אולמות אירועים אומנותיים

גלריית האירועים דובנוב משלבת בין צמחייה, אומנות, קולינריה, עיצוב ואורבניות. העיצוב הארק דקו והאווירה החמימה מייצרים ביחד מראה אלגנטי ויוקרתי שאידאלי הן עבור אירועי השקה והן עבור חתונות.

אם פעם כאשר אנשים חיפשו אולם אירועים הם בעיקר התחשבו במיקום שלו, ברזומה שלו ובאיכות של הקייטרינג, הרי שכיום אנשים שמרימים אירוע כברדורשים הרבה יותר, ולו כי אנו דור שאינו מסתפק בחבילה הבסיסית, אלא אנו דור שלמד שניתן לקבל גם וגם ואנו דור שלמד שמאחורי הגלוי ישנו הסמוי ושלערך מוסף יש הרבה משמעות, ועל כן אם נחזור לנושא שלשמו התכנסנו, נציין שכיום אנשים שמחפשים אולם אירועים מבקשים את המעבר, ואותו מעבר יכול להיות קרבה לים ואותו מעבר יכול להיות עיצוב שנותן מקום לעבודות אמנות וליצירתיות.

אומנות כמוטיב מרכזי

לא חסרים אולמות שמעוצבים באופן נאה ומוקפד, יוקרתי ומרשים, אך כן חסרים אולמות אירועים שלוקחים קונספט צדדי ועפים עליו בכל הכוח, ופה נעניק את הבמה לכל אותם אולמות שסימנו את האומנות בכוכבית והבינו כיצד הם מצליחים ליצור לאורה אירוע מושקע, מרענן, מקורי, אלגנטי ומרשים, ושבו זמנית מתייחס כראוי לסך האלמנטים המשלימים. ובכן מה זה אומר בדיוק עיצוב אומנותי? ובכן כל מקום יכול להעניק לאותה כותרת פרשנות מעוט שונה, כך שיש מי שמשלב תמונות על הקירות, יש מי שמשלב פסלי ענק בגינה, יש מי שמביא יצירה מפורסמת ומעניק לה כבוד, יש מי שמביא מעצב ידוע ומאפשר לו "לשחק" עם המראה של המקום ויש מי שלוקח קצת מזה וקצת מזה, אך בשורה התחתונה נציין שכאשר תגיעו למתחם אומנותי אתם כבר תדעו ותחושו – לא יהיה הרבה מקום לספק.

הסביבה המידית

אם גם אתם מחפשים אחר אולם אירועים אומנותי אל תמעיטו בחשיבותה של הסביבה המידית, כי מאוד ייתכן שגם לה יש חלק חשוב במשוואה. שנדגים? אם בוחרים באולם אירועים שיושב במרכז העניינים, היכן שבמרחק הליכה ניתן להגיע לשלל גלריות קטנות, הרי שכבר נכנסים לאווירה הרצויה, כך שפה רק צריך ליישר קו ולוודא שהעיצוב הפנימי מצליח להתכתב עם מה שקורה בחוץ, משמעמצד אחד החוכמה היא להצליח ליצור חוצץ בין האווירה האורבנית חסרת המעצורים שבחוץ לבין האווירה היותר רגועה שמבקשים לשדר בפנים, ומצד שני החוכמה היא להמשיך את אותו קו – להפוך את המתחם למיני גלריה בעלת אופי משלה, וזאת למרות שהאורחים הגיעו לחגוג, או לחלופין לעבור כנס מקצועי.

אלמנטים משלימים

אולמות אירועים אומנותיים אינם חייבים להכיל שלל עבודות אומנות, אך הם כן צרכים ליצור שלם שמהווה עבודה אחת, משמע העיצוב הכולל צריך לשדר יצירה שיש מאחוריה אמירה ומחשבה, ממש כפי שקורה בכול עבודת אומנות. כמו כן, גם אם העיצוב אכן הצליח לרגש וגרם לעצור ולחשוב, עדיין קיימים כמה פרמטרים משלימים שרצוי להכניס למשוואה. כך למשל חשוב ביותר להשקיע בעיצוב יצירתי של מרכזי השולחן, בעיצוב עמדת קבלת הפנים, בעיצוב המולטימדיה שתומכת בכנס וכמובן שאותה יצירתיות צריכה לבוא לידי ביטוי בכל מנה ומנה – אם באופן שבו חומרי הגלם משתלבים, אם מבחינתהצילחות ואם באמצעות משחק קולינרי שמשלבטעמים.

מעבר לנראות

אם באמת מחפשים להרים אירוע שונה, אם כי מבקשים להוכיח שאתם יכולים אחרת, אם כי אתם טיפוסים שתמיד חושבים יצירתי, אם כי אתם יודעים שלהיבט האומנותי יש הרבה מה להציע לאירוע שלכם ואם כי פשוט אתם מבקשים שהאורחים יזכרו את האירוע שלכם לטובה לאורך זמן, הרי שבהחלט ניתן לבחור באולם אירועים אומנותי, אך גם ניתן לעשות מעט מעבר, ופה נציין שאפשר לשלב באירוע מגוון פעילויות נהדרות. מבקשים רעיונות? להלן כמה:

  • עמדת שזירת זרים לראש– כיום לעולם הDIY יש הרבה מקום של כבוד בתחום העיצוב ובתחום האירועים, ועל כן אם רעיון זה מתאים לקונספט של האירוע (ולו כי מדובר בחתונה או בבת מצווה), הרי שבהחלט שווה לשקול זאת.

 

  • מעגל מתופפים– מוסיקה מוסיפה הרבה נשמה, ובטח כאשר מדובר במעגל מתופפים שבין היתר תוקע בשופר. מוסיקה שכזו פותחת את הלב, מתחברת לשלל אירועים משמחים (בעיקר לחתונות) והיא סוחפת עמה את כולם.

 

  • אומן חושים– אין אנו מדברים על עוד קוסם ששולף ארנב מהכובע, אלא כיום קיימים אומני חושים שמשאירים את הקהל ללא מילים, ועל כן בין אם מדובר בכנס עסקי ובין אם מדובר בבר מצווה, שווה לשקול תוספת מרעננת שכזו, כאשר תמיד ניתן לחבר את המופע למהות של האירוע – שווה בחינה.

 

  • בר אקטיבי– ברור שבכול אירוע מושקע יהיה בר אקטיבי ושלל משקאות אלכוהולייםאיכותיים, אך פה אנו מזמינים אתכם לדרוש מעט יותר מאותן כוסות צבעוניות, וזאת כי אם רק תבחנו את התחום, תמצאו שלל מופעים מרהיבים ומשחק מקורי עם עיצוב ואלכוהול.

 

  • מתנה לאורחים– אם התחלתם עם אירוע מושקע ואומנותי, אל תהססו לסיים אותו בדיוק באותה הרמה, ופה או מציעים לכם לחשוב על מתנה קטנה שניתן לשלוח הביתה עם כל אורח ואורח, כאשר כמובן שחובה שהמתנה תהיה יצירתית, ולא עוד בקבוק מים ממותג או מחזיק מפתחות עם תמונה של הזוג. מחפשים רעיונות? תשקלו להעניק כמתנה כדור אקמול עבור האנגאובר שיתעורר המחרת, חטיף אנרגיה ממותג עבור הנהיגה הביתה, עציץ עם זרעים לצד מלל מתאים ועוד.

הזמן לבחור

עתה לאחר שיותר ברור מה ואיך לחפש, נציין שאומנות אכן מהווה נדבך מהותי מכל אירוע, ועל כן אם גם אתם מבקשים ליצור אירוע עם מעט "מעבר"ושכולל נדבך משמעותי, מרענן ומהנה, הרי שאל תתפשרו וכן תבחרו את הפרשנות האומנותית שהכי נכונה עבורכם – אם מבחינת עיצוב ואם מבחינת פריטים משלימים – בהצלחה!

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES