לא כמו כולם: חתונות מיוחדות ובלתי נשכחות

אם בעבר, כשהייתם מקבלים הזמנה לחתונה, כבר ידעתם בדיוק מה מצפה לכם באירוע, הרי שכיום זוגות רבים חושבים איך לגוון, לחדש ולהפתיע בחתונות שהם מתכננים. אולם במיקום ייחודי, חתונות קטנות, חתונות הפוכות וחתונות קונספט, הם רק חלק מהרעיונות כיצד לצאת מהקופסא ולהפיק אירוע יוצא דופן, שכולם יזכרו

עד השנים האחרונות, כאשר היינו מקבלים הזמנה לחתונה, הסינריום הצפוי לנו היה כבר ידוע מראש – שלישי או חמישי בערב (תלוי בתקציב של הזוג שמתחתן), אחרי שצלחתם פקקים של שעות, והנסיעה הארוכה הוציאה לכם את האוויר מהמפרשים וקימטה את הבגדים הכה מושקעים שלבשתם, מגיעים לאולמי X (השלימו פה את המיותר), קבלת הפנים מתקיימת בכניסה לאולם, לרוב על דשא כלשהו שלא בא הכי טוב עם העקבים, ממהרים לבר לגנוב איזה קוקטייל יוקרתי שיעלה מהר לראש ויקל על הסמול טוק ההכרחי עם כל מיני אנשים שלא ראיתם מיליון שנה (ולא סתם, זו היתה בחירה), רודפים אחרי איזה מלצר עם מגש עם נשנושים בגודל ביס, כדי שהאלכוהול ייספג במשהו, בכל זאת.

ההמשך כבר ידוע – טקס חופה גנרי ומשמים שבמהלכו אתם בעיקר מנסים להשתיק את הבטן המקרקרת, ואז – הרגע לו חיכיתם ועליו חשבתם כשרשמתם את הצ'ק – הארוחה. בבופה הגנרי גם הוא, אין שום דבר מפתיע או מעניין, פס של סלטים קרים, פס של תוספות ופס של עיקריות – אסאדו הנפרס לעיני האורחים, חזה עוף ואופציה של דג. אחרי זה הסלואו המיושן של הכלה והחתן (שבואו, כבר לא מרגש אף אחד), ומיד לאחריו תחילתה של מסיבת ריקודים סוערת, במהלכה תכריחו את עצמכם לפקוד את הרחבה עד כמה שכוחם יעמוד לכם. אה וגם אולי יסתובבו שם כמה קינוחי פרווה מבאסים תוך כדי. זהו, הביתה. עוד חתונה רגילה שכנראה לא ממש תזכרו מה ומי היה בה…

אז זהו, שכיום זוגות רבים עושים מאמץ ניכר כדי שהחתונה שלהם לא תיראה ככה, ומחפשים כל דרך אפשרית לגוון, לחדש, להפתיע ולרענן באירוע שלהם, ולהפוך אותו ליוצא דופן, מגניב, שיקי ובגדול – כזה שיהיה עד כדי כך מקורי ושונה, עד שכולם יזכרו אותו.

הנה כמה כיוונים לחתונות מיוחדות, שאם תאמצו את הבסיס של אחד הקונספטים האלו, כבר יגברו הסיכויים שהחתונה שלכם לא תהיה כמו כולן…

חתונת חורף

עונת החתונות הרשמית של ישראל חלה בין החודשים יולי לספטמבר, ואף אחד לא מתפלא כשהוא מקבל הזמנה לאירוע בתקופה הזו. אבל למה להיות אובייאס ולא ללכת על חתונת חורף? בחתונות הנערכות מחוץ לעונת החתונות יש המון יתרונות, כאשר העיקרי ביניהם הוא שכנראה הן יהיו בין האירועים הבודדים שהאורחים שלכם מוזמנים אליהם בעונה הזו. כמו כן, בחתונות הללו יהיו פתוחות בפניכם הרבה יותר אופציות של אולמות אירועים, חברות קייטרינג וספקים כמו מאפרות, צלמים, תקליטנים ועוד, כך שתוכלו לדייק את הבחירות שלכם ולערוך אירוע הכי דומה לזה שחלמתם עליו. אה, וגם המחירים נמוכים משמעותית בתקופה בה הביקוש יורד. ירח דבש מפנק – היר ווי קאם.

חתונה הפוכה

זוכרים את הסיפור על קבלת הפנים שפותחת כל חתונה? אז בחתונה הפוכה, שמתחילה ישר מהגשת הארוחה, אתם בעצם מדלגים על הקטע המביך הזה, וגם חוסכים לא מעט כסף על המתאבנים והבר שיבוטלו בחלק זה של האירוע. יש כאן עוד היבטים חשובים, כמו זה שהאורחים שלכם מורעבים ואתם נותנים להם את מה שהם צריכים, וכך הם מגיעים לחופה שלכם שבעים, מרוכזים ומרוצים. אה, וגם כולם אשכרה יספיקו להגיע לטקס החופה, כי יפתח כאן טווח ארוך יותר במהלך הארוחה.

חתונת קונספט

זוגות המתייחסים לחתונה שלהם קודם כל כמסיבה (ובדיוק כך צריך להיות), ורוצים להכניס את האורחים שלהם לאווירה מסוימת, ולאפשר להם לקחת חלק אמיתי מהחוויה, לא פעם בוחרים קונספט מסוים, שבדרך כלל כולל גם דרס קוד ספציפי שהאורחים צריכים לציית לו. למשל, מסיבת תחפושות (גם אם החתונה לא בפורים), מסיבת סבנטיז, שכולם צריכים להתלבש בלבוש צבעוני ומנצנץ, וכמובן שגם האולם לבוש בהתאם והמוזיקה המתנגנת היא בהתאם ועוד ועוד. חתונות קונספט לא חייבות להיות הפקה שלמה (למרות שרצוי להשקיע גם באלמנטים של עיצוב ומוזיקה), אלא יכולות להסתכם בדרס קוד, למשל שכל האורחים ילבשו לבן. מילה שלנו, חתונות כאלה אף אחד לא שוכח.

חתונה קטנה

הישראלים רגילים חתונות ענקיות, של 400 מוזמנים ומעלה, משכבר הימים. אך החל מפרוץ מגיפת הקורונה, במהלכה הוגבלה כמות המשתתפים באירועים, חלק גדול מהזוגות גילה את הקסם הטמון בחתונה קטנה. חתונה בהיקף מצומצם, יכולה להיות אינטימית, מרגשת ורומנטית בטירוף. כמו כן, במקרה שתבחרו להזמין עד 300 אורחים, יפתחו בפניכם אופציות ייחודיות של אולמות אירועים, בעיצוב, סטייל ואווירה יוצאי דופן. במילים אחרות, את "אולמי X" הגנרי מתחילת הכתבה, יחליף מקום מיוחד וכזה שדווקא יזכרו. זו יכולה להיות וילה מרשימה, אולי אפילו עם בריכה, גלריה בוהמית, או אפילו חצר מסעדה או בר שאתם אוהבים, שעשו הסבה לערב אחד. 

חתונה במקום לא שגרתי

בהמשך לסעיף הקודם, המקום בו אתם מתחתנים הוא בעצם הכל. הוא נותן את האופי, את האווירה, את הסגנון ואת השיק לאירוע, ויכול להוות "גיים צ'יינג'ר" של ממש בכל היבטי החתונה. אם תבחרו מקום יוצא דופן, בעיצוב שונה ומיוחד, או במיקום מקורי שלאו דווקא מיועד לאירועים, כמו למשל יקב עטור כרמים, או חצר עם צמחיה מטופחת, מבנה עתיק שהאווירה היא "בילט אין" ועוד, תוכלו לסמוך על זה שהאירוע שלכם יהיה מיוחד ושונה, והחוויה של המוזמנים שלכם מהאירוע תהיה אחרת וזכירה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES