חתונה בלב תל אביב

בשעה טובה עומדים להתחתן? מזל טוב! חתונה היא האירוע המרגש ביותר בחיים, אירוע של פעם בחיים (בשאיפה) שמושקעות בו לא מעט אנרגיות וכמובן כסף רב. חתונה היא עבור רבים ובעיקר רבות אירוע שחולמים עליו מגיל קטן.

ההכנות לחתונה הן הכנות מורכבות ואינטנסיביות, בעיקר אם מדובר על חתונה גדולה עם כמות מכובדת של אנשים ובעיקר אם מתכננים לשלב בה אטרקציות ודברים לא שגרתיים. אבל לפני הכול ומעל לכל יש את בחירת המקום לחתונה, את האזור ואת האולם או גן האירועים.

אם תל אביב היא הכיוון שלכם, כנראה שאתם בכיוון הנכון. זו עיר מיוחדת ולמרות שיש בה גם חסרונות כמו תנועה וחנייה, זו יכולה להיות אופציה מצוינת. אז הנה כמה יתרונות לחתונה בלב תל אביב, יתרונות שאתם חייבים לשמוע עליהם.

יתרונות

  • מרכז הארץ – תל אביב כידוע היא "ה"עיר במרכז הארץ. זו עיר שממוקמת מצוין ויש אליה לא מעט כבישים שמגיעים, ובחתונה יכולים להיות מוזמנים ממקומות ומאזורים רבים בארץ. אם אתם גרים לדוגמא בדרום ורוב מוחלט של המוזמנים שלכם מהאזור הזה, יכול להיות שתל אביב היא לא בשבילכם לאירוע כזה. אבל ברוב המקרים, המוזמנים יכולים להגיע מכל מיני כיוונים, ותל אביב נמצאת במיקום מצוין גם לאלו שמגיעים מהדרום וגם לאלו שמגיעים מהצפון, מכבישי איילון, גהה או אחרים.
  • תחבורה ציבורית – יכול להיות שיש לכם מוזמנים שאין להם רכב פרטי ויכול להיות שהמוזמנים שלכם יעדיפו תחבורה ציבורית על פני עמידה בפקקים וחיפוש חנייה, ובתל אביב יש ממנה בשפע. לכל מקום בו רוצים להגיע בתל אביב יש אוטובוסים ותחנות מפוזרות, כך שמקסימום המוזמנים שלכם יצטרכו ללכת כמה דקות ברגל ולא יותר מזה. אם המוזמנים שלכם שרוצים להגיע בתחבורה ציבורית מגיעים מחוץ לעיר ואפילו מהצפון או הדרום, יש 4 תחנות רכבת בעיר – ההגנה, השלום, ארלוזורוב והאוניברסיטה שמכל אחת מהן יש אוטובוסים בתוך העיר.
  • לוקיישנים לצילום – תל אביב היא עיר מיוחדת, עיר בה יש כל כך הרבה דברים מיוחדים כמו גם מקומות מיוחדים ואחד הדברים שקורים לפני החתונה הם צילומים של הזוג במקומות שונים. תל אביב מלאה בלוקיישנים לא שגרתיים אם אלו חופי הים ואם זה נמל יפו, אם זה אזור פלורנטין ואם זה בסמוך למבנים מיוחדים ולמקומות לא שגרתיים. זה בהחלט שיקול שכדאי לקחת בחשבון כשמתלבטים איפה לערוך חתונה
  • עיר שמשדרת שמחה – לא סתם תל אביב נחשבת לעיר ללא הפסקה. תל אביב ידועה כעיר שמחה, עיר תוססת ומלאת חיים. עצם בחירת תל אביב כעיר לקיים בה את החתונה היא כבר פתיחה טובה ומוטיבציה למוזמנים שלכם להגיע, בעיקר אם הם צעירים ברובם.

צילום האירוע

יש לא מעט דברים שאתם צריכים להקפיד עליהם, נותני שירות שאתם צריכים לבחור מבין רבים שמציעים את עצמם. אחד החשובים שבהם הוא הצילום של האירוע,  מה שישאיר לכם מזכרת לכל החיים. אם האירוע לא מתועד זה כאילו הוא לא באמת התקיים, ואם אתם כבר דואגים לתיעוד תוודאו שהוא יהיה איכותי. מדובר כמובן על צילומי סטילס ווידאו שיכולים להגיע גם עם צילום ממצלמות רחף או מכל מיני זוויות מיוחדות. תבדקו מה הצלם יכול להציע לכם דווקא בהקשר של תל אביב, אם זה מיקום מיוחד לצילומים שלפני או כל דבר אחר.

אל תתפשרו על שירותי צילום ברמה גבוהה במיוחד. יש היום אין סוף אופציות ומהחתונה שלכם אתם צריכים מזכרת מיוחדת.

חתונה בחורף או בקיץ?

אם אתם חושבים על האופציה של חתונה בלב תל אביב, תצטרכו בין השאר לקבל החלטה לגבי מועד האירוע, האם הוא יהיה בחורף או בקיץ. לכל אחת מהאופציות יש יתרונות וחסרונות, והנה כמה מהם.

  • חתונה בחורף – חתונה בחורף היא קודם כל חתונה רומנטית יותר, חתונה מיוחדת יותר ואינטימית יותר. בחתונה בחורף אתם יכולים מצד אחד להיות רגועים שרובם המכריע של המוזמנים יגיעו לאירוע שלכם כי אנשים לא נוטים לנסוע לחופשות בחו"ל כמו בקיץ, אבל מצד שני, אם החתונה תיפול על יום סוער, זה יכול להיות בעייתי למרות שפה זה לא ארצות הברית וסוער זה עניין יחסי. חתונה בחורף גם תבלוט יותר ותיזכר יותר מהסיבה הפשוטה, כי בחורף יש פחות חתונות והן פחות שכיחות. עוד יתרון שיש לחתונה בחורף הוא העלות, שתהיה בוודאות נמוכה יותר הן באולם או גן האירועים והן אצל כל נותני השירותים, פשוט כי הם פחות מבוקשים.
  • חתונה בקיץ – לחתונה בקיץ יש גם כן לא מעט יתרונות, יתרונות שגורמים לרבים לבחור דווקא באופציה הזו. חתונה בקיץ היא חתונה שיכולה להיות בהרבה יותר מקומות מאשר חתונה בחורף, ולא צריך לדאוג למזג האויר שיהיה נוח בכל מקרה, בטח אם זה בתוך אולם. חתונה בקיץ מאפשרת להתחתן ללא חשש בגן אירועים או בים, או בכל מקום אחר פתוח בלי החשש מגשם. יש בקיץ גם משהו שמח יותר, משהו מזמין יותר וקופצני יותר שגורם לאנשים להגיע עם יותר רצון לחתונות.

חתונה בלב תל אביב תהיה חתונה שמחה אם כי הא דורשת תשומת לב לפרטים רבים ומציאת פתרונות כמו חנייה כדי שהיא תהה מושלמת. תל אביב היא עיר מיוחדת, עיר שלא סתם יש ביקוש גדול כל כך לגור בה ולקיים בה אירועים, עיר עם וויב שאין לאף עיר אחרת בארץ, ועל זה יספרו לכם תיירים שמגיעים מחו"ל ולא מוכנים לוותר על העיר הזו

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES