אולם לאירוע עסקי בתל אביב

אירוע עסקי הוא אירוע שאי אפשר לעשות בו טעויות. זה אירוע שצריך להיות מושלם, אירוע שאמור להשיג את מטרתו ואמור להוות אחד ממנופי הצמיחה של העסק. אירוע עסקי יכול להיות אירוע לעובדי החברה, יכול להיות אירוע שמיועד ללקוחות ויכול להיות אירוע שמיועד למשקיעים או שותפים, והוא מצריך חשיבה על כל פרט ופרט בכדי שהוא יהיה מוצלח במיוחד.

אם אתם מארגנים אירוע עסקי מכל סוג שהוא, יש לכם לא מעט על הראש. אתם צריכים לדאוג למקום לקיים בו את האירוע, צריכים לדאוג לאנשי מקצוע שונים וצריכים לדאוג לתוכן שיהיה בו. אתם יכולים לעשות את זה לבד ויכולים להיעזר באנשים נוספים, הכול בשביל לקיים את מטרת האירוע ולהביא להצלחתו. אז הנה כמה דברים חשובים לבחירת מקום לקיים בו את האירוע שלכם.

הגעה למקום

אם אתם מחפשים אולם לאירוע עסקי בתל אביב, ההגעה למקום היא משהו שצריך בהחלט לעניין אתכם. אתם צריכים לבחון את דרכי הגישה למקום, צריכים לוודא שהצירים אליו לא עמוסים מידי, ובתל אביב זה יכול להיות אתגר לא פשוט.

סביר להניח שיהיו גם לא מעט אנשים שיגיעו אל האירוע בתחבורה ציבורית. בנוגע לזה, אם האירוע הוא בתל אביב זה יתרון, מכיוון שתחבורה ציבורית בתל אביב לא חסרה. יש אוטובוסים ויש רכבות, יש מוניות ויש אופניים להשכרה.

חנייה במקום

זה רלוונטי לכל מקום שהוא ובעיקר לעיר תל אביב. אי אפשר לדבר על אירועים בתל אביב בלי לדבר על בעיית החנייה בעיר. כל מי שהגיע לעיר עם רכב בשנים האחרונות גילה מהר מאוד שאם הוא לא ימצא חניון קרוב, הוא יהיה בבעיה ולא יהיה לא איפה לחנות את הרכב שלו בלי לקבל דו"ח או גרוע מזה, להיגרר. זו הסיבה שכשאתם בוחרים אולם לאירוע עסקי בתל אביב אתם צריכים בין השאר לוודא שזה מקום שיש בסביבתו חנייה. צריכה להיות חנייה במקום מטעם האולם או הסדר כלשהוא עם חניון קרוב, העיקר שהמשתתפים באירוע לא יצטרכו לחפש חנייה בלי סוף.

החלל במקום האירוע

עוד פרמטר שאתם צריכים לקחת בחשבון אם אתם מחפשים אולם לאירוע עסקי בתל אביב כמו גם בכל מקום אחר הוא גודל החלל. יכול להיות שאתם עורכים אירוע קטן יחסית וצריכים חלל אחד לא גדול, יכול להיות שאתם מתכננים מספר פעילויות ואתם צריכים חלל שמחולק לכמה חללים קטנים ויכול להיות שאתם רוצים להושיב את המשתתפים באירוע בצורות שונות. בבואכם לבחון מקום לקיים בו את האירוע אתם צריכים לבחון מהם הצרכים שלכם ומה התכנונים שלכם. איזה גודל של חלל אתם צריכים והאם החלוקה בו מתאימה לכם.

איך תעשו את זה? פשוט מאוד, תבקשו מבעלי המקום לראות סרטים של אירועים עסקיים שהתקיימו במקום. יכולים להיות אירועים בקונספטים שונים וכשתמצאו אירוע שדומה לאירוע אותו אתם מעוניינים להפיק מבחינת תוכן ומבחינת כמות של אנשים, תוכלו לדעת האם המקום מתאים לכם.

אספקת תשתיות וציוד

אירוע עסקי הוא אירוע עם תוכן. זהו אירוע שדורש לא פעם במה ופודיום, סביר להניח שתצטרכו מקרן וכנראה שגם תאורה מתאימה תהיה דרושה לכם. ומה עם מערכת הגברה? מה עם חיבור לאינטרנט? את כל הדברים האלו ורבים אחרים אתם צריכים לוודא. שוב, גם פה נכנס האלמנט של הצרכים שלכם מול מה שהמקום מציע. יכול להיות שהוא לא יספק את כל צרכיכם אבל הוא ימצא חן בעיניכם ואתם תצטרכו לדאוג לדברים לבד, אתם רק צריכים לדעת את זה מראש.

אוכל, כן או לא?

הכוונה בכותרת היא כמובן לא השאלה אם צריך שיהיה אוכל באירוע או שלא. ברור שצריך. אין אירוע בלי אוכל ובאירוע עסקי הוא צריך להיות מותאם לאופי האירוע ולמוזמנים בו. מה שאתם צריכים לברר הוא האם האולם עצמו מספק את הקייטרינג או שאתם צריכים לדאוג לזה לבד. יש אולמות שמיועדים לאירועים עסקיים שרק מציעים את המקום ותו לא, ויש אולמות שמציעים גם אוכל. אם כן, האם האוכל במקום הוא מה שאתם מחפשים לאירוע או שהוא לא מספיק או מצד שני, מוגזם.

בכל מה שנוגע לאוכל, אתם צריכים לוודא גם שהוא מותאם גם לקבוצות קטנות יחסית. קבוצות קטנות יכולות להיות צמחונים או טבעונים וכמובן, אלו ששומרים על כשרות מהודרת מה שלא בטוח שהמקום מספק. למקרה האחרון יש פתרון אותו מציעים רבים מהאולמות, והוא הבאה של מנות מבחוץ במיוחד עבור אלו שצריכים כשרות מיוחדת.

אפשרויות פרסום ומיתוג

יכול להיות שאתם רוצים באירוע כזה להביא לקוחות חדשים ויכול להיות שאתם רוצים לפרסם את עצמכם, בבואכם לבחון את האולם אתם צריכים לראות מהן האופציות שהוא מציע בעניין. האם אפשר להביא חסויות לאירוע, האם אפשר לפרסם בו ואם כן איך, ובכלל, עד כמה הוא מותאם לאירוע עסקי על כל המשתמע מכך.

תקציב

בסופו של דבר הכול מגיע לכסף ואתם בתור מארגני ומפיקי האירוע מן הסתם עם תקציב מוגבל. אירוע עסקי צריך להיות אירוע רווחי בטווח הרחוק, מה שאומר שהוא צריך ליצור רושם על משקיעים או שותפים פוטנציאליים, צריך לגייס לקוחות, לפרסם את העסק, להכניס מוטיבציה אצל העובדים ולהעלות את רמת הפרודוקטיביות שלהם או כל מטרה אחרת.

גם אם התקציב שלכם מוגבל, וודאו שהוא עונה למטרה הזו. אם האירוע לא עתיד להיות יעיל במיוחד לעסק, כדאי לשקול אותו שוב או לבדוק את האופציה של פריצת מסגרת התקציב.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES