חתונה בשישי בצהריים

ישנם אנשים המרימים גבה ואולי אפילו מתייחסים בזלזול כאשר אומרים להם חתונה ביום שישי בצהריים. אך האמת היא כשחושבים על זה, חתונה ביום שישי בצהריים יכולה להיות רעיון לא רע. אז למה יום שישי בצהריים ולמה בגלריה דובנוב?

רובנו רגילים כל כך לחתונות המתרחשות מאוחר בלילה עד אשר זה נראה לנו כמעט לא הגיוני לעשות חתונות ביום שישי בצהריים, אבל ההפך הוא הנכון. חתונה ביום שישי בצהריים היא דווקא המועד הנוח ביותר עבור רוב האנשים. במקום למהר לחתונה לאחר יום עבודה ולהגיע עייפים ותשושים, חסרי כל אנרגיה; אתם יכולים להגיע לחתונה בצהרי היום, רגע לפני כניסת השבת, רגועים ונינוחים. אתם לא לחוצים לברוח מהר הביתה כי מחר שבת. אם אמרו לכם פעם שחתונה ביום שישי בצהריים היא אירוע באווירה אחרת, עכשיו הבנתם למה.

ואם כבר חתונה ביום שישי בצהריים אז למה דווקא בגלריה דובנוב?

 

האווירה המיוחדת של יום שישי אינה מספיקה בשביל חתונה מוצלחת, יש לשלב אותה עם הלוקיישן הנכון. לא כל אולם אירועים מדבר באותה שפה הרמונית המתאימה ליום שישי בצהריים. גלריה דובנוב מכירה היטב את שפת השלווה והרוגע של הלב ויש לה אווירה טבעית המתאימה מאוד לחתונה בשישי בצהריים. אנו בגלריה דובנוב עמלנו קשה על פרטי העיצוב הדו מפלסי על מנת לתת את אותה התחושה המיוחדת.

מקורה של האווירה המיוחדת בגלריה מגיע, בין היתר, מהעיצוב המיוחד של המקום. ידוע שאירועים בגלריה דובנוב נושאים אופי אינטימי בזכות עיצוב הגורם לאורחים להרגיש כאילו הם באירוע סלון פרטי ולא באולם אירועים. לנו זה היה מאוד חשוב שתרגישו בבית ולכן השתמשנו בעיצוב בשביל לתת לכם את התחושה הזו. כאשר חושבים על חתונה ביום שישי בצהריים, אותה התחושה המיוחדת שיש בגלריה מתאימה לה כמו כפפה ליד.

בגלריה דובנוב האורחים שלכם יוכלו ליהנות מקבלת פנים נינוחה עם משקה אלכוהולי בפינת הלאונג׳ או הגינה המקורה, חופה מרגשת ואוכל גורמה משובח. דרך מעולה בשבילכם ובשבילם להתחיל את השבת. אם גם אתם רוצים להרגיש כמו בחו״ל ולערוך אצלנו בגלריה חתונה ביום שישי בצהריים, הרימו טלפון 03-691-0168 ונתאם פגישה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES