מקום לאירוע קטן

בואו לחוש את הקצב ולהתמכר לקסם התל-אביבי בגלריה דובנוב, מקום לאירוע קטן ומושלם.
הגלריה הוקמה מתוך חלום ליצירת חלל אירועים אינטימי ומרגש, בלב הפועם של תל-אביב, אשר יבטא את האהבה לאומנות, למוסיקה ולגסטרונומיה כמו גם את החזון האדריכלי הייחודי הקורא לחוויה שכולה יופי, אסתטיקה ועיצוב.

את החלום הפך האדריכל עומר לייכטר למציאות כאשר יצר חלל קלאסי ייחודי, המאופיין בקווים מודרניים רכים, המשמש כיום אולם אירועים במרכז.
גלריה מאירהוף היא לא עוד מקום לאירוע קטן, אלא חלל יוקרתי לאירועים בהתאמה אישית. הגלריה מתאימה לאירועים משפחתיים עם אופי אינטימי כגון: חתונה, ברית, בר-מצווה, יום נישואין, יום הולדת ועוד, כמו גם לאירועים עסקיים כגון: אירוע חברה, השקה, כנס, יום עיון או מסיבה.

כל אירוע בגלריה מתוכנן לפרטי פרטים, תוך הקפדה על ארבעה אלמנטים מרכזיים:

העיצוב מקום לאירוע קטן

 

גלריה דובנוב היא מקום לאירוע קטן, אולם חלוקת החלל לשלושה אזורים נפרדים, המתפרשים על פני שטח של 500 מ"ר, מעניקה תחושה של מרחב. עיצוב חלל הגלריה הינו מודולארי ונעשה בהתאם לדרישות הלקוח ואופי האירוע, תוך הקפדה על אסתטיקה, צבעים, יופי ויצירתיות.
במקום תמצאו גינת דק לבנה וקסומה המתאימה במיוחד לטקס קבלת הפנים או לעריכת החופה, חלל אירוח מושקע עם פינות ישיבה וקומת גלריה בריצוף פרקט לבן איכותי.

השירות מקום לאירוע קטן

gall-8

המקום מעמיד לרשות לקוחותיו את כל השירותים הדרושים לאירוע המושלם. החל מצוות מלצרים מקצועי המעניק שירות אדיב ואישי, דרך מערכות הגברה, הקרנה ותאורה מתקדמות ועד ציוד איכותי ועיצוב פנים מרהיב.

האוכל

אירוע בוטיק בגלריה דובנוב

גולת הכותרת של גלריה דובנוב היא ללא ספק החוויה הקולינארית. חוויה מרגשת של טעמים, המתחילה במטבח שף איכותי בשרי בסגנון ים תיכוני בניצוחו של השף חיים סבג וממשיכה במטבח צרפתי חלבי בניצוחו של השף מוריס מונייה. כל זאת תוך הקפדה על חומרי גלם טריים ומשובחים, שימוש בתבלינים מרגשים וירידה לפרטים הקטנים. האווירה
גלריה דובנוב מזמינה אתכם ליהנות מאווירה אינטימית יוקרתית, כמו שרק מקום לאירוע קטן יכול להבטיח לכם.

אז אם ברצונכם ליהנות מחלל תל-אביבי אינטימי, מרגש וקסום, גלריה מאירהוף, מקום לאירוע קטן, היא הכתובת המושלמת עבורכם.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES