גן אירועים לחתונה

אין ספק שחתונה הנו אחד מהאירועים היותר מורכבים ומחייבים, ולו כי מדובר באירוע שתיזכרו לאורך שנים והוא מחבר בין שני אנשים. עם זאת, עם כל הכבוד למהות, עדיין לא ניתן להימלט מהעובדה שעל האירוע הגשמי להיות כמה שיותר מדויק, מרשים, שמח ומרהיב, ובאופן כללי עליו לענות במדויק על הדרישות של שני בני הזוג, עובדה שרק מוסיפה קושי נוסף, וזאת כי לצד העובדה שקשה לעמוד בדרישות של אדם אחד, הרי שבמקרה זה צריך לעמוד בדרישות של שני אנשים שלא פעם מחזיקים בסדר עדיפויות שונה, אם כי זהו תרגיל מעולה לקראת חיים משותפים.

גן אולם ומה שביניהם

אחת הבחירות הראשוניות היא לקבל החלטה האם מעדיפים להתחתן באולם, או לחלופין בגן אירועים, כאשר בהחלט קיימים פתרונות אמצעיים. שנדגים? יש אולמות שכוללים חלונות ענקיים והרבה צמחייה, כך שחשים כאילו נמצאים בחוץ, למרות שהקירוי הנו מלא. עוד אופציה היא להתחתן באולם שבין היתר מציע גם גינה, כך שניתן לבחור בהתאם למזג האוויר של אותו היום איזו אופציה יותר עדיפה, ואף קיימים מרחבים חיצוניים ללא קירוי, אך שמשדרים אורבניות ופחות מתחברים למראה הפסטורלי. מכאן שבכול הנוגע למתחמי אירועים אין למהר לקבל החלטה לפני שמגיעים לראות ולחוות, וזאת כי הרבה פעמים אנשים שמחפשים מתחם פתוח, מגלים שהעיצוב הרצוי מושג דווקא במתחם סגור, למשל באמצעות שימוש מושכל בצמחייה.

חיבור טבעי

באופן כללי ניתן לומר שנמצא אווירה שונה לגמרי בין אם נבחר באולם אירועים ובין אם נבחר בגן אירועים, וזאת כי בגן אירועים ניתן ביתר קלות להתחבר למהות, ולו כי אין הפרדה בין החוגגים לשמיים, זוכים לחוש ברוח, להריח פרחים, לרוץ על הדשא יחפים וכדומה, משמע בגן אירועים החיבור לטבע הרבה יותר מהותי וכיוון שמדובר באירוע רוחני, זה רק הגיוני לבחור באופציה שכזו, כאשר פה נמצא מגוון אביזרים משלימים שעשויים להגביר את תחושת הרגש שמאחורי החוויה.

אלמנטים משלימים

אין זה סוד שגן אירועים מחזיק בנופח יותר פסטורלי ועל כן רבים מעדיפים להתחתן בגן אירועים ולא באולם, ופה נציין מגוון אלמנטים שעשויים לסייע לסך האירוע להיות הרבה יותר ייחודי, וזאת כי ידוע שלא כל גן אירועים מעניק את אותה רמה ואת אותה החוויה. במה אם כן מדובר? ובכן גן אירועים לחתונה שמעוצב באופן מוקפד וייחודי עשוי לקחת את כל האירוע לתוך סיפור מסגרת שמשרה אווירה שתיזכר לטובה ושתורגש לכל אורך האירוע. נוף מרשים ומידי בקלות מוסיף נופח איכותי למיקום (למשל נוף של פרדסים או לחלופין נוף אורבני שיק) וכמובן שחופה שממוקמת בחוץ גם כן מאוד מרגשת ומעניקה לסך העיצוב הרבה משמעות.

לא רק בקיץ

עבור רבים גן אירועים מהווה יעד אידאלי, אך מה עושים אם מחליטים להתחתן דווקא בחורף? האם פשוט מחכים כמה חודשים? ובכן יהיה זה מוגזם לשנות את התאריך של החתונה רק כיוון שבחוץ קר או שיש חשש שירד גשם, ועל כן טוב לדעת שבהחלט ניתן לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, משמע בהחלט אפשרי גם בחורף להתחתן בגן אירועים, וזאת כי בין היתר תמצאו גני אירועים מקורים, משמע העובדה שיש קירוי ומיזוג אינה אומרת שאין בפנים מדשאה, צמחי מים, אדניות עם תבלינים ריחניים וכדומה, וכפי שציינו קיימים מקומות שמשלבים בין החוץ לפנים, כך שראוי שתשקלו לערוך את החופה בפנים ודווקא את שלב הריקודים להוציא החוצה מתחת למעטה הכוכבים.

קונספטים משלימים

יש בן/ת זוג, יש טבעת, יש תאריך ויש החלטה שמתחתנים מתחת לכיפת השמיים. מה עתה? מקבלים החלטה איזה קונספט מבקשים לשלב, כי אם כבר אירוע גן אז שיהיה ממש מיוחד. שנדגים? תשקלו לערוך מסיבה שמחברת לעולם האגדה שבו כולם פיות ושדונים. נשמע מעניין? רק תחשבו על עיצוב החופה ועל התלבושות של החתן והכלה ותבינו עד כמה האירוע יכול להיות משוגע. בנוסף, לא חייב לבקש מהאורחים לבוא לבושים בהתאם לנראות מסוימת, אלא פשוט ניתן להשלים את העיצוב עם מכונה לייצור בועות סבון, עם מלצר שעובר ומחלק פרחים, עם דוכני מיצים קיציים, עם עמדות לשזירת זרי וצמידי פרחים וכדומה. מכאן שתוספת קטנה עשויה להוביל להנאה רבה.

דגשים חשובים

עומדים לבחון מהו גן האירועים האידאלי עבורכם? מוטב שתעברו על הדגשים הבאים:

  • ביחנו את מצב הצמחייה, אם היא אינה במיטבה, יש להסיק שמגוון פרמטרים נוספים גם כן אינם עומדים בקריטריונים גבוהים.
  • תמיד חשוב לבחון מהם אמצעי הקירור והחימום. אם המענה אינו מספיק רציני לטעמכם תבחנו חלופה אחרת.
  • גם אם הגן נראה מדהים, עדיין יש לבחון מה קורה מבחינת העיצוב הפנימי.
  • בכול הנוגע לגן אירועים, מאוד חשוב לבחון את טיב המיקום והנראות של החופה, כי המעמד בהחלט מחייב.
  • מצאתם גן אירועים שנראה מדהים ושעונה על סך הציפיות? לפני שתמהרו לסגור עסקה תעצרו לבחון את המיקום הכללי, הן מבחינת נוחות הגעה וקירבה והן מבחינת הנראות של האזור המידי. כך למשל אם גן האירועים ממוקם בקומת גג של בניין שמצוי באמצע אזור תעשייה, היו בטוחים שמשהו מהקסם יתפוגג.

פשרה נאה

לסיכום נציין שאם אחד מבני הזוג הוא יותר טיפוס של אולם אירועים ואם אחד מבני הזוג הוא יותר טיפוס של גן אירועים, הכי נכון למצוא את האמצע – למצוא מתחם שמציע גם וגם, ולו כי מבחינת מזג האוויר תושג שליטה מלאה לצד נוחות מקסימלית. המון מזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES