אולמות אירועים בתל אביב – איך תבחרי את המקום המושלם שלך מתוך המגוון העצום

 מחפשים חלל אורבני מזמין ומרתק בלב ת"א? גלריית דובנוב משלבת בין אומנות לאירוח. מתחם האירועים מציע אווירה ייחודית, אוכל מדהים, עיצוב אחר ומיקום מנצח. אידאלי לאירוח של אירועי בוטיק עד 400 איש.

אירוע אינו דבר שמרימים בתוך כמה ימים, אלא על אירוע קודם כל חולמים לא מעט, חושבים לא מעט ואף מדמיינים עשרות פעמים כיצד הוא בדיוק יראה ויתרחש, ועל כן כאשר מגיע הרגע לארגן את האירוע מבינים שיש לקבל החלטות, וכמובן שההחלטה הראשונה מתייחסתלבחירתהאולם, ואם גם את כבר יודעת מראש שהמיקום הנו ת"א, נראה שאת עומדת מול יתרון ומינוס בו זמנית, וזאת כי ברור לכל שאופציות לא חסרות, עובדה שעשויה רק להקשות אתתהליך הבחירה,ופה אנובאים לומר שאם רק תפעילי מערכת סינון מושכלת את עשויה מהר מאוד להגיע לשלישייה הסופית שכוללת את האולם הנכון ביותר עבור האירועשעומד על הפרק.

ראשית מתכנסים

על מנת להבין איזה אולם אירועים הכי נכון, יש להבין מה מחפשים, ובכדי להבין באמת מה מחפשים מוטב להיעזר בשאלות הבאות:

  • באיזה אירוע מדובר– האם מדובר בחתונה, כנס, בת מצווה, יום נישואין עגול וכדומה.
  • סדר גודל – כמה אנשים עומדים להזמין.
  • איזה סוג של אירוע מעדיפים – קוקטייל או הושבה.
  • מיקומים מועדפים – ביחנו איזה מיקום בעיר אינו עומד על הפרק ולחלופין איזה כן מועדף.
  • אווירה – תנסו להביע במילים איזו אווירה מחפשים. תשמחו לקבל טיפ? תיכנסו לגוגל תמונות (או לפינטרסט) תחת הקטגוריה של "עיצוב אולמות אירועים" ותתחילו לבחון שורה של עיצובים, כך שאט אט תבינו מה מחפשים.
  • קירוי – האם חשוב מקום מקורה, והאם מבקשים נגיעה מהטבע גם אם האירוע עצמו מקורה וממוזג
  • בידול-ביחנו האם מחפשים משהו מעט שונה, ולו מבחינת סדר ההושבה והעיצוב הכולל.
  • ערכים-הבינו אלו ערכים מבקשים להטמיע בערב.
  • מאפיינים של קהל היעד – הבינו מיהו קהל היעד ומהן הנגזרות, כולל תחביבים, אופי, רמת חיים, גיל וכדומה.
  • רשימת דגשים אישיים – ביחנו האם חשובה צבעוניות מסוימת, להשיג אווירה צעירה, יכולת להתערב בעיצוב הקיים וכדומה.
  • שירותים משלימים– ביחנו האם מעדיפים שהמקום יידע להציע חבילה שלמה, כולל שירותי עיצוב, קייטרינג, תאורה והגברה.

תחושת בטן

לאחר שעברנו על הרשימה המושכלת שמסייעת להבין מה בדיוק מחפשים, יש לנקות את כל ההגדרות (שעתה כבר מודעות) ופשוט לאפשר לתחושת הבטן להוביל אל עבר הבחירה האידאלית ביותר. שנרחיב? יש לחפש המלצות מחברים ומכרים, לבחון מראש תמונות באתר של המתחם ולבנות רשימה של 5 יעדים שלדעתכן עשויים לענות על הצורך. עתה מפנים זמן וניגשים לראות, כאשר חשוב להגיע פתוחים ולחוש מה המקום משדר. ברגע שתחושי שהעיצוב אכן כובש, עולה על כל דמיון ועשוי להתחבר נהדר עם האירוע שאותו את מבקשת להפיק, המשיכי לבחון פרמטרים נוספים – תחזרי לרשימה הנ"ל ותתחילי לערוך "צ'ק ליסט", כאשר בין היתר רצוי שתוסיפי לרשימה תאריכים פנויים, עלויות וחיבור אישי עם מנהל האירוע.

קייטרינג

לא מעט אולמות אירועים מציעים את שירותי הקייטרינג של הבית ואם אכן זהו המקרה באולם שבו את מתעניינת, יש לוודא שפרמטר זה אינו פוגם בסך החבילה שעומדת אל מול העיניים. אי לכך חשוב ביותר לוודא באיזה קייטרינג מדובר. מה ראוי לבדוק? מי עומד בראשו, כיצד נראות המנות, האם חומרי הגלם טריים, מאלו השפעות בעולם מורכבות המנות, האם מדובר בעוד מנה מוכרת או לחלופין במנה מיוחדת, כיצד מגישים את האוכל לאורחים, כיצד דואגים לשמור על טמפרטורה מדויקת, האם יש מענה עבור אורחים שומרי כשרות ועבור אורחים צמחוניים, עד כמה עשיר התפריט וכמובן עד כמה הוא מדויק, מיוחד ומענג. פה נציין שלהגיע לארוחת טעימות זה טוב ויפה, אך המבחןהקובע הוא להגיעלאירוע אמתי ועל כן אל תוותרי על ביקורבאירוע אחר שמתקיים במקום.

הבחירה באמת קשה

ת"א באמת עירמדהימה שיודעת להציע הכול מהכול ועל כן כבר עתה ניתן לומר בוודאות שאת עומדת מול בחירה כלל לא פשוטה. עם זאת, את כן עומדת מול בחירה אפשרית ומושכלת, כך כל שעלייך לעשות זה פשוט מאוד להציף את שלל הדרישות ולהתחיל לסנן. באותה נשימה נציין שאם הגעת למקום שאינו רק מרשים אלא גם כובש, מהרי לסגור תאריך, וזאת כי לתחושת ההתלהבות הראשונית אין מתחרים והיא לרוב מדויקת.

סימנים מרתיעים

לאחר שציינו כיצד יש לבחור, נעצור לציין אלו סימנים צרכים להוות תמרור אזהרה. ובכן אם מגיעים לאולם שממוקם טוב אך העיצוב שלו רחוק מלהיות מרשים, אל תאפשרי לתירוצים כמו "אנו מעצבים בהתאם לדרישותהלקוח" לרצות אותך, כי מקום איכותי נראה מיליון דולר גם כשהוא אינו מארח שום אירוע, וזאת בא לידי ביטוי בצמחייה, בחלוקה של המתחם, במשחק בין גלוי לאטום, בעיטורי הקרמיקה, בגופי התאורה, בתוספות שמופיעות על הקירות, בעיצוב פינות הישיבה, בעיצוב הקיר שמאחורי הבר, בריפוד של הכריות, בעיצוב של רחבת הריקודיםואפילו בנראות של המאפרה. מה עוד צריך להוות סימן אזהרה? אי הסכמה להגיע לראות אירוע בפעולה, חוסר חיבור למנהל האירוע ואף חוסר ניקיון בשירותים.

הלב יודע

עתה כאשר את חשה הרבה יותר מוכנה לקבל החלטה, נציין שהלב תמיד יודע. פשוטתשלבי בין מראה עיניים לתחושה של הלב, וכמובן שאל תשכחי להכניס מרכיבים פרקטיים נוספים למשוואה, קרי מחיר, גודל ותאריך פנוי. מה עתה? תחשבי על שלל המרכיבים המשלימיםותביני מי נכנס לרשימת המוזמנים. תיהני מהתהליך!

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES