מקום לבת מצווה בתל אביב: 3 סיבות לערוך את חגיגות הבת מצווה בגלריה דובנוב

אנחנו כמובן יכולים להעיד על עצמנו, אבל אנחנו צנועים. לכן בחרנו מתוך ההמלצות של הלקוחות שחגגו אירועי מצווה בגלריה דובנוב בתל אביב את הסיבות שתרמו לאירוע מוצלח.

 

1. בגלל המתחם הייחודי – מקום אירועים אידיאלי במרכז תל אביב

גלריה דובנוב ממוקמת במרכז תל אביב, בין מוזיאון תל אביב, לרחוב קפלן ואבן גבירול. לכן, היא מתאימה מאוד למי שחפץ לערוך את חגיגות בר או בת המצווה שלו במרכז של המרכז. יעל בירק נרקיס שחגגה את אירוע הבת מצווה שלה בגלריה דובנוב בתל אביב כתבה לנו כך: "אולם האירועים היה פשוט נהדר, יפהפה והאווירה הייתה רגועה. האוכל והיין היו ברמה הגבוהה ביותר. קיבלנו פידבקים מדהימים מהחברים שלנו כולל האורחים מחו"ל שבאו במיוחד לאירוע המצווה". הגלריה, אגב, מתאימה לאירועי בת מצווה של עד 300 אורחים בישיבה.

מקום לבת מצווה

2. איכות השירות – צוות מקצועי לאורך כל הדרך

אין חכם בעל ניסיון, את זה כולם יודעים, אבל את הניסיון שאנחנו צברנו בניהול אירועים אפשר ללמד בבתי ספר להפקת אירועים. הסוד הוא פשוט קילומטרז' במגוון רחב של אירועים. מחתונות ועד אירועים עסקיים, מאירוע בת מצווה ועד השקות עיתונאים. משפחת גבעון מכפר רות כתבו עלינו כך: "היה לנו חשוב לבחור מקום שבו האיכות והשירות הם במקום הראשון. האירוע היה מצוין מההתחלה ועד הסוף, משלב סגירת החוזה ועד התשלום האחרון למקום. הצוות המקצועי היה סבלנית בצורה בלתי רגילה, הניהול היה מקצועי והכל היה מתוקתק. כשהמקום מתנהל באופן מקצועי, גם הלקוחות מרגישים זאת, ואין קיצורי דרך בשירות". ענבל כץ כתבה על אירוע הבר מצווה של הבן שלה: שירות ברמה הכי גבוהה שנתקלתי, צוות מקצועי שמקפיד מאוד על הפרטים, אדיב ואכפתי. הרגשנו שאנחנו יכולים לסמוך עליהם, לשחרר שליטה וליהנות באירוע".

דוכן אוכל לבת מצווה

3. קייטרינג כנען – קייטרינג מקצועי יודע לחצות בין דורות וגילאים

"Kitchen Gallery" הוא קייטרינג הבית של גלריה דובנוב בניהולו של גיל שטרנברג הבעלים של חברת הקייטרינג כנען. הקייטרינג מתמחה במגוון סגנונות ועושה שימוש בחומרי הגלם ים תיכוניים עם השפעות של יוון, ספרד, איטליה וצפון אפריקה. מצד אחד פסטה שתתאים לכל החברות של הבת מהכיתה, מצד שני קבבים של דג לוקוס, בשר טלה עם טחינה, שמן זמן ועשבי תיבול טריים. בקיצור חגיגה אמיתית שכל אחד ואחת, מהקטנים ועד הגדולים, יכולים למצוא בהם את סיפוקם. משפחת גבעון כתבה על האוכל באירוע הבת מצווה שלה בתל אביב כך: מהבוקר לא הפסקנו לקבל טלפונים ממשפחה וחברים, כולם נהנו מאוד מהמקום, מהאווירה ובמיוחד מהאוכל. גם במהלך האירוע עצמו לא הפסקתי לקבל מחמאות שהאוכל ממש טעים". משפחת ברלוביץ כתבו: "נהנינו מאוד לחגוג את בת מצווה של מיה בגלריה לאורך כל הדרך, תודה לשף ולקייטרינג שקיבלו את כל השיגעונות שלנו וזרמו איתם תוך כדי מקצועיות מיוחדת"

דוכן גלידה בבת מצווה

קרדיט צילום: גלעד משיח, רועי בר, עדשה רחבה
עיצוב: המיתוגיה

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES