איך לבחור אולם לחתונה

שואלים את עצמכם איך לבחור אולם לחתונה? אנו בגלריה דובנוב בהחלט מבינים אתכם. בתור מקום הבא במגע יום יומי עם זוגות מתחתנים ומעורב בכל מה שנוגע לתעשיית החתונות אנו מבינים כמה שזה חשוב. החתונה היא אירוע משמעותי בחיי הזוג ובהחלט חשוב להם שהיא תהיה מושלמת. אתם לא יכולים לבחור מקום באקראי, חייבים לבדוק אותו ולפשפש לו בציציות על מנת לוודא שזה אולם חתונות המתאים עבורכם.

איך לבחור אולם לחתונה?

רגע לפני שאתם מתחילים להתרוצץ ברחבי הארץ ולחפש אולם חתונות כדאי שתשבו ביחד ותחשבו מעט על החתונה שלה אתם מצפים. קחו את הזמן ונסו להעריך כמה מוזמנים יהיו בחתונה; מהיכן מגיעים רוב האורחים; האם זו חתונה צעירה ברובה או חתונה מעורבת; מהו התקציב שלכם; האם אתם רוצים קונספט מיוחד. נסו ממש לצייר לעצמכם בראש את יום החתונה על מנת להבין מה אתם רוצים. אין טעם לבזבז את הזמן באולמות אירועים אם אינכם יודעים מה אתם רוצים. במקרה שאתם פתוחים לרעיונות השתדלו לפחות להעריך את היקף החתונה מבחינת המוזמנים ואל תתביישו לבקש עזרה. אנו בגלריה דובנוב תמיד נשמח לסייע ולייעץ.

בשלב השני עליכם לחפש מקומות שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם מבחינת הגודל, המיקום וההתרשמות הכללית שיש לכם מהמקום. אתם יכולים להיעזר באתרי האינטרנט והמלצות של מכרים ולהרכיב רשימה של כמה מקומות בהם תרצו לבקר על מנת להתרשם בצורה מעמיקה. לאחר שהרכבתם את הרשימה עליכם להתקשר ולתאם ביקור.

השלב השלישי הוא הביקור באולם החתונות. התעקשו לבקר בזמן אירוע, אחרת אין לזה משמעות. התרשמו מהסביבה של המקום, האם היא נעימה ומסבירה פנים; התרשמו מהעיצוב של המקום ותשאלו את עצמכם האם הוא שונה ומיוחד ומתאים לאירוע שלכם; הסתכלו על הצוות המקצועי המפעיל את האירוע; התרשמו מצורת ההגשה; שימו לב להתנהגות האורחים, האם הם נראים משועממים או מלאי שמחה ועניין. שימו רגע בצד את נושא העלויות והפרטים הטכניים וחושו את האנרגיה ותשאלו את עצמכם האם כאן אתם רוצים להתחתן?

השאלה איך לבחור אולם לחתונה בדרך כלל מסתיימת כאשר מגיעים לגלריית דובנוב. רבים מהמבקרים בגלריה נותרים עם רושם עמוק בלבם ולמחרת מתקשרים ומבקשים לשריין תאריך לאירוע. אנו מזמינים אתכם להתקשר 03-691-0168 ולתאם ביקור ללא כל התחייבות.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES