סיבות טובות מדוע לעשות אירועי חברה בגלריית דובנוב

מחפשים מקום לאירועי חברה? צריכים מקום שייתן חוויה מרשימה לאורחים שלכם? הרשו לנו להציע את גלריית דובנוב בתור המקום לקיום אירועי חברה. לגלריית דובנוב יש הרבה מאוד מה להציע והיא מתאימה לכל סוג של אירוע. אז להלן 5 סיבות טובות לבחור בנו בתור המקום לאירוע שלכם.

סיבה ראשונה – הניסיון

מאז הקמת מתחם האירועים בגלריית דובנוב קיימנו בו מאות אירועים מכל הסוגים, רבים מהם אירועי חברה. יש לנו ניסיון רב בתחום ושפע של לקוחות מרוצים, אלו אשר קיימו אצלנו אירועים ואלו שרק השתתפו בתור מוזמנים. בעזרת ניסיוננו הרב אנו יכולים לייעץ לכם ולעזור לכם להחליט על אופי האירוע ולתפעל את כל האירוע ללא תקלות.

סיבה שנייה – המיקום

גלריית דובנוב ממוקמת בלב הסיטי של תל אביב, מרחק נגיעה מכל מרכזי העסקים וגם מרכזי הבילויים. תל אביב היא המקום בזירת העסקים הישראלית אך גם זירת התרבות והבילויים. אין מקום יותר ראוי מתל אביב על מנת לקיים אירוע חברה.

סיבה שלישית – החוויה העיצובית

כבר מזמן חלף זמנם של אולמי האירועים שכל מטרתם הייתה לצופף אנשים בשולחנות במפלס אחד. היום מתחמי אירועים עושים שימוש בחללים שונים או במקרה שלנו גם שני מפלסים. זה מאפשר לכם לקיים אירוע עם תחושה של זרימה והרבה יותר עניין. יש לנו גינה נחמדה ועיצוב של גלריה עם פינות לאונג׳ והכל באווירה ביתית. כל פריט עיצובי נבחר בקפידה על מנת ליצור חוויה עיצובית נעימה ומעוררת דמיון.

סיבה רביעית – הצבא צועד על קיבתו

לא ניתן לנתק את המקום מהאוכל המוגש בו. על פי התפיסה שלנו החוויה של המקום והחוויה הקולינרית הם שני חלקים של השלם וכל אחד מעצים את השני. מסיבה זו בחרנו בקייטרינג מעשיה ועוד כמה שירותי קייטרינג אקסלוסיביים לעבוד איתנו; הם שומרים על סטנדרטים גבוהים ומסייעים לנו לתת למוזמנים את חווית האירוח הייחודית שלנו.

סיבה חמישית – גמישות

כאשר מחפשים מקום לאירועי חברה חשוב שתבחרו במקום בעל גמישות, כזו המתבטאת באפשרויות של המקום ובנכונות של הצוות ללכת לקראתכם. כל אירוע חברה הוא שונה ומיוחד וחייב להתאים לצרכים של החברה. מסיבה זו חובה על המקום לגלות גמישות גדולה ולקיים אירוע לפי המידות שלכם.

אל תחכו לרגע האחרון, הקדימו לבקר בגלריית דובנוב על מנת להתרשם ולראות כיצד המקום מתאים לאירוע החברה שלכם. צרו קשר עכשיו ובואו לביקור.

לפניכם תמונות מאירוע החברה באחרון שנערך בגלריה דובנוב של חברת נעמן פורצלן והשף אסף גרניט באירוע השקת הקולקציה החדשה. ההשקה עוצבה סביב קונספט של מסיבת תה בסגנון עליסה בארץ הפלאות.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES