מחפשים מקום למסיבה בתל אביב? הטיפים שיעזרו לכם למצוא את האחד

כאשר מתכננים אירוע, ישנם מספר פרמטרים שיש לבחון, ואלו יסייעו לכם לדייק בבחירות הרלוונטיות, לרבות המקום, סגנון האוכל שיוגש, אופי המוזיקה שתתנגן, עיצוב האולם ועוד. כמה טיפים שיכוונו אתכם לעבר המקום המתאים ביותר

מאז ששחררו לנו את האופציה להתקהל ולחגוג, אנחנו רק מחפשים אחר סיבה למסיבה. בין שמדובר בחתונות, בר מצוות ואפילו אירועי חברה, כל עוד ניתן להרים אירוע ולשמוח – אנחנו שם.

אם החלטתם להפיק את האירוע הנכסף דווקא בעיר הגדולה, ואתם מחפשים אחר מקום למסיבה בתל אביב, יש לכם את כל הסיבות הנכונות לעשות זאת. 

קודם כל בגלל המיקום – הלוקיישן המרכזי הוא נתון פתיחה מצוין לכל אירוע, והוא אשר יקדם ויבטיח את הצלחתו. כל אירוע שתפיקו, ולא משנה באיזה הקשר, באיזה היקף ובאיזה סגנון, יהיה מוצלח יותר אם המיקום יהיה נגיש עבור האורחים שלכם. גם ההפקה הכי מטורפת, עם התקציבים הכי בלתי מוגבלים, יכולה להסתיים בכישלון צורב אם המשתתפים בה ידרשו לעבור מסע כומתה בדרך אליה. ואם זה לא מספיק, למסיבות יש נטייה להיערך במועדים העמוסים ביותר בשבוע הישראלי, הלא הם חמישי בערב או שישי בצהריים. אלו הם זמנים קשים על הכבישים, והשנה במיוחד, מאחר ומעטים טסים לחופשות בחו"ל, גם תקופת הקיץ ותקופת החגים, צפויות להתאפיין בעומס בכבישים. כולם בארץ. לכן, ההחלטה לקיים את האירוע שלכם בתל אביב, כרוכה במזעור סכנות ובקרת נזקים, מאחר והממוצע אומר שזוהי תהיה הנקודה המתאימה והנוחה ביותר להגעה, עבור כלל המשתתפים באירוע, ולא משנה מאין הם מגיעים. 

סיבה נוספת לערוך את האירוע שלכם דווקא בעיר הזו, היא שכל מה שטרנדי, אופנתי ורולוונטי – קורה בכל זמן נתון בתל אביב. חברות הקייטרינג הכי משובחות, הדי.ג'יים הכי מרימים, מעצבי האירועים הכי מעודכנים ובקיצור – כל מה שיגרום לאירוע שלכם להיות הכי בסטייל שיש, נמצא בתל אביב, בילט אין.

איך לבחור את המקום המתאים ביותר לאירוע שלכם?

על מנת להתאים את הלוקיישן באופן המדויק ביותר לאירוע שלכם, ישנן מספר שאלות שיש לענות עליהן, לפני שמתחילים בחיפוש. 

חתונה, בר מצווה, אירוע חברה או פשוט מסיבת חברים – מה חוגגים?

קודם כל ולפני הכל, כדי לבחור בלוקיישן המושלם, חייבים להתחשב בקונטקסט של האירוע, ולהבין היטב באיזה סוג של מסיבה מדובר. לא כל מקום יתאים לכל אירוע. לדוגמא, אם מדובר באירוע המוני של צעירים, שרוצים להרים עד אור הבוקר במסיבת ריקודים סוערת, גינה, חצר או גלריה לאירועים, פחות יתאימו, ובמקרה הזה מוטב להעדיף חלל גדול ומרווח כמו גג שווה או אפילו מועדון ריקודים שעבר הסבה ללילה אחד. לחילופין, אם מדובר באירוע משפחתי מצומצם כמו חתונה קטנה או בר מצווה בהיקף מצומצם, תוכלו למקד את החיפוש אחר  מקום לאירועים קטנים בתל אביב. במילים אחרות, האופי של האירוע יוכתב על ידי המקום בו הוא ייערך, ושני אלו חייבים לעלות בקנה אחד ולהתאים זה לזה באופן מדויק. 

כמה משתתפים צפויים להיות באירוע?

כמות המוזמנים היא אחד הפרמטרים החשובים והקריטיים ביותר בבחירת המקום, ולא רק מטעמים לוגיסטיים, אלא גם מטעמים של אווירה וסגנון. כמובן שמקום קטן מדי, לא יוכל להכיל היקף רחב של משתתפים, אבל גם במקרה ההפוך, אם תזמינו מעט אורחים למקום עם שטח גדול, עלולה להיווצר אווירה עגומה של ריקנות ופיזור, וחוסר ליכוד של האורחים, לכדי מסיבה שמחה ומהנה. לכן, היקף האירוע המתוכנן צריך להנחות אתכם בבחירת המקום, תוך שאתם מוודאים שאולם האירועים שבחרתם גם יהווה את המצע הנכון והמתאים לסגנון האירוע עליו חלמתם.

טווח הגילאים של המוזמנים יכול לסייע לכם בבחירת הסגנון של האירוע והמקום

ישנם אירועים עם מוזמנים בטווחי גילאים מגוונים יותר, וישנם אירועים, כמו למשל אירועי חברה או אירועים עסקיים, שקל יותר למקד את גילאי האורחים על טווח מסוים. אם מדובר במקרה השני, גילאי האורחים יכולים לסייע לכם בבחירת הסגנון הן של המקום בו יתקיים האירוע והן של האירוע כולו, לרבות העיצוב, האוכל והמוזיקה. לדוגמא, אם מדובר באירוע עסקי, שמרבית המוזמנים אליו הם אנשים מבוגרים, בטווח הגילאים שבין 40 ל-60, יתאים מקום רגוע יותר, כאשר הדגש הוא על ישיבה נוחה סביב שולחנות, ואווירה מקצועית וייצוגית יותר. לעומת זאת, אם מדובר באירוע לשם חגיגות הנפקת חברת הייטק צעירה בבורסה, סביר להניח שמרבית החוגגים יהיו בגילאי 20-30, וירצו לחגוג בגדול, במסיבת ריקודים עם הרבה אלכוהול. באירועי חתונה הפרמטר הזה הוא קצת מורכב יותר, מאחר וברוב המקרים, השילוב של בני משפחה וחברים יוצר תמהיל מגוון יותר של גילאים, ולכן במקרים כאלה יש לתת יותר משקל לפרמטרים אחרים.

לאילו פסיליטיס אתם זקוקים באירוע?

פרמטר נוסף שיכול לסייע לכם בבחירת הלוקיישן, הוא לנסות להבין בשלבים מוקדמים ככל הניתן – מהי התוכנית לאירוע? האם, למשל, אתם מתכננים שתהיה בו הופעה מוזיקלית כלשהי, שצריך חלל אקוסטי מסוים ומערכת הגברה עבורה? האם אתם מתכננים להקרין סרטון או מצגת באירוע, ולשם כך תזדקקו הן למקרן ולמערכת סאונד, והן למקומות ישיבה מתאימים לצפייה? האם הדגש באירוע הוא על חגיגה שמחה, רוויה בדרינקים, ולשם כך תצטרכו מקום שניתן להקים בו בר אלכוהול רציני? אלו הן שאלות שיעלו כבר בשלבים הראשונים של תכנון האירוע, והן יוכלו לכוון אתכם ולדייק את בחירת המקום המתאים, שיהווה את המפתח להצלחת החגיגה שלכם.

לסיכום, בחירת המקום עבור אירוע חשוב, או מסיבה שחשוב לכם שתהיה מוצלחת ושמחה, היא עניין שאין להקל בו ראש, ויכולה להשפיע מאוד על הצלחתו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES