אולם לאירוע בשבת

אירועים הם חלק מחיינו, ולפעמים הם כאלו שאנחנו רוצים להיות חלק מהם ולפעמים לא. אירועים שאנחנו מפיקים יכולים להיות אירועים פרטיים, אירועים כמו בר או בת מצווה, חתונה, יום הולדת או כל אירוע אחר, או אירועים עסקיים כמו ערב חברה, אירוע לעובדים וכדומה.

רובם המכריע של האירועים הללו מתקיימים באמצע השבוע בשעות הערב, כשאמצע השבוע יכול להיות גם יום חמישי. אנשים מגיעים לאירועים הללו אחרי יום העבודה ומשתתפים בהם. אבל אירוע לא חייב להיות רק באמצע השבוע ויותר מזה, הוא גם לא חייב להיות רק בשעות הערב. אירוע יכול להיות גם בשבת, בעיקר אם המוזמנים הם מוזמנים לא דתיים כך שאין בעיה לקיים אירוע ביום הזה.

יתרונות אירוע בשבת

לאירוע בשבת יש שלל יתרונות, יתרונות שמה שמוביל אותם הוא זה שמדובר על יום המנוחה השבועי. בין אם אנחנו שומרים שבת ובין אם לא, אנחנו חייבים להודות שהיהדות המציאה את האחד הדברים החשובים ביותר לאנושות – את היום החופשי בשבוע. אז הנה כמה יתרונות של אירוע ביום החופשי הזה.

  • כולם מגיעים רגועים – באירוע של אמצע השבוע, תמיד יש איזה שהוא לחץ. המוזמנים לאירוע יהיו או לפני משהו או אחרי משהו, וסביר להניח שהם יהיו בתוך לוח זמנים כלשהוא. אם זה אירוע בשעות היום באמצע השבוע כמו ברית מילה, המוזמנים יגיעו באמצע העבודה או מיד לאחריה מה שיביא אותם לחוצים מראש. אם זה יהיה אירוע בשעות הערב, גם כן אנשים יהיו עם "הלשון בחוץ" כדי להספיק להגיע הביתה, להתקלח ולהתארגן ולהגיע אליו. אירוע בשבת הוא אירוע שמתקיים באווירה אחרת. אין עבודה והילדים לא חייבים להיות מוכנים לבית הספר, והכל הרבה יותר רגוע. כולם מתארגנים בנינוחות ומגיעים עם מצב רוח טוב לאירוע.
  • ילדים יכולים להיות שותפים – אירועים שמתקיימים בשעות הערב באמצע השבוע הם או אירועים בהם ילדים לא יכולים לקחת חלק, או שהילדים עייפים וההורים צריכים להיות איתם, כך שאף אחד לא ממש נהנה. אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה אירוע בו גם הילדים ירגישו שהם חלק ממנו, אם אתם רוצים שבאירוע שלכם הילדים יהיו פעילים, אין כמו אירוע בשבת כדי שזה יקרה. אין בית ספר ואין גן, לא צריך לקום מוקדם ולא חייבים להגיע מהר מהר הביתה, כי צריך למחרת לקום מוקדם. שוב, הכול הרבה יותר רגוע והרבה יותר נינוח לכולם.
  • קל יותר להפקה – אומנם המון מקומות לא עובדים בשבת וגם לא מעט אנשי מקצוע כמו צלמים, סאונדמנים ואחרים לא נותנים שירות ביום הזה אבל עדיין, יש כאלו שכן ואלו שכן בדרך כלל יהיו פנויים. אתם לא צריכים לשבור את הראש ומציאת מקום כזה תהיה פשוטה יחסית. צלמים, אנשי אטרקציות וכדומה, תוכלו למצוא בחיפוש פשוט באינטרנט וסביר להניח שרובם יהיו פנויים לשבת שאתם צריכים אותם, בטח אם זה יהיה בטווח זמן מוקדם מספיק.
  • יותר זול – יש אומנם בשבתות הרבה פחות היצע מאשר באמצע השבוע אבל יש גם הרבה פחות ביקוש, והרבה פחות ביקוש זה אומר מחירים נמוכים יותר. בין אם מדובר על האולם ובין אם מדובר על נותני השירות השונים, המחירים יהיו נמוכים הרבה יותר ברוב המקרים מאשר באמצע השבוע. זו האפשרות שלכם לחסוך לא מעט כסף, ואם התקציב שלכם מוגבל, יכול להיות שזה הפתרון היעיל ביותר בשבילכם, פתרון שיסייע לכם לעמוד בהוצאות הקשורות באירוע כזה.
  • קל יותר להגיע – לכולנו זה קרה. היינו צריכים להגיע לאירוע כלשהוא באמצע השבוע, ולא משנה אם זה אירוע של חבר קרוב או מכר רחוק מהעבודה, והדרך לאירוע כבר הוציאה לנו את החשק ממנו. יש פקקים ויש צפירות מסביב, יש בעיות חנייה ויש לא מעט כאב ראש סביב הנהיגה. בשבת זה אחרת. אז נכון שמי שצריך להגיע בתחבורה ציבורית יתקשה לעשות את זה, למרות שבזמן האחרון יש ערים שמפעילות תחבורה ציבורית בשבת, אבל נהיגה בשבת בטוח שונה לגמרי מנהיגה באמצע השבוע. אין פקקים ואין לחץ, נוסעים בכיף ומגיעים בשמחה.

מוזמנים דתיים ושומרי כשרות…

יש משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון כשאתם מארגנים אירוע בשבת. אירוע בשבת יכול להיות במוצאי שבת ואז אין בעיה למוזמנים ששומרים שבת בעיקר אם המקום מספק את הכשרות הרצויה. אבל אם האירוע הוא בשבת עצמה, לא תוכלו להזמין שומרי שבת או שומרי כשרות מכיוון שמקומות כאלו לא מקבלים כשרות.

במדינת היהודים כמעט אין מי שאין לו חבר קרוב או בן משפחה דתי או כזה שמקפיד על תעודת כשרות במקום בו הוא אוכל, ואם האירוע יהיה בשבת, אתם תצטרכו לוותר עליו. אם אין לכם מוזמן פוטנציאלי כזה או אם האירוע מיועד להיות קטן ואינטימי וגם ככה אתם מסננים המון מוזמנים וביניהם שומרי שבת וכשרות, אז לא צריכה להיות לכם בעיה.

אירוע בשבת הוא אירוע רגוע יותר ונינוח יותר, אירוע שמכל הבחינות יכול להיות עם פוטנציאל חיובי יותר. כולם מגיעים במוד אחר מאשר באמצע השבוע, אנשים לא ממהרים ולא מסתכלים כל רגע על השעון ובודקים האם הם כבר צריכים ללכת או שעוד לא, הילדים נהנים ולא צריך לזרז אותם לשום מקום. אין כמו יום שבת בשביל אירוע נעים יותר, בעיקר אם הוא אירוע אינטימי יותר. כל מה שצריך הוא להתארגן בהתאם ולמצוא את נותני השירות הרלוונטיים לאירוע כזה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES