מקום לחגוג יום הולדת 40

גלריית דובנוב היא מקום צעיר וטרנדי המחובר להווה בצורה בלתי רגילה. דווקא מסיבות אלו הוא המקום המתאים ביותר כאשר אתם מחפשים מקום לציין בו את יום ההולדת הארבעים שלכם. מדובר באירוע משמח אותו אתם חוגגים בשמחה; מסכמים את מה שהיה אך מביטים גם לעתיד הנפלא שעדיין מחכה לכם. באופן סמלי הקונספט משתלב היטב עם האופי של גלריית דובנוב.

גלריית דובנוב – כאן הכל נופל במקום

 

בגיל 40 אתם נמצאים בשיא העשייה שלכם ולכן מתאים לכם לקיים את האירוע במקום מלא באנרגיות כמו גלריית דובנוב. העיצוב המדליק והמושקע נותן אווירה מיוחדת ואנרגטית אשר נוגעת בכל האורחים. ואם כבר הזכרנו את האורחים; בגיל 40 יש לכם חברים ומשפחה בכל הגילאים וזהו בדיוק המקום להפגיש את כולם ביחד ולהראות שגם בגיל ארבעים you stll kicking.

החוויה המורכבת שמספקת הגלריה היא בדיוק הסביבה שבה הכל נופל במקום. כמו החיים שלכם, בהם יש הרבה פינות, עשייה ותפניות, כך גם הגלריה מורכבת מחללים שונים ומעניינים – מבנה הגלריה הוא שילוב של חלל מרכזי, לצד גינה מטופחת וירוקה כל השנה. יש כאן שילוב של מבנה דו מפלסי עם פינות לאונג׳ מפנקות ונעימות באווירה ביתית.

גלריית דובנוב – מקום שנוגע בלבבות

העיצוב של המקום שומר על רמה גבוהה ומוקפדת אך יחד עם זאת יש בו אלמנטים של בית; זהו מקום שבו תרגישו בנוח לחגוג את יום ההולדת ולציין את אבני הדרך של החיים. תוכלו לחגוג כאן ביחד, עם מצגות, ברכות, סרטים, נאומים וכל מה שנראה לכם מתאים לציין 40 שנים. וכמובן תוכלו לפנק את האורחים בסעודה חגיגית ומשובחת עם שירותי הקייטרינג של Kitchen Gallery אשר נותנים ערך מוסף לאירוע ולקוחים את האורחים שלכם למסע קולינארי המתחיל באגם הים התיכון ומקבל דרישות שלום ממקומות רחוקים ואקזוטיים.

אירוע בגלריה דובנוב ימלא את חתן השמחה, משפחתו ומעגל חבריו בהרבה אנרגיה המספיקה לעוד 40 שנים של עשייה. עם האווירה הנפלאה, האורחים הנהדרים וגם המטעמים, אנו יודעים איך לקיים אירוע הנוגע בלבבות; אז אם גם אתם רוצים לחגוג איתנו יום הולדת 40, התקשרו עכשיו 03-691-0168 ושריינו מקום.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES