שיווק נכון של אולם אירועים

הצעדים שיובילו את העסק(אולם אירועים) שלך להכרה

שוק אולמות האירועים כולל זוגות מתחתנים, אירועי סלבס, ימי הולדת בר מצוות או ימי נישואים, אירועים עסקיים ואירגוני צדקה. יישום תכנית שיווק יצירתית תעזור לכם להרחיב את בסיס קהל הלקוחות. לפניכם מספר נקודות למחשבה כיצד לנקוט בפעולות שיווק שונות ולהביא את אולם האירועים שלכם לחשיפה גדולה יותר:

נוכחות ברשת

שום דבר לא מחליף את המפגש פנים מול פנים, לבקר באולם אירועים ולהתרשם אך בעידן של היום, הקלו על לקוחות פוטנציאליים בקבלת מידע ורושם ככל שניתן בכך שתספקו תמונות רבות של אולם האירועים באתר האינטרנט שלכם. תיכללו באותן תמונות את האולם עם תיאור מלל ומפרט של כמות האנשים שהאולם יכול להכיל ובאיזה הסדר ובאילו אירועים אתם מתמחים. בנוסף, העלו תמונות מפורטות ככל שניתן : של המקום מבחוץ ומבפנים, תמונות של מנות ויתר האיבזור, השדרוג והנוחות שיש לאולם להציע עבור לקוחותיו הפוטנציאליים.

אולם אירועים
אולם אירועים

תאגידים ועסקים

עסקים ואירגונים שונים הם הלקוחות המושלמים לאירועים באמצע השבוע צהריים וערב כאחד כאשר אולם האירועים פנוי. הפיצו מייל או חוברות והזמנות לבקר באולם שלכם בקרב חברות שונות, מנהלים, מנכ"לים ובעלי עסקים שונים לבחינת אפשרות קיום מגוון אירועים בין השאר כגון מפגש מכירות, הרצאות, השקות מוצר, אסיפות, אירוע הוקרה, מסיבות פרישה ועוד מגוון אירועים שיביאו לשכירת אולם האירועים שלכם. תארו את היכולות שלכם לארח סוגים שונים של אירועים ומידע מפורט ככל שניתן.

פומביות / פרסום

ארחו באולם אירועים אירועי צדקה או גיוס כספים בתשלום מינימאלי (או רק לצורך כיסוי עלויות האוכל) לצורך הענקת עזרה לקהילה. זוהי הזדמנות עבור העסק שלך לקבלת פרסום חיובי, בררו עם מפיק האירוע אם ניתן לכלול את אולם האירועים בסקירה חדשותית ולקבל אולי אפילו הזמנות לתוכניות אירוח. שימרו על מסע הפרסום שלכם לאורך כל השנה, הפיצו הודעות לעיתונות הכוללות טיפים מה ואיך לחפש אולם אירועים, או כיצד לבחור את גודל האולם על פי צרכי הלקוח וכו'. מתן מידע בעל ערך יעזור לכם לבנות אמינות ומהימנות עבור העסק שלכם שתוביל בסופו של דבר להזמנות אירוע עתידיות.

 

קדמו את ימי החול לעריכת חתונות 

קיום אירועי חתונה הם עמוד השידרה של כל אולם אירועים, לעיתים קרובות בימינו יש צורך לשריין אולם אירועים לחתונות 12 חודשים מראש או אף יותר! החיסרון הוא שרוב אירועי החתונות מתרחשים בימי הסופ"ש, נסו להציע מבצעים והנחות לאירועי חתונה שמתקיימים ביתר ימי השבוע ותנו לזוג וליתר העוקבים אחרי פרסומיכם להבין כי קיום אירוע במהלך ימי השבוע ולא בהכרח בימי הסופ"ש יוביל להוזלה משמעותית בעלויות והוצאות של בעלי השימחה.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES