איך תבחרי מקום לחתונה קטנה בתל אביב

עם, אלו שהיו עושים חתונות קטנות היו נחשבים למוזרים קצת. הרי חתונה היא אירוע המוני, אירוע בו "חייבים" להיות מאות אנשים, זה "חייב" להיות אירוע רועש וגועש וכל אופציה אחרת הייתה משונה. אבל היום, חתונות קטנות ואינטימיות הולכות ומתרבות, מהסיבה הפשוטה – יותר ויותר זוגות בוחרים באופציה הנעימה והמצומצמת, השקטה יחסית והאינטימית. הם מעדיפים להיות באירוע המרגש ביותר בחיים שלהם עם האנשים האהובים עליהם ביותר, והקונספט שהם בוחרים הוא קונספט קטן ומשפחתי.

אם גם את ובן זוגך בחרתם לקיים חתונה כזו, חתונה קטנה ואינטימית זה יכול להיות סתם כי אתם מסוג הזוגות שלא אוהבים רעש וצלצולים או כי זו חתונה שנייה של מי מכם, או מכל סיבה אחרת. אם בחרתם לעשות את החתונה בתל אביב בחרתם נכון, אבל צריך לדעת איך לבחור מקום לחתונה קטנה בתל אביב אז הנה כמה טיפים בשבילך.

התאמה לכמות המוזמנים

בבואך לבחור מקום לחתונה קטנה בתל אביב את צריכה קודם כל לבחון את גודל המקום. זה צריך להיות מקום שאפשר להתנהל בו ברווחה, אך מצד שני צריך להיות מותאם לכמות האנשים. את לא רוצה שיהיה זה אולם גדול ועם כמות קטנה של אנשים זה ייראה כאילו לא הגיעו מספיק אנשים. מצד שני הוא צריך להיות גדול קצת יותר מהכמות הספציפית אותם אתם מזמינים כדי שיהיה נוח לאכול בו, לרקוד בו ולהסתובב בו.

סידור מקומות הישיבה

אחד הדברים המיוחדים בחתונה קטנה ואינטימית הוא שרוב המוזמנים מכירים האחד את השני והאחד את השנייה. אלו בדרך כלל בני המשפחה הקטנה, אלו החברים הקרובים שברוב המקרים מכירים את בני המשפחה של בני הזוג, וגם אם אין הכירות מוקדמת, היא קורית מהר מאוד באירוע כזה. אבל חתונה קטנה יכולה לטמון בחובה גם בעיות, בעיקר בכל מה שנוגע ליחסים בין אנשים. יכול להיות שיש אי אלו סכסוכים או אי הסכמות בין בני המשפחה, יכול להיות שהאמא של החתן לא אוהבת את החברים שלו, או כל בעיה אחרת מסוג זה. לפעמים זה יהיה מאתגר לסדר את מקומות הישיבה אבל צריך לעשות את זה בקפידה ולקחת בחשבון את כל הדברים האלו. אין הרבה משחק עם המקומות וצריך לחשוב על כל אחד כזה.

ודאו הגעה

חתונה קטנה טומנת בחובה גם לא מעט אתגרים. לא רק שאת מזמינה אליה כמות קטנה של אנשים, אלא את צריכה לוודא שכולם או כמעט כולם מגיעים. הסטטיסטיקה בחתונות רגילות מבחינת כמות מוזמנים מדברת על כ-10% שלא מגיעים לאירוע, ואם מדובר על חתונה של 400-500 אנשים ויותר מזה, לא תרגישו את זה. הבעיה מתחילה כשהחתונה קטנה ו-10% מתוך 100 אנשים שלא מגיעים זו כבר בעיה. אתם צריכים לדייק במוזמנים שלכם וצריכים לוודא שלא יותר מ-5% מהמוזמנים אל החתונה לא יגיעו.

התאמת האירוע לקהל

באירוע רגיל מבחינת כמות אנשים, התאמת האירוע לקהל פשוטה יותר מהסיבה הפשוטה, כי יש מכל הסוגים והגילאים. אתם יכולים לדאוג לאירוע תוסס וצעיר גם אם חלק מהמוזמנים לא צעירים, אבל בחתונה קטנה אתם חייבים לדייק את אופי האירוע. לא תוכלו לצורך העניין לשים טרנסים גם אם אתם נורא אוהבים, אם רוב המוזמנים שלכם הם אנשים מבוגרים. את ובן זוגך צריכים לקחת את זה בחשבון כבר כשאתם מקבלים החלטה איזה סוג אירוע זה יהיה ומה יהיה בו.

האוכל

חתונה קטנה מתאפיינת לא פעם גם באוכל מיוחד. קל יותר להיות יצירתיים ולהתאים את האוכל לקהל ספציפי, והוא צריך כמובן לעמוד בסטנדרטים גבוהים. האוכל באירוע שלכם צריך להיות מותאם לכולם, צריך להיות מיוחד והוא יכול להגיע בקונספט של הגשה אישית, בופה או מגשי אירוח. הוא יכול להיות חלבי או בשרי וצריכה להיות גם אופציה וצמחונים ולטבעונים שבין האנשים.

בכל אירוע ובעיקר באירוע קטן, צריך לדאוג שלכולם יהיה מענה עשיר וטעים. זה אומר גם שאם יש לכם מוזמנים דתיים שאוכלים רק בכשרות מהודרת, אתם צריכים לדאוג גם להם. אתם צריכים לכבד את המוזמנים שלכם ולכבד זה אומר לוודא בין השאר שהקיבה שלהם תהיה רגועה.

תל אביב וחנייה

אי אפשר לדבר על אירוע בתל אביב בלי להזכיר את הבעיות הכואבות של העיר, שהן בעיקר תנועה וחניה. אין מי שלא מכיר את תל אביב ולא יודע עד כמה יכול להיות מתסכל להסתובב בה עם רכב. יש תנועה צפופה ופקוקה בלא מעט משעות היום והערב, בעיקר בזמן הבנייה של הרכבת הקלה. יש גם לא מעט בעיות חנייה ולפעמים אפשר להסתובב זמן רב סביב נקודה מסוימת, רק כדי למצוא חנייה מסודרת.

אם את מחפשת מקום לחתונה קטנה בתל אביב, את צריכה לקחת את זה בחשבון. את צריכה לבחור מקום שהתנועה סביבו סבירה סביב זמן החתונה (בין אם היא בערב או בצהריים) ואת צריכה לוודא שיש חנייה מסודרת. מה זה אומר מסודרת? זה אומר שאו שיש חנייה שמיועדת ספציפית לאורחי המקום, או שיש איזה שהוא הסדר עם חניון קרוב או כל הסדר אחר. את לא רוצה שהמוזמנים שלך יגיעו עייפים ומותשים וכמובן עצבניים לאירוע, ובתל אביב זה משהו שאת חייבת לוודא.

חתונה קטנה בתל אביב יכולה להיות לא פחות מדהימה מחתונה גדולה. היא דורשת תכנון מוקפד וניווט נכון של התקציב, דורשת חשיבה על כל דבר ועניין ודורשת ירידה לפרטים הקטנים ביותר.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES