אולמות לחתונה קטנה

כיום מקובל מאוד בעולם לחגוג אירועים בסדר גודל מצומצם מעט. זה לא שאנחנו מדברים על חגיגת האירוע בסלון הבית. אך בהחלט קיימת כיום מגמה להגביל את מספר המוזמנים באירוע. לא רק משיקולים של חיסכון כספי. (למרות שזה בהחלט לא דבר מגונה) מה שעומד מאחורי התופעה זה הרצון לחגוג אירוע באווירה יותר אינטימית, יותר משפחתית וחמימה כאשר האורחים המוזמנים הם מהמעגל הקרוב באמת אל החתן ואל הכלה.

על מנת לחגוג חתונה בפורמט משפחתי מצומצם, יש כמובן לבחור את אולם האירועים המתאים. כי ברור שאינה דומה חתונה רבת משתתפים לחתונה בהרכב מצומצם ועל כן גם אולם האירועים חייב להתאים לצורך המטרה הזו.

אירוע קטן עם זיכרונות גדולים!

אם מתכננים נכון את האירוע או את החתונה ה'קטנה', הרי שבסופו של דבר האירוע יהיה הרבה יותר מיוחד. החתונה תהיה יותר יוקרתית, האווירה תהיה יותר נעימה ויהיה בה הרבה יותר שמח.

נרחיב להלן על אודות רשימת היתרונות של חתונה קטנה על מנת שאנשים שעדיין לא בדיוק הבינו במה המדובר והם לא ממש מתחברים לטרנד, ידעו למה זה בעצם כל כך מומלץ.

  • אירוע הרבה יותר שמח

הבה נודה על האמת. כאשר אנחנו מוזמנים לאירוע שאין לנו ממש חשק ורצון להגיע ולהשתתף בו, אין לנו קשר ישיר עם בעלי השמחה ובעצם ההזמנה היא מעין מחווה רשמית מחויבת המציאות, ההשתתפות שלנו באירוע תהיה בהחלט מאולצת וקשה לומר שאנחנו באמת נשמח באירוע הזה. כאשר בעלי האירוע בוחרים להזמין רק את המעגל הקרוב אליהם באמת, אם זה המעגל המשפחתי הקרוב ואם זה מעגל הידידים הקרוב ממש, ברור כי המוזמנים הללו ישמחו מאוד להשתתף באירוע והם יחגגו אותו מכל הלב. התוצאה תהיה אירוע הרבה יותר שמח מכל אירוע אחר בהם הם משתתפים מתוך אילוצים או מחויבויות רשמיות.

  • אירוע הרבה יותר מפנק

ברור כי ככל שאירוע הוא יותר גדול, קשה יותר לשלוט על ההגשה האישית והמפנקת לכל סועד. למרות שנעשים מאמצים וישנה השתדלות רבה לכך מצד הצוות באולם. באירועים קטנים, השירות יהיה הרבה יותר מפנק ויהיה גם אפשרי יותר להעניק לכל אורח את היחס האישי ואת הליווי לכל אורך האירוע.

על פי רוב כאשר הולכים על אירוע קטן, מקפידים יותר על הצד היוקרתי של האירוע כך שגם מבחינת האפשרות להשקיע ולשלם על אירוע שכזה, הרי שאם זה אירוע קטן, זה בהחלט יהיה קל יותר מאשר באירועים גדולים המונים מאות מוזמנים.

אירוע בעלות נמוכה יותר

לא נוכל להתעלם מהמשוואה כי יותר מנות = יותר כסף. כל אירוע זה סיפור יקר וככל שנוסיף עוד מנות, הרי שהאירוע יהיה יקר יותר. כפי שכבר ציינו לעיל, באירועים הגדולים ישנם הרבה אורחים המגיעים אך ורק על מנת לסמן 'וי' על המטלה הזו של השתתפות באירוע. הם היו מוותרים עליו בחפץ לב והיו שמחים לשמור לעצמם את הערב ולא 'לבזבז' אותו על אירוע שמבחינתם הוא מיותר לחלוטין. לא חבל לשלם על המנות של אותם המוזמנים שכביכול עושים לנו טובה בעצם הגעתם והשתתפותם באירוע? כשאנחנו בוחרים לחגוג אירוע קטן, אנחנו למעשה מצמצמים את העלויות ומזמינים כמות הרבה יותר קטנה וגם הרבה יותר ממוקדת של מנות לאירוע.

באיזה אולם נערוך את האירוע?

הבחירה של האולם לאירוע קטן, זהו האתגר האמתי בכל הסיפור. כי רוב רובם של אולמות האירועים בנויים בצורה כזו שהם ערוכים לקליטה של ציבור גדול. בכל אותן מקומות קשה לערוך אירוע קטן שיישא אופי יוקרתי ונעים. דמיינו לעצמכם מספר קטן של שולחנות וכיסאות באולם יוקרה ענק. התחושה שתיווצר תהיה עלובה ורחוקה מאוד מלהיות חמימה ואינטימית. אז בדיוק לשם כך יש לחפש אולם מיוחד שמתאים לאירועי בוטיק קטנים.

ישנם כיום כמה וכמה אולמות אירועים המציעים מתחמי בוטיק יוקרתיים המתאימים לאירועים עבור קהל מוזמנים קטן של כמה עשרות בלבד.

חשוב לשים לב!

למרות שאתם משוכנעים כי האולם שאתם מחפשים אמור להיות קטן, אתם צריכים לזכור כי אירוע, קטן ככל שיהיה אמור להכיל את כל האורחים שלכם ברווח ובנוסף עליכם להשאיר מקום לרחבת הריקודים, מקום לתזמורת או לדי ג'יי וכן מקום מכובד לבר. אם לא תשימו לב לכל הפרטים הללו אתם עשויים לגלות רק בזמן האירוע כי למעשה הייתם קיצוניים מידי והלכתם על אולם מידי קטן לצרכים שלכם.

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי בחרתם את הבחירה הכי נכונה, עליכם ללכת לבקר באולם בעת שמתקיים בו אירוע בדומה לזה שאתם מתכננים. רק כך תוכלו להתרשם 'על אמת' מגודלו של האולם כמו גם מההתאמה שלו למטרה שלכם.

אירוע שמותיר טעם טוב

מעניין לציין כי דווקא האירועים הקטנים, הם אלו שמוצאים את המשתתפים עם התחושות ועם הטעמים הטובים ביותר. האירועים הללו יש בהם עוצמה מיוחדת במינה וכל מי שזוכה להשתתף באירוע כזה, נהנה מחוויה בלתי נשכחת. אירוע הרבה יותר חוויתי, אירוע הרבה יותר כיפי וכמובן גם אירוע שהוא הרבה יותר מפנק.

אז זה לא שאתם הולכים לחסוך פה הרבה כסף, כי האירוע שיהיה הרבה יותר מושקע מאירוע גדול, בכל זאת ידרוש ממכם עלויות לא מבוטלות. אך אחרי הכול אתם תיהנו מאירוע עם הטעמים הטובים ביותר והזיכרונות שימשיכו ללוות אתכם וגם את האורחים שלכם לאורך זמן. ברור כי ממד החיסכון עדיין קיים אך לא שם אנחנו מתמקדים.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES