למה גלריה דובנוב בתל אביב היא מקום מושלם לאירועים עד 200 איש

המיקום: אולם אירועים במרכז תל אביב

לא מעט חברות סטארט אפ, ארגונים ועסקים מחפשים אחר מיקום מרכזי לעובדי החברה. בין אם מדובר באירוע גיבוש או מסיבת קיץ מגניבה, יש צורך במיקום שיהיה יחסית קרוב גאוגרפית למשרד. כמו בעולם החתונות, כך גם בעולם האירועים העסקיים, למפיקי האירוע ולמארגנים אין רצון להביע את העובדים שעות באוטובוסים, אלא להפוך את האירוע לכמה שיותר נגיש (שזה כולל חניה מסודרת), מרכזי ונוח. גלריה דובנוב ממוקמת ברחוב דובנוב 8 בתל אביב והיא נותנת פתרון מצוין לאירועים של עד 200 איש או יותר.

אולם אירועים במרכז תל אביב

התפריט: שילוב בין תפריט טיילור מייד לצד שפים אורחים

עם כל הכבוד למיקום, אנחנו במדינת ישראל אוהבים לאכול טוב. קייטרינג הבית של גלריה דובנוב הוא בעל ידע מקצועי רחב ומעמיק במטבחים שונים ומגוונים. מאיטליה וצרפת ועד ויאטנם ותאילנד. מה שחשובה באמת היא היכולת להתאים את התפריט לאירוע. בין אם מדובר באירוע של עד 200 איש או יותר ובין אם מדובר בקוקטייל או אירוע קונספט, הקייטרינג שלנו יידע לתפור לכל אירוע את התפריט ההולם אותו. אגב, טרנד חדש שתופס תאוצה בעולם של האירועים העסקיים ומסיבות החברה הוא להזמין לאירוע שפים אורחים. בגלל הוורסטיליות של הקייטרינג אירחנו השנה לא מעט שיתופי פעולה עם שפים כמו אביב משה, מאיר אדוני, שאול אדרת, ערן זינו ואייל שני.

תפריט מגוון לצד שפים מתחלפים

העיצוב: שילוב בין טבע לעיר

גלריה דובנוב בנויה מאולם פנימי מקורה וחצר פנימית שמאפשרת לארח את המוזמנים לאירוע באווירת טבע קסומה עם צמחיה ואווירה חמימה. בקיץ, כל האירוע מקבל אווירה שמרגישה כאילו האורחים הרוויחו את הטבע בלב העיר.

טבע בלב העיר

המקצועיות: צוות עם ניסיון רב בהפקת אירועים עסקיים

מה חשוב ללקוחות שסוגרים אירועי עסקי? ההפקה, המיקום, האוכל, החניה ולא פחות חשוב הוא השירות, אם לא הכי חשוב. ללקוחות עסקים חשוב לדעת שהם בידיים טובות, עם צוות מקצועי בוגר ואמין, שמכיר לעומק את עבודתו, את השוק בו הוא פועל ואת התחום. לקוחות עסקים רוצים שקט, ורוצים צוות שיוביל אותם בבטחה כל הדרך עד לאירוע עצמו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES