טיפים לארגון אירועים עסקיים, כנסים וירידים

בשנים האחרונות האירועים העסקיים והכנסים המקצועיים עברו מהפכה של ממש. גם הירידים האחרונים מציבים סטנדרטים חדשים של מצוינות בתחום ונראה שכדי להגיע לאירוע המושלם, צריך להשקיע בתכנון מקדים. בכדי לעזור לכם להפיק את האירוע שלכם בדרך הקלה והטובה ביותר, הכנו כמה טיפים שיעזרו לכם לארגן אירוע איכותי ולספק חווית אירוח מושלמת.

הכירו את הקהל שלכם

חשוב לזהות מראש את הפרופיל המדויק של האורחים שלכם בכדי לבנות את הקונספט של כל אירוע ולבחור את הדוברים הרלוונטיים ביותר. בכדי לעשות זאת באופן פשוט ולספק לכל מי שמגיע לכנס שלכם חוויה של תוכן איכותי, חשוב לענות על מספר שאלות. נסו לברר מהו התוכן שימקסם את הידע המקצועי של כל מוזמן, מיהם האנשים המובילים בתעשייה ואילו סדנאות יגרמו לאורחים שלכם להגיע גם לכנס הבא.

הקדישו מחשבה לדרכי ההגעה וצרו אלטרנטיבות משלכם

למרות שבעבור כנסים עסקיים ניתן להתפשר על תחבורה ציבורית סטנדרטית, עבור אירועי ענק אין מקום לפשרות. בכדי שתוכלו להפיק ירידים מוצלחים אתם פשוט חייבים לספק לאורחים שלכם מגוון של אפשרויות הגעה ולהציע חניון גדול ומסודר. במידה ואין נגישות מלאה למקום האירוע, כדאי לשקול לשכור אוטובוסים משלכם לטובת העניין. למרות שזה עלול להכביד במעט על התקציב שלכם, זוהי אחת הדרכים הבדוקות להעלות את שביעות הרצון של האורחים שלכם.

אל תתפשרו על האספקטים הטכנולוגיים

אם אתם רוצים לאפשר לאורחים שלכם ליהנות מהרצאות ומאטרקציות בלתי נשכחות, אתם חייבים להשקיע בצד הטכנולוגי. חשוב לספק מעטפת מתקדמת אשר כוללת תאורה איכותיות, סאונד נפלא ורשתות WIFI מהירות במיוחד. צרו גם אפליקציה אשר תלווה את האורחים מרגע הכניסה ועד לרגע היציאה ותספק להם מדריך איכותי – ישירות לסמארטפון שלהם. אלו אולי נראים כמו דברים פשוטים, אך המשמעות שלהם היא אדירה עבור כל המוזמנים.

בחרו במקום שתואם את הצרכים שלכם

משום שהכנה של ירידים מוצלחים היא שונה באופן מהותי מיצירה של יום עיון מצומצם, חשוב לבחור את האולם האידאלי עבור הצרכים שלכם. מומלץ לשים לב לגודלו של האולם, לכמות האנשים שאותו הוא יכול להכיל ולאפשרויות המודולריות שאותן הוא מציע. חשוב לבחור מקום אשר יעניק לאורחים שלכם תחושה נעימה ואינטימית, כזו אשר תשפיע לחיוב על החוויה האישית שלהם.

למדו מהכישלונות שלכם

הדרך הבטוחה לייצר שיפור מתמיד בחוויית האירוח ולהפיק כנס מקצועי שכולם ידברו עליו, טמונה ביכולת שלכם להשתפר. אם כבר יצא לכם להפיק אירועים בעבר, אתם בוודאי יודעים אילו אלמנטים עבדו לכם ובאילו אספקטים יכולתם לספק תוצאות איכותיות יותר. מסיבה זו, חשוב לבצע ניתוח מדוקדק של האירועים האחרונים שלכם ולהסיק מסקנות אופרטיביות בדבר האירוע הבא שלכם. ניתן לשכור יועץ חיצוני לעניין, אולם ברוב המקרים אתם פשוט צריכים להיות כנים עם עצמכם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES