חתונה תל אביבית

אולם חתונות בתל אביב – חתונה תל אביבית

 

כל זוג שמתחתן תמיד מצהיר שהוא רוצה חתונה מיוחדת ושונה מכל האירועים; בסופו של דבר, אם תסתכלו על חתונות במרכז תל אביב, תראו את אותם הדפוסים שחוזרים בכל החתונות. פעם חתונה בגן ובמקום פתוח נחשבה למשהו שונה אבל היום גם זה הפך לבנאלי. אם רוצים לערוך חתונות במרכז תל אביב ולתת להן אווירה שונה וייחודית הסוד טמון במקום עצמו. המוסיקה, הקייטרינג וכל הדברים האחרים, חשובים ככל שיהיו, הם לא עושים את ההבדל. אם אתם רוצים חתונה תל אביבית אשר תהיה שונה מהאחרות עליכם לחפש מקום שונה ומיוחד.

חתונה בלב תל אביב
חתונה בלב תל אביב

חתונה בלב תל אביב בסגנון שונה

 

גלריה דובנוב שונה מכל אולמות האירועים שאתם מכירים, במקום אולם אירועים מנוכר ישנה גלריה מעוצבת המאפשרת לקיים אירוע אינטימי באווירה ביתית. המקום אינו מעוצב כאולם אירועים סטנדרטי אלא כגלריה, דבר המשנה את כל התחושה שהמקום משדר. מהרגע הראשון שנכנסים מרגישים את החוויה העיצובית המושקעת שהיא באמת משהו אחר, משהו מרענן בנוף החתונות הישראלי. העיצוב הביתי של הגלריה חודר ללבבות ומשרה על כולם אווירה נעימה ונינוחה. העיצוב הוא פרי עבודתו של האדריכל עומר לייכטר אשר שקד על כל פרט עיצובי על מנת לבנות חלל המתאים לאירועים וחתונות, אך יחד עם זאת לתת למקום את אותה האווירה הביתית שמקרינה חום ואינטימיות. כל מי שחושב על חתונה בתל אביב ומגיע לגלריה דובנוב מיד מרגיש את הקסם. בגלריה דובנוב תוכלו למצוא גם גינה לבבית בה ניתן לקיים חופות ואירועים בכל עונות השנה.

כחלק מחווית האירוח של גלריה דובנוב מקפידים גם על סטנדרטים גבוהים בפן הקולינארי. אנו עובדים עם מספר שירותי קיטריניג העונים לסטנדרטים של הגלריה. קיטירינג הבית שם דגש על מוצרים עונתיים ובישול עלי בהשראת מטבחי אגן הים התיכון ובניצוחו של השף חיים סבג מקייטרינג מעשיה. מלבדו אנו עובדים עם עוד מספר שירותי קייטרינג אקלסיביים המתאימים לסטנדרטים הגבוהים.

חתונה תל-אביבית
חתונה תל-אביבית

גלריה דובנוב כל מה שצריך לחתונה בלב תל אביב

 

בגלריה דובנוב יש את כל מה שצריך בשביל חתונה במרכז תל אביב; מפינות לאונג' עם ספות נעימות המאפשרות לאורחים להרגיש את תחושת הביחד והמשפחה; שולחנות מפוארים בהם מוגשות ארוחות משובחות וגינה אחת של שפיות בתוך המולת העיר. אלו הם הדברים שעושים את ההבדל ונותנים את עוצמת החוויה. האורחים שהוזמנו לחתונה תל אביבית  יוצאים בתחושה כאילו ביקרו בחו"ל והם אפילו אומרים זאת.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES