כיצד מארגנים אירוע בר מצווה?

בר מצווה מהווה אירוע מרגש מאוד, הן עבור הנער עצמו העומד במרכז האירוע והן עבור הוריו ובני משפחתו. גיל 13, הוא גיל מיוחד המסמל את המעבר בין הילדות לנערות. חגיגות בר המצווה יונקות אמנם מהמסורת היהודית, אך בד בבד, מאפשרות לכל הורה ולכל נער לציין את הגיל המיוחד אשר הוא הגיע אליו ואת השלב המיוחד בחייו. בשל הייחודיות שבגיל בר המצווה ובשל הידיעה שמדובר באירוע חשוב מאוד, כמעט כל הורה מעוניין לציין ולחגוג לבנו היקר את האירוע המיוחד הזה בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. אירוע בר מצווה יאפשר לבן שלכם להרגיש במרכז  העניינים. ככל שתשקיעו יותר בארגון בר המצווה, כך הבן שלכם יזכור את אירוע בר המצווה שלו כאירוע מרגש ומיוחד, לאורך כל חייו.

עלייה לתורה

לא מעט משפחות חוגגות בד בבד עם אירוע בר המצווה אשר נערך לרוב באולם אירועים, את העלייה לתורה הנערכת בבית כנסת הנבחר לצורך זה. גם עלייה לתורה היא אירוע מרגש לא פחות מאירוע בר המצווה עצמו. החיבור של הנער לשורשיו היהודים בגיל שבו הוא מתחיל להיות מודע ואחראי למעשיו, לאישיותו, לנקודות החוזק שלו אל מול נקודות החולשה ועוד, זהו דבר מרגש מאוד. עבור העלייה לתורה חשוב לבחור בבית כנסת אשר ידוע לכם כי ניתן לערוך בו את העלייה לתורה בצורה קלה, נוחה ומיוחדת. מעבר לכך, חשוב לבחור באדם מקצועי ומיומן אשר יסייע לבן שלכם ללמוד את הפרשה שלו, על מנת שהוא יקרא אותה בצורה הטובה ביותר בעליה לתורה. מקובל וכדאי להביא כיבוד לבית הכנסת שבו נערכת העלייה לתורה, גם עבור המתפללים הקבועים שבאותו בית הכנסת וגם עבור האורחים שלכם אשר הגיעו להתרגש יחד עמכם מהמעמד. ניתן כיום לבחור בקייטרינג איכותי עבור כיבוד לעלייה לתורה. ישנם הורים אשר בוחרים לערוך את אירוע בר המצווה באותו היום של אירוע העלייה לתורה, אך לא מעט הורים בוחרים להפריד בין האירועים על מנת להקל על עצמם בהתארגנות לקראת כל אירוע באופן נפרד.

כיצד מארגנים אירוע בר מצווה

אירוע בר המצווה עצמו, הוא אירוע אשר הנער מצפה לו רבות. על כן, חשוב מאוד לארגן ולתכנן אותו בצורה הטובה ביותר. מה חשוב לארגן בעצם לקראת אירוע בר מצווה?

  1. בחירת אולם האירועים שבו יערך האירוע – אין ספק שהדבר המרכזי ביותר שיש לדאוג לו הוא האולם שבו יערך האירוע. אם אתם מעוניינים לחגוג בר מצווה במרכז, חשוב שתבחנו את אולמות האירועים במרכז התואמים לכמות האורחים אשר עתידים להגיע לחגוג יחד עמכם. יש לבחור אירוע אשר תואם בגודלו לכמות המשתתפים בו. כמובן שמעבר לזה, חשוב לבחון בצורה הטובה ביותר את הפן הקולינרי אשר אולם האירועים מציע לאירועים ואת טיבו, איכותו וטעמו, את עיצוב האולם, את הסגנון, את גודל רחבת הריקודים ועוד. חשוב לבחון את האולם במהלך אירוע בר מצווה שמתנהל בו, על מנת לבחון את כלל הדברים החשובים באולם, בזמן אמת.
  2. צילום בר מצווה – על אף שבחירת האולם היא בהחלט שלב חשוב מאוד בתהליך ארגון אירוע בר מצווה, חשוב מאוד לזכור שאחד הדברים החשובים לא פחות מבחירת האולם הוא: בחירת הצלמים לצילום האירוע. חשוב מאוד לזכור שבסופו של דבר, מה שיישאר לכם ולנער בר המצווה מהאירוע עצמו הם החוויות עצמן, התמונות וסרט הוידאו. ככל שהצלמים שיבחרו יהיו אותנטיים, מדויקים, מקצועיים, מוכשרים ומנוסים בתחום צילום אירועי בר מצווה, כך התמונות שתקבלו בסוף האירוע יהיו תמונות קסומות ונפלאות אשר יזכירו לכם בכל פעם שתצפו בהן את האירוע המיוחד הזה. כמו כן, כך הסרט שתקבלו מהיום הנפלא הזה יהיה מרגש ומדויק. לא כדאי להתפשר על צלמים.
  3. מוזיקה לאירוע – הדבר החשוב ביותר עבור הנער וחבריו הוא כמובן כל מה שנוגע לרחבת הריקודים באירוע. אם החלטתם ללכת על בר מצווה במרכז, תוכלו למצוא באזור זה מגוון רחב של תקליטנים מיוחדים התואמים לאירוע צעיר שכזה. תקליטנים אשר נבחרים לאחר תהליך סינון קפדני בהתאם לאופי האירוע שלכם, אופי הילד שלכם וחבריו ועוד, ידעו כיצד לדייק בבחירת המוזיקה לאירוע כולו ולרחבת הריקודים בפרט. לא פעם שלב הריקודים ברחבה עושים את האירוע ועל כן, חשוב שלא להתפשר על התקליטן.
  4. אטרקציות לאירוע – בסופו של דבר, חשוב שתזכרו שמדובר באירוע בעל אופי צעיר. על מנת לשמח את הבן שלכם ואת חבריו, כדאי מאוד שתבחרו באטרקציות שונות לאירוע, אשר יעניקו לכלל המשתתפים הצעירים הנאה רבה מהאירוע עצמו. תוכלו לבחור כיום להפיק ולהקרין קליפ בר מצווה מיוחד עבור הנער, לבחור בקריקטוריסט אשר יעניק לכל משתתף באירוע קריקטורה שלו כמזכרת, לבחור בזוהרים שונים לרחבת הריקודים, בדוכני אוכל מיוחדים ובכל  אטרקציה אחרת שיכולה לשמח את הנער וחבריו.
  5. כניסה מיוחדת – כניסתו של נער בר המצווה לאולם האירועים בתחילת האירוע, היא ללא ספק רגע השיא של הערב. חשוב שתבחרו בכניסה מיוחדת ואטרקטיבית, אשר תמשוך את תשומת הלב המוחלטת של כלל משתתפי האירוע שלכם. ניתן לבחור בכניסה של נער בר המצווה בליווי שופרות, בשיר אשר הוא יבחר לשיר או בכל דבר אחר שייצור כניסה מרשימה.

בין אם בחרתם לערוך אירוע בר מצווה במרכז ובין אם בחרתם לערוך אותו באזור אחר בארץ, חשוב מאוד שתבחרו בקפידה את כלל בעלי המקצוע הנדרשים עבור האירוע, את אולם האירועים הרלוונטי עבור האירוע ואת כל מה שחשוב לכם שיהיה באירוע בר המצווה של הבן שלכם. השקעה באירוע בר מצווה היא אמנם לא דבר קל, אך השמחה שהדבר יסב לבן היקר שלכם והידיעה שהוא יזכור לאורך כל חייו את האירוע המושקע והמיוחד שהרמתם לו, בהחלט שווים את זה.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES