מקום לאירועים בתל אביב

אירוע מיוחד באווירה חמה וביתית, מקום לאירועים בתל אביב.

מי שמארגן אירועים ומחפש מקומות לאירועים בתל אביב תמיד מתמודד עם אותה הבקשה של חתני השמחה או מזמיני האירוע -”אני רוצה שהאירוע שלי יהיה מיוחד, תמצא לי מקום לאירועים בתל אביב שיש לו משהו שונה להציע". אותה הכמיהה חוזרת ונשמעת מפיו של כל בעל שמחה השואף לבטאה בארגון האירוע. היו בטוחים שמאחורי כל אירוע, גם אם נראה אותו הדבר, עמדה הכוונה  והניסיון לארגן אירוע מיוחד. אבל כוונות ומציאות לחוד. אז מהו בעצם הסוד? איך מארגנים אירוע שונה ומיוחד?

“לא מה שציפית"

מסתבר שלכולנו ישנה מערכת של ציפיות מקדימות. כאשר אנו חושבים על מקומות לאירועים בתל אביב מיד עולה לנו תמונה בראש; תמונה זו היא הציפיות שלנו מהאירוע אף אם איננו מודעים לכך. אותה התמונה, אותה מערכת הציפיות מבוססת על חוויות העבר, על האירועים שבם הקהל לקח חלק בעבר. הסוד הגדול הוא להבין את הציפיות הטבעיות של האנשים ושם להפתיע אותם. אם תבינו מה האנשים מצפים מהאירוע ותצליחו להציע להם משהו שונה אז תפתיעו אותם ותשיגו את התוצאות הרצויות.

מקומות לאירועים בתל אביב

בגלריה דובנוב אנו מפתיעים את הקהל בסביבה שונה ממה שהם ציפו, גם במקום וגם במיקום. כאשר האורחים חושבים על מקום לאירועים בתל אביב מיד יש להם עולה בראשם תמונה של חלל גדול ובנאלי, הרי מה עוד אפשר לצפות ממקום לאירועים בתל אביב… אך כאשר האורחים נכנסים אל הגלריה הם נתקלים בעיצוב חלל שונה ושימוש בשני מפלסים שהם בכלל לא יכלו לדמיין. השימוש בשני המפלסים יוצר תנועה ודינמיות של האנשים ופרספקטיבה אחרת לאירוע. זהו הרושם הראשוני והרגע שבו הקהל מבין שהפעם זהו אירוע באווירה אחרת.

העיצוב השונה אינו מתבטא אך ורק בעיצוב החלל והמבנה אלא גם בפרטי הריהוט, הצבעים והאביזרים השונים. בחרנו לתת למקום אופי ביתי חם, דבר השונה מכל המקומות לאירועים בתל אביב שאנו מכירים. העיצוב הביתי שלנו בא לידי ביטוי בווילונות, בצבעים, בתמונות על הקירות, בצורה בה מסודרות הספות והשולחנות וכל הפריטים הדקורטיביים שהוכנסו למקום. אנו מאמינים כי העיצוב הביתי נותן תחושת אירוע אינטימית גם באירועים גדולים. החמימות של המקום אינה מושגת אך ורק בזכות העיצוב אלא בזכות הצוות החם המאפשר לקיים אירוע באווירה חמה ומשפחתית.

גלריה דובנוב נמצאת במיקום מיוחד, בדיוק בתוך המשולש התרבותי שבין תאטרון הבימה, שרונה ומוזיאון תל אביב. הגלריה משתלבת היטב בנוף התרבותי של הסביבה. אנו בגלריה דובנוב הבנו שבשביל ליצור אירוע שונה צריך לשבור את המוסכמות וזה מה שעשינו בעיצוב המקום. אבל אנו מבטיחים לכם שזה לא מסתכם אך ורק בעיצוב. מבין המקומות לאירועים בתל אביב, גלריה דובנוב היא אחד המקומות המועטים שניתן להגיד עליהם שהם מותאמים בצורה מושלמת לאירועים פרטיים כמו גם עסקיים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES