גלריית דובנוב – יותר מאולם אירועים יוקרתי

ברגעים הללו שאתם עוצמים את עינכם ומנסים לדמיין את המעמד המרגש של החתונה, ברור לכם שאתם רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה יוקרתית. אתם אולי לא יכולים לשים את האצבע בדיוק על מה הופך את מקום החתונה לאולם אירועים יוקרתי אך נראה שבלב אתם אתם כבר מרגישים זאת. יש לכם איזו תמונה בראש של מקום מעוצב, של אנשים רוקדים, של צחוק וחיוכים.

אם אתם מחפשים אולם אירועים יוקרתי, אתם מוזמנים לבקר ולהתרשם בגלריה דובנוב. לנו יש את מה שצריך בשביל להפוך כל אירוע למרהיב ובלתי נשכח ולתת לאורחים שלכם חוויית אירוח שאין שני לה. אם יש לכם ספקות, הרשו לנו לספר לכם מה הופך את גלריית דובנוב לאולם אירועים יוקרתי.

הכניסה המרשימה

כל מי שנכנס אל תוך הגלריה מייד נפעם מהבניין המחודש והמעוצב בסגנון ארט דקו, עם חלל מרכזי המוביל אל מבנה מורכב ומזמין. זהו עיצוב פרי יצירתו של רמי רומנו אשר שאף ליצור מבנה בעל אמירה. המבנה והעיצוב המיוחד גורמים לכל אחד להרגיש שהוא לא סתם בעוד אולם אירועים אלא במקום מיוחד ושונה, כזה השמור לאנשים מיוחדים ואירועים יוקרתיים. הכניסה המרשימה נותנת לאורחים תחושת אירוח VIP.

graden2

ההקפדה על הפרטים הקטנים

על פי תפיסתנו אולם אירועים יוקרתי חייב להקפיד על כל הפרטים הקטנים וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. ניתן לראות איך זה בא לידי ביטוי בתחומים רבים. תוכלו לראות איך זה בא לידי ביטוי בעיצוב של המקום הכולל פריטים דקורטיביים שונים ותשומת לב עיצובית לכל פינה ולכל נישה של המקום; תשומת לב והקפדה לנושא הניקיון של המקום לכל אורך האירוע; תשומת לב ליחס האישי אל כל אורח ואורח ותשומת לב לחוויה הקולינרית שאנו מעניקים לאורחים. אולם אירועים יוקרתי אינו יכול לזלזל בשום פרט ותמיד שואף לשלמות בכל המובנים.

Efi-1

החוויה המורכבת

על מנת להעצים את התחושה היוקרתית בחרנו במקום המעניק חוויה מורכבת ולא אירוע המתבסס על חלל אחד ומשעמם, כך אנו יוצרים יותר עניין באירוע וגורמים לאורח להרגיש ולחוות את האירוח שלנו. לצד החלל המרכזי, האורחים שלכם יוכלו ליהנות מגינה ירוקה ומטופחת, פינות לאונג' ועיצוב גלריה דו מפלסי.

אם גם לכם מתחשק לתת לאורחים שלכם חוויה יוקרתית, ממש כמו במגזינים, פנו אלינו עכשיו ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בארגון אירוע יוצא דופן.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES