חתונת כסף או חתונת זהב

זוגות הנשואים 25 שנה חוגגים את חתונת הכסף וזוגות החוגגים 50 שנות נישואים חוגגים את חתונת הזהב. נראה שזה אחד הדברים המרגשים ביותר שאפשר לחגוג ושאפשר לאחל לזוג שמתחתן. חתונת זהב ואפילו חתונת כסף היא מאורע הנותן הרבה מאוד השראה לזוגות הצעירים. בהחלט ראוי לחגוג אותו באופן מיוחד ואנו מזמינים אתכם לחגוג אותו בגלריה דובנוב.

תחום החתונות והאירועים תמיד עובר אירועים וכנראה שחתונות היום הן שונות מאוד מהחתונות אשר נערכו לפני 25 שנה או 50 שנה. אולי דווקא בגלל זה כדאי לחגוג את האירוע במקום הכי טרנדי המסמל את החדשנות בתחום האירועים. יש בכך אמירה סמלית ורבת משמעות – כאשר אתם חוגגים חתונת זהב, העולם סביבכם השתנה ללא היכר אך אתם נשארתם בשלכם באהבה נצחית מעבר לגבולות הזמן.

למרות שגלריה דובנוב היא סמל לחדשנות היא אחד המקומות המתאימים ביותר לחגיגות של חתונת כסף או חתונת זהב. היא מציעה חוויה מפנקת ונעימה לאורחים. אין דרך יותר נעימה לחגוג 50 שנות נישואים מאשר לבלות אותן עם משפחה וחברים, ילדים, נכדים ואפילו נינים. גלריה דובנוב היא המקום בו תוכלו לקבץ את כולם לאירוע שכולו חגיגה משפחתית מרגשת ומפנקת.

גלריה דובנוב ערוכה לקיים את כל סוגי האירועים ובכללם חגיגות ימי נישואין. המקום מצויד במיטב האמצעים הטכנולוגיים המאפשרים לכם להקרין מצגת מיוחדת לאורחים; מצגת המציינת את שנות הנישואין הרבות וההיסטוריה המשפחתית. המקום ערוך לקיים אירועים קטנים וגדולים באווירה מיוחדת. המיוחד בגלריה דובנוב הוא האווירה הביתית-משפחתית של המקום אשר הופכת אותו למקום הטבעי ביותר לקיים אירוע של חתונת זהב. השקענו רבות בעיצוב המקום על מנת לייחד אותו מכל אולם אירועים אחר ולתת לאורחים שלנו חוויה שונה. החוויה של אירוע בגלריה דובנוב היא חוויה של אירוח אינטימי. ההרגשה של המבלים במקום היא כאילו הם נמצאים באירוח סלון ביתי. לנו זו נראית האווירה הטובה ביותר בשביל לחגוג את אותן השמחות המשפחתיות כמו חתונת הכסף או הזהב.

אם אתם הזוג בר המזל שחוגג 50, או שאתם רוצים לארגן הפתעה לאימא ואבא, אנו בגלריית דובנוב נשמח לארח אתכם. צרו קשר ונראה לכם את המקום

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES