מקומות לאירועים קטנים

לא מעט אנשים מבקשים לארגן אירוע, להתרגש ולשמוח, אך זאת מבלי להזמין הרבה אנשים, ולו כי המטרה היא שהאורחים שיגיעו לחגוג יהיו אך ורק אנשים קרובים, ולא כאלו שמגיעים מתוך חוסר נעימות, ופה אנו באים להסביר שגם אירוע מצומצם יכול להיות מושקע, שמח ומאוד מרשים.

כמות השקעה ויחס משתנה

אז לא, אירוע קטן אינו בהכרח מעיד על טיב האירוע, אם כי הרבה פעמים אירוע קטן מעיד על אירוע יותר מושקע, וזאת כי ידוע שלעיתים משתלם להזמין יותר אורחים, במיוחד אם מדובר באירוע שאליו נהוג להביא מתנה. כמו כן, הרבה פעמים אירוע קטן נחשב כאירוע בוטיק, כי אז מתאפשר לשים יותר לב לכל פרט ופרט, לבחור במנות יותר יקרות, בעיצוב שולחן יותר מיוחד וכמובן שבמקום יותר נישתי. מדוע? ובכן האמת היא שקשה ליצור אווירת בוטיק באולם גדול, אך כאשר מדובר באולם יחסית קטן הקסם הייחודי זוכה להגיח, במיוחד אם מראש בוחרים במתחם איכותי.

בחירה מושכלת

אם גם אתם מחפשים אחר מקומות לאירועים קטנים, יש להבין בדיוק מה מחפשים, וזאת כי מלבד הפרמטר שנוגע לגודל, גם ראוי לבחון את המיקום והעיצוב הרצוי, את הקירבה של המיקום ליעדים נחשקים, את היכולת להשפיע על הקונספט וכדומה. פה רצוי לשים לב שלא מעט מתחמים עשויים לשכנע שלא תימצאו מקום מושקע נוסף שמיועד עבור אירוע קטן ופה אנו באים לחדד שאין זה נכון. אומנם קיימים יותר מתחמים שמיועדים עבור אירועים גדולים, אך גם מתחמים לאירועים קטנים לא חסרים ועל כן אין להתפשר על דבר ובטח שלא על עיצוב, תחושה וייחודיות.

יותר קטן יותר שמים לב

ציינו ששימת דגש על נושא העיצוב מאוד חשובה ופה נחדד שמתחם אירועים קטן ממדים צריך להיות הרבה יותר מדויק, מרשים ומיוחד, וזאת כי ככול שיש פחות אורחים, כך כל פריט זוכה לחשיבות יתרה וכיוון שהמתחם חובק את כולם, עליו להעניק תחושה שמאדירה את המהות. מכאן שעל העיצוב להיות מיוחד, מושקע, מרשים, מלהיב ועם הרבה נשמה, ועל כן אין זה מפתיע למצוא שמתחמי אירועים מושקעים שוכרים את שירותיהם של מעצבי פנים נחשבים ואף משלבים אומנות, צמחייה ושלל אלמנטים נוספים שמאדירים את סך ההוויה.

מי נכנס לרשימה ומי נשאר בחוץ

אם אתם מחפשים אחר מתחם אירועים קטן, נראה שאתם עונים על אחת משתי הקטגוריות הבאות: או שאתם עורכים אירוע עסקי ועל כן הגיוני שלא יהיו הרבה משתתפים, או שאתם עורכים אירוע משפחתי, קרי חתונה או בר מצווה, ואתם מבקשים להזמין רק אנשים שבאמת אוהבים. אם אתם מזדהים עם הסיטואציה השנייה, ייתכן שתימצאו במריבה משפחתית, וזאת כי בן הזוג יבקש להזמין גם את השכנים, ההורים יבקשו להזמין את כל הקולגות מהעבודה, הדודה תבקש להגיע עם בני הזוג של הילדים וכדומה, כך שאתם תיאלצו להסביר פעם אחר פעם מדוע התשובה עדיין שלילית. האם להתקפל? ובכן כל עוד תסבירו יפה את עמדתכם, לא תהיו נעולים על מספר מסוים של אורחים (אלא תגלו גמישות מסוימת) ויהיה לכם ברור מה מניע אותכם, הרי שאין טעם להתעסק עם תחושות אשם – אתם מוזמנים להרגיש בנוח לעמוד על שלכם.

תוספת גדולה למקום קטן

כאשר בוחרים להרים אירוע במקום קטן, מדובר בהזדמנות מיוחדת ליצור משהו מיוחד. פה ניתן לחשוב על הזמנה של אומן שיהווה מוקד עניין, על פריט עיצובי שישרה את האווירה הרצויה, על קונספט ייחודי שלא היה מתאפשר לו האירוע היה גדול, על שיטת הגשה יותר מיוחדת וכדומה. הרעיון הוא לשחק עם העובדה שהאירוע קטן בשביל להשיג הרבה יותר. עוד רעיון הוא פשוט לבחור במתחם אירועים ייחודי שמשדר אינטימיות, כאשר מתחמים שמשחקים עם תאורה טבעית, צמחים ופרחים הרבה פעמים עובדים נהדר ובהחלט משיגים את המטרה.

אלמנטים משלימים

האירוע קטן? ובכן זוהי הזדמנות נהדרת לעשות מעט מעבר. רוצים רעיונות? להלן כמה דוגמאות עבור קונספטים שונים של אירועים:

  • חתונה – עומדים לארגן חתונה ללא הרבה משתתפים? תשקלו למצוא בית כנסת שמצוי בסמוך למתחם הרצוי ופשוט תארגנו ממנו צעדה לעבר האולם, וזאת לצד מעגל מתופפים ותקיעה בשופרות.
  • בר מצווה – החשיכו את המקום, שימו מוזיקה ותשחקו עם התאורה. בכול פעם שהתאורה תעצור בשולחן מסוים מישהו מאותו שולחן יתבקש לברך את ילד הבר מצווה.
  • אירוע חברה – תארגנו אירוע הגשה מפנק ועתיר מלצרים, כך שהעובדים והקולגות ירגישו הרבה יותר מתוגמלים.

בחירת מיקום

לאחר שקיבלתם החלטה להרים אירוע קטן, ולאחר שקיבלתם החלטה את מי בדיוק להזמין, עתה יש להבין באיזה אזור מעדיפים להתמקד. שנעזור לכם? ובכן כל עוד אין הרבה מוזמנים הרבה יותר קל לקבל החלטה – בהתאם למיקום של הרוב. עוד שיקול שרצוי לקחת בחשבון נוגע לסטטוס של האזור. שנרחיב? ובכן אם מבקשים ליצור רושם עוד לפני שהאורחים מגיעים, אין כמו להודיע שהיעד ממוקם באזור נחשב, וזאת כי לרושם ראשוני יש השפעה ניכרת על סך הצלחת האירוע.

הזדמנות שראוי לנצל

גם אתם קיבלתם החלטה לארגן אירוע קטן ממדים? גם אתם קיבלתם החלטה להשקיע? ובכן זהו בדיוק הרגע שבו מבינים שאירוע קטן מהווה הזדמנות גדולה להעניק לאורחים הרבה יותר – ליצור אירוע שלא יישכח, לפתוח את הראש וכמובן למצוא מתחם מיוחד. מה עתה? לדייק רצונות, רשימת מוזמנים, לשאוב השראה ממגוון תמונות ולהתחיל לסגור פינות – שיהיה אירוע מוצלח ביותר!

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES