מקום לחתונה קטנה

סיבות טובות לבחור בגלריה דובנוב

מחפשים מקום לחתונה קטנה? ישנם אולמות רבים הפונים לנתח שוק זה של חתונות קטנות, אך הרשו לנו לתת לכם כמה סיבות טובות מדוע לבחור בגלריה דובנוב.

ניסיון – לגלריה דובנוב ניסיון רב בקיום אירועים וחתונות קטנות. ערכנו כבר מאות אירועים בגלריה ואנשים רבים שהתארחו אצלנו בעבר חוזרים אלינו כאשר הם מחפשים מקום לחתונה קטנה. הניסיון שלנו מתבטא בכל השלבים, החל מתכנון האירוע ועד הפרטים הקטנים של האירוע עצמו, אלו אשר גורמים לאורחים שלכם להרגיש כמו בבית.

צוות חם ויחס אישי – רבים מזלזלים בחשיבות של צוות ההנהלה והלוגיסטיקה, אך אלו הם האנשים המשכים בחוטים ואיתם תצטרכו לעבוד בשביל לארגן את האירוע. אין לתאר את התחושה שמקבלים כאשר יש צוות מבין ומסייע התומך בכל רעיון שיש לכם או מציע פתרון לכל בעיה ושאלה שמתעוררת. עם צוות כזה לא צריך לחפש מקום לחתונה קטנה במקומות אחרים.

מיקום – אם אתם מאזור המרכז, אין צורך להתרחק לכפרים ולמושבים. אנחנו כאן בלב תל אביב, בלב אזור הבילויים והעסקים של העיר שלא לוקחת הפסקה. אל תדאגו למקומות חנייה (בעיה תל אביבית ידועה), יש לנו סידורי חנייה לכל האורחים.

גינה – קשה להאמין אבל לגלריה דובנוב יש גינה של ממש; דבר נדיר בנוף האירועים האורבני. אין כמו חוויה של גינה פרטית המשכיחה את כל האווירה הסואנת של העיר. אירוע באווירה של מסיבת גן, במיוחד כאשר הוא מתרחש בתוך העיר הכי סואנת בישראל, פשוט משרה אווירה של רוגע ונועם על האורחים שלכם. הגינה הפורחת שלנו משתלבת באירועים ומשדרגת אותם. היופי הוא שניתן ליהנות מהגינה בכל עונות השנה.

פינות לאונג׳ – אולמות אירועים מהסוג של פעם כללו אך ורק שולחנות ישיבה, אותם השולחנות בהם מוגשת הארוחה. במקרה הטוב היה איזה ספסל ישיבה בכניסה. אנו פשוט חושבים שזה לא מספיק; בשביל לפנק את האורחים בהם צריך לספק להם פינות לאונג׳ בהן יוכלו להתרווח, ליהנות ולשוחח עם האורחים האחרים בחתונה. אמנם מדובר במקום לחתונה קטנה, אך אסור לוותר על שום פרט.

חתונת כסף

קייטרינג – חלק חשוב בכל אירוע הוא הקייטרינג. האורחים תמיד אוהבים שמפנקים אותם במטעמים והרושם שהקייטרינג משאיר עליהם הוא חלק מכריע מזיכרון האירוע שלהם. איזה יופי שאנו מקום לחתונה קטנה, כך יש לנו יותר זמן ויכולת להקדיש תשומת לב אישית לכל צלחת וצלחת. לאחרונה גם חידשנו את קייטרינג הבית והתחלנו לעבוד עם Kitchen Gallery המתמחים בבישול ביתי עילי ומפגינים גמישות גדולה בבניית התפריט של כל אירוע.

צריכים עוד סיבות? בואו לראות את המקום ותשתכנעו, התקשרו עכשיו 03-691-0168 .

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES