כיצד לתכנן את החתונה ותקציבה

מספר נקודות חשובות שיש לשים לב שבאים לתכנן את החתונה ותקציבה

מאמר זה הינו ההתחלה של סדרת מאמרים שתעזור להסביר כיצד לתכנן אירוע חתונה. אחד הצעדים הראשונים בעת תכנון אירוע חתונה הוא לקבוע ולתכנן תקציב. חשוב להיות מציאותי עם התקציב ולקחת בחשבון עלויות ריאליות ככל שניתן – אל תצפו לקוויאר ומאידך לא להמבורגרים ובירה בלבד!

 

לתכנן את החתונה
לתכנן את החתונה

לא משנה איזו סוג של חתונה אתם מתכננים, עליכם להחליט מהתחלה כמה תרצו להשקיע ולהיצמד לתקציב! החלטה זו תעזור לכם להישאר על המסלול ותהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים, במידה ודבר לא מסתדר עם התקציב עליכם לנקוט בצעדים יצירתיים כדי למצוא חלופות או לחילופין להוריד דברים.

כמארגני אירועים מיוחדים כפשוטים לא אחת אנו נישאלים כיצד לתכנן אירוע חתונה ומתי יש להתחיל בתכנון תקציב, התגובה הראשונה היא שיש לשקול את כל ההיבטים של החתונה עצמה מהשמלה והזמנות ועד לאולם האירועים והתפריט וכמובן את הנאת האורחים. לפניכם מובאים מספר פריטים בסיסיים מרשימת התקציב שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע חתונה:

* שמלה

* הזמנות, כרטיסי סידור ישיבה, מגנטים

* אוכל ומשקאות

* תשלומי אולם – לרבות חניה, צוות צילום, די ג'י, תפאורה וכו'

* מוזיקה לטקס ולקבלת פנים (אקו"ם)

* פרחים

* השכרת ציוד כמו כסאות, מפיות וכיסויים ועוד

* חדרי אירוח ושדרוגי תאורה

* צוות צלמים

* מתוקים ומאפים

* מארגני אירוע מיוחדים ומקצועיים או מארגני חתונות

* עיצוב שיער ואיפור

* בטחונות מיוחדים עבור האירוע

לגבי כל אחד ואחד מהפריטים הללו ישנן אפשרויות רבות שהכלה צריכה להביא בחשבון כאשר היא מתחילה לשקול כיצד לתכנן את החתונה שלה ושל ארוסה, כמובן לא לשכוח שבימינו ארוסים רבים רוצים להיות חלק מתהליך תכנון החתונה.

במאמרים הבאים בנושא זה נספק פרטים נוספים על תכנון התקציב במטרה להקל עליכם את לחץ החתונה הקיים ממילא. תכנון חתונות ואירועים היא עבודה בפני עצמה וחשוב לשקול ולקחת בחשבון את כל ההיבטים של תכנון תקציב החתונה כך שיום האירוע עצמו יהיה יום שלא תשכחו לעולם וכמובן רק מסיבות טובות. עד הפעם הבאה זיכרו את המנטרה הקבועה: "עשו זאת פשוט, טעים, מסוגנן, כיף וחסכוני לכל!"

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES