אולמות אירועים במרכז

אולם אירועים במרכז

בלב הג'ונגל האורבני של תל אביב שוכנת לה גלריה פרטית וקסומה, גלריה דובנוב שמה. "גלריה דובנוב" הוא אולם אירועים במרכז, הנוצר בחובו חוויה עיצובית נדירה לצד אווירה אינטימית ושלווה, יוקרה אמיתית וחגיגה קולינארית הקוסמת לכל אורח. חלל הגלריה, מיטיב ליצור הרמוניה אסתטית של צבעים, חומרים וקווים מדויקים בסגנון קלאסי – מודרני, המשרים תחושה נעימה של שקט ויופי צרוף, בלב הכרך הסואן.

גלריה דובנוב, היא לא עוד אולם אירועים במרכז, אלא בית אירועים תל אביבי מיוחד, המציע אירוע בתפירה אישית למידותיך. הגלריה מתפרשת על פני שטח של 500 מ"ר ומורכבת משלושה חללים עיקריים: גינה קסומה מרוצפת דק לבן, המספקת מרחב מושלם לקבלת הפנים או טקס החופה, קומת גלריה וחלל אירוח הכוללים גם רחבת ריקודים, המרוצפים כולם בפרקט לבן חגיגי.

הגלריה מתאימה לאירועים אינטימיים בישיבה עד 200 איש ולאירועי קוקטייל עד 400 איש, לרבות: חתונות, בריתות, ברבת מצווה, ימי נישואין, ימי הולדת וכן אירועים עסקיים, כנסים, הרצאות, השקות ומסיבות עיתונאים.

כבית אירועים הדואג לכל פרט, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטוב ביותר, החל ממערכות תאורה וסאונד מתקדמות, דרך פינות ישיבה אקסקלוסיביות ונוחות, חלל פרטי ומעוצב, אוכל מוקפד וצוות מלצרים שירותי ומקצועי, אשר ילווה אתכם בחיוך לאורך כל האירוע. יופי וייחודיות אשר לא תוכלו למצוא בכל אולם אירועים במרכז.

לאניני הטעם, גלריה דובנוב מציעה חוויה קולינארית ייחודית של ניחוחות וטעמים מופלאים, בניצוחו של השף חיים סבג (קייטרינג "מעשייה"), המציג מטבח ים תיכוני, שמח וססגוני. זהו מטבח בסגנון בשרי המציע מנות מוקפדות של מיני תבשילי בשר, דגי ים טריים בליווי תוספות מפתיעות. כמו כן, הגלריה מציעה גם קייטרינג חלבי עשיר בסגנון אירופאי, בניצוחו של השף מוריס מונייה (קייטרינג "מונייה"), המציג מנות חלביות מעוררות תאווה.

מלבד היותו אולם אירועים במרכז

המקום משמש גם כחלל לתערוכות מתחלפות של יצירות אומנות מתחום הציור, הפיסול, הצילום, ההדפס והקדרות.

גלריה פרטית וקסומה

אתם מוזמנים ליהנות משילוב נדיר של יופי, קסם ואווירה תל אביבית ולערוך את האירוע הבא שלכם בגלריה דובנוב, אולם אירועים במרכז.

אולמות אירועים במרכז – אולמות אירועים מומלצים נוספים:

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES