מדוע כדאי להתחתן דווקא בחורף?

אין רגע מיוחד יותר מהרגע שבו אדם מציע לבת זוגו להינשא לו. מדובר ברגע אשר אוצר בו את כלל הרגעים המיוחדים של בני הזוג ואת כל מה שהוביל אותם לבחור זה בזה לצורך שילוב חייהם אלו באלו באופן רשמי יותר, לנצח. את הרגע המיוחד של הצעת הנישואין, תחליף כעבור פרק זמן קצר יחסית, תקופת טרום החתונה של הזוג. על אף שמדובר בתקופה קסומה, מרגשת ומיוחדת, אשר בדיעבד הזוג ייזכר בה בערגה ובגעגועים, הרי שבו ברגע, מדובר על תקופה תובענית ולחוצה, אשר דורשת מבני הזוג והמשפחות שלהם, התגייסות טוטאלית לצורך ארגון החתונה. השאלה הראשונה שהזוגות שהחליטו להתחתן שואלים את עצמם בתקופה זו היא: מתי כדאי להם להתחתן? בהתאם לעונה שבה הם רוצים להתחתן, ניתן להתחיל לחפש אולם אירועים בכדי לסגור באופן סופי את התאריך לחתונה.

מדוע לא מעט זוגות רוצים להתחתן בקיץ?

אין ספק שמרבית הזוגות אשר מחליטים להתחתן, מעוניינים להתחתן דווקא בעונת הקיץ. עונת הקיץ היא עונה בהירה, חמה ונעימה, אשר מאפשרת לכל זוג את האפשרות לבחור בגן אירועים עבור החתונה שלהם. מה יותר יפה מחופה בחוץ, על רקע השמיים זרועי הכוכבים? כמו כן, זוגות רבים יודעים שחתונה בעונת הקיץ תבטיח שמרבית המוזמנים שלהם יגיעו לחגוג עימם ולא יתקעו בשל מזג אוויר סוער. כמובן שגם צילומי החוץ של הזוג במהלך יום החתונה מהווים שיקול חשוב מאוד וזוגות רבים יודעים שאת התמונות הטובות ביותר, ניתן להפיק במזג אוויר קיצי ובהיר ולא במזג אוויר חורפי. למרות כלל השיקולים הנוגעים לכדאיות של עריכת חתונה דווקא בעונת הקיץ, הרי שיותר ויותר זוגות מגלים שגם לחתונת חורף יש את היתרונות שלה. מכיוון שאולמות וגני אירועים בכל רחבי הארץ מצוידים כיום בכלל האמצעים הרלוונטיים הן עבור קירור והן עבור חימום, הרי שניתן לדעת בוודאות שגם חתונת חורף יכולה להיות חתונה מיוחדת, אטרקטיבית ואיכותית.

 כל היתרונות שבחתונות חורף

לחתונות חורף יש לא מעט יתרונות:

  1. לא מעט זוגות בוחרים לערוך חתונה קטנה ואינטימית המכילה את בני המשפחה והחברים הקרובים אליהם ביותר. אין עונה מתאימה יותר לחתונה שכזו מעונת החורף. עונת החורף יוצרת בדיוק את האווירה הנדרשת באירועים מעין אלה: חמימות, קרבה ואינטימיות. כיום ניתן למצוא לא מעט אולמות אירועים במרכז הרלוונטיים בדיוק עבור אירועי בוטיק קטנים לרבות חתונות, דווקא בחורף.
  2. מטבע הדברים, עונת החורף היא עונה פחות עמוסה לאירועים. לכם, כל אולמות האירועים שתרצו יהיו בוודאי פנויים בתאריך הרלוונטי לכם. גם כאשר מדובר על אולמות אירועים במרכז, אשר ידועים כאולמות אירועים שכמעט בלתי ניתן למצוא בהם תאריכים פנויים לחתונות בקיץ, הרי שבחורף הם לרוב יהיו פנויים עבורכם בתאריך שתרצו.
  3. אין חופה יפה יותר מחופה בחורף. כאשר תופסים את הרגעים הנכונים ביום וכאשר כל האוהבים שלכם מתכנסים יחד במזג אוויר קריר, לרגע המיוחד הזה בחופה שלכם. חופה בחורף היא דבר קסום.
  4. צילומי חוץ לזוגות בחורף יכולים להיות מיוחדים לא פחות מצילומי חוץ בקיץ. כאשר בוחרים את המקום הנכון להצטלם בו וכאשר מצטלמים בהפוגות של מזג אוויר סוער, במידה ואכן הוא סוער באותו היום, ניתן להפיק תמונות מרהיבות. היתרון בחתונת חורף שצילומי חוץ לא יסבו לכם את אי הנוחות שמסבים הלחות והחום בקיץ.
  5. מחירים נמוכים יותר – אין ספק שהיתרון המרכזי ביותר בחתונות חורף הוא המחיר. בשל הפופולאריות של חתונות הקיץ, הרי שכלל השירותים הרלוונטיים עבור החתונה שלכם בחורף יעלו לכם הרבה יותר זול, מהסכום אשר הם היו עולים לכם בקיץ. בין אם מדובר באולם האירועים עצמו, בעיצוב העולם, בתקליטנים, בצלמים ובכל אחד דבר אחר שקשור לאירוע החתונה שלכם, הרי שהוא יעלה לכם זול יותר. בגלל שנותני השירות אינם עמוסים בתקופה זו, הם יעניקו לכם יחס אישי יותר.
  6. בסופו של דבר חשוב שתזכרו שמזג האוויר ביולי אוגוסט הוא די נורא. חם מאוד ולח מאוד ולא פעם האורחים אשר מגיעים לחתונה סובלים. כמו כן, לא קל לשמור על האיפור והשיער שעוצב בקפידה, בתנאי מזג האוויר הללו, דבר אשר מסב אי נחת רבה לכלה עצמה ולכלל האורחות המגיעות לחגוג יחד עם הזוג. חתונת חורף לעומת חתונת קיץ היא חתונה נעימה וחמימה יותר. כאשר בוחרים במתחם מחומם הרי שהאורחים שלכם וגם אתם, תהנו מאווירה חמימה ונעימה.
  7. אם חששתם שהאורחים שלכם לא יגיעו לחתונה שלכם בשל העובדה שהיא נערכת בחורף ומזג האוויר ירתיע אותם, חשוב מאוד שתדעו שלא מעט מהאורחים שלכם, לא יגיעו לחתונה שלכם בעונת הקיץ כי מדובר בעונה שבה יוצאים לחופשות. אז כאשר מדובר בבני משפחה וחברים קרובים, הם פשוט יבטלו חופשה עבור החתונה שלכם, דבר אשר בוודאי יסב להם עגמות נפש, אך כאשר מדובר באורחים רחוקים יותר, לא פעם הם יאלצו לוותר בצער על החתונה שלכם בשל חופשה שנופלת להם בדיוק באותו התאריך.

לסיכום ניתן לומר שחתונה בחורף בהחלט יכולה להוות את אירוע בלתי נשכח, הן עבורכם והן עבור האורחים שלכם. לאחר שהבנתם זאת והחלטתם להתחתן דווקא בעונה זו, זה הזמן שלכם לחפש את אולם האירועים האידאלי עבור חתונת חורף בכלל והחתונה שלכם בפרט. כיום ניתן למצוא מגוון אולמות אירועים במרכז, אשר יענו על כלל הציפיות, החלומות והרצונות שלכם מחד ומאידך, יהיו פנויים עבורכם בדיוק בתאריך שבו תרצו וכן, המחיר שיוצע לכם בהם יהיה מחיר נוח ואטרקטיבי. לאחר שתסגרו אולם אירועים, תוכלו להמשיך ולדאוג לשאר הפרטים הנוגעים לחתונת החורף הקסומה שלכם.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES