אלמנטים של פאר, גינה ירוקה, פינות לאונג׳ ועיצוב מדליק; בואו לבקר אצלנו ותתרשמו מהפוטנציאל. חייגו עכשיו 03-691-0168

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES