ארגון כנסים עסקיים

לא מעט מבעלי העסקים חשים כי העסק שלהם לא מספיק ממצה את הפוטנציאל שלו. כמו כן, כל בעל עסק מחפש באופן תמידי את הדרכים לצבירת לקוחות חדשים נוספים למעגל הלקוחות הקיים בעסק שלו לצורך הגדל המכירות, חיזוק המותג העסקי ועוד. אחת מהדרכים הטובות ביותר לצורך חיזוק המותג העסקי, הגדלת מעגל לקוחות ושיווק עסקי איכותי וראוי הם תכנון ועריכת כנסים עסקיים. כנסים עסקיים הם כנסים המהווים נקודת מפגע בין מאות חברות ועסקים מאותו התחום שבו עוסקים החברה או העסק אשר עורכים את הכנס. הכנס מאפשר לכל נציג של חברה או עסק לשוחח עם נציגים אחרים, ליצור שיתופי פעולה איכותיים וחשובים, לבצע מכירות ועוד. מלבד הפעולות הללו אשר יתבצעו באופן טבעי במהלך הכנס, כנס איכותי גם יכיל הרצאות מקצועיות ורלוונטיות, אשר יעשירו את משתתפי הכנס ויעניקו לכם את האפשרות להתעדכן מבחינה מקצועית.

כיצד תארגנו כנס מוצלח? שלב המטרות

אם אתם עומדים מאחורי ארגון הכנס, חשוב מאוד שתגדירו לעצמכם מראש את המטרות של הכנס. מטרות הכנס יהיו קשורות באופן בלתי נפרד אל מטרות העסק או החברה. אם המטרה של החברה בארגון הכנס היא למכור את מוצרי החברה, הרי שיש לפעול באופן שיענה על המטרה הזו. אם המטרה של החברה היא לחזק את המותג שלה בטווח הארוך יותר, הרי שהכנס ישים דגש יותר על ייצור שיתופי פעולה חדשים בין החברה לבין משתתפי כנס רלוונטיים וכיוצא בזה. בהתאם לכלל המטרות אשר תגדירו מראש, ניתן לארגן את הכנס, להקצות לו את המשאבים הנכונים ולדאוג שהוא יכיל בדיוק את מה שצריך על מנת שהוא יענה על ייעודו ומטרותיו.

מיתוג עסקי מהווה את אחת המטרות החשובות ביותר של כל עסק המארגן כנס עסקי. חשוב מאוד שהעסק אשר מארגן את הכנס, יביא לידי ביטוי את המיתוג העסקי שלו בכל שלב במהלך הכנס. כך לדוגמא: חשוב להציב דוכנים אשר מהווים סמל סטטוס לעסק ולהעמיד בהם נציגי שרות אשר יסבירו לכל אדם שמתעניין אודות העסק, הייחודיות שלו, האני מאמין שלו ועוד.

ארגון עסקי מוצלח – השלב הפרקטי

לאחר שהגדרתם את מטרות הכנס ופעלתם בהתאם למטרות הללו, זה הזמן לארגן את הכנס באופן פרקטי יותר:

  1. המקום שבו יערך הכנס הוא חשוב מאוד. כיום ניתן למצוא אולמות כנסים רבים ברחבי הארץ. כדאי מאוד לערוך כנס עסקי באזור מרכזי, אשר יאפשר הגעה נוחה לכל מבקר עתיד להגיע אליו. אולמות כנסים בתל אביב יכולים להוות אופציה נהדרת לעריכת כנסים עסקיים שכן, תל אביב מהווה עיר מרכזית ודומיננטית, אשר מכילה בה לא מעט עסקים וחברות. האולם שיבחר לכנס העסקי חייב להיות תואם לאופי הכנס. אם מדובר בכנס עסקי יוקרתי ומפואר, אולם כנסים גדול ומיוחד בהחלט יכול לעשות את העבודה ליצירת האווירה הנדרשת. אולם, אם מדובר בכנס בעל אווירה יותר אינטימית, חשוב לבחור באולם אשר יוצר אווירה מעין זה בגודלו, בסגנון עיצובו ועוד.
  2. תכנון הכנס באופן מדויק – על מנת שיגלו עניין בכנס שלכם, חשוב מאוד לתכנן אותו בצורה מדוקדקת ומפורטת. לא כדאי שבכנס יהיה זמן מת אשר יגרום לאנשים למצוא את עצמם מחפשים את הדרך ליציאה מהכנס. חשוב לדאוג שבכל שלב בכנס יוצע משהו מעניין למבקרים כגון: דיונים, נאומים, קטעי בידור, הרצאות ועוד. אם אינכם יודעים כיצד לתכנן כנס בצורה שכזו, תמיד תוכלו לפנות אל מארגני אירועים מקצועיים העוסקים בין היתר גם בארגון כנסים עסקיים ולהיעזר בהם.
  3. על מנת שהכנס עצמנו יהיה בעל ערך עבור כל נציג שמגיע מהתחום שבו אתם פועלים, חשוב וכדאי לבחור בדוברים ידועים מהתחום ובעלי השפעה. בחירה בדוברים מעין אלה לכנס שלכם, זהו דבר אשר יגרום לכל מבקר שהגיע לכנס להעריך אתכם ולכבד אתכם.
  4. אם אתם עתידים לשאת נאום במהלך הכנס, חשוב מאוד שתכינו אותו מראש. חשוב שתישאו את הנאום שלכם בצורה מרשימה, איכותית וחלקה, על מנת להעיד שאתם מומחים בתחום ויכולים לסייע להביא ערך רב לכל אדם אחר הפועל בתחום דומה או זהה לשלכם
  5. בחירת הכיבוד – חשוב מאוד שתקפידו על הגשת כיבוד מתאים ואיכותי לכנס. חשוב לבחור בכיבוד של קייטרינג הידוע באיכות, בטיב, בטריות ובטעם המאכלים אשר הוא מציע.

כיצד בוחרים אולם לכנסים בתל אביב

העיר תל אביב היא עיר מרכזית, דומיננטית ופעילה מאוד בכל הנוגע לעולם העסקי. בתל אביב ניתן למצוא מגוון רחב של חברות ובתי עסק ולכן, אין ספק שעריכת כנסים עסקיים דווקא בעיר תל אביב, זהו דבר בעל יתרון רב למארגני הכנס ובכלל, עבור כל עסק או חברה העוסקים בתחום זהה או דומה לתחום שבו עוסק מארגן הכנס אשר בוחרים להגיע אל הכנס. על מנת שכנס עסקי יתנהל בצורה המוצלחת ביותר בעיר תל אביב, חשוב לערוך אותו באולם כנסים מוצלח, אשר יבחר בהתאם לפרמטרים שונים:

  1. גודל אולם הכנסים – יש לבחור אולם בהתאם בהתאם לגודל הכנס. חשוב לדאוג שהאולם יכיל את כלל משתתפי הכנס ברווח ובנוחות. לכן, בטרם בוחרים את האולם כדאי לבדוק מהי כמות המשתתפים אשר מגיעים אל הכנס
  2. אולמות כנסים בתל אביב חייבים להיבחר בהתאם לתקציב העומד על הפרק של מארגן הכנס.
  3. חשוב לבדוק היטב את הימצאותם של מקומות חניה בסמוך למקום הכנס, אשר יאפשרו למבקרים בכנס לחנות בנוחות כאשר הם מגיעים לאזור
  4. עיצוב אולם הכנסים – כדאי לבחון את האופן שבו האולם מעוצב, עד כמה הוא מואר ומהי האווירה השוררת בחלל, בטרם בוחרים באולם כזה או אחר עבור הכנס.

אולמות כנסים בתל אביב הם רבים ולכן, על מנת לבחור את האולם המתאים ביותר עבור כל כנס עסקי, חשוב לבחון את כל הפרמטרים העומדים על הפרק.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES