סידור שולחנות לחתונה

השלבים בסידור שולחנות לחתונה

בכל חתונה זוגות צעירים מעלים בפנינו את השאלה, כל פעם בניסוח אחר, אך מתמודדים עם סידור שולחנות לחתונה. נראה שמשום מה הנושא קצת מדאיג זוגות רבים אשר חושבים שהדבר מסובך. אם גם אתם לחוצים ודואגים, על מנת לייעל את התהליך ולהירגע הכנו עבורכם תכנית בשלבים.

שלב ראשון – גיבוש רשימת האורחים וחלוקתם לקבוצות

ההחלטה את מי מזמינים לחתונה היא החלטה אישית שלכם. גבשו את רשימת האורחים אותם אתם מזמינים לחתונה וחלקו אותם לפי קבוצות על פי ההשתייכות שלהם והקשרים המשפחתיים. החלוקה הראשונית תהיה לפי איזה צד האורחים משתייכים, החתן או הכלה ומשם יש להמשיך לנסות לסדר אותם לפי השתייכות של תאים משפחתיים וכו׳. סביר להניח שתרצו לתת לצד של הכלה לעבוד על הרשימה שלו ולצד של החתן לעבוד על הרשימה שלו; הרי הם מכירים את בני המשפחה בצורה הטובה ביותר.

הקבוצות שלכם צריכות להתאים למספר האנשים האפשרי שניתן להושיב בשולחן. לכל אולם חתונה יש סידור שולחנות אחר, כמו למשל שולחנות ל 8, 10, 12 או אפילו הרבה יותר כאשר מחברים שולחנות.

שלב שני – סימון האורחים שבספק

לא כל המוזמנים שלכם יגיעו לחתונה, כל אחד וסיבותיו האישיות. לכן בשלב זה עליכם להתחיל לסמן בסימני שאלה את כל מי שבספק. יחס של 80% ודאי בשולחן מול 20% בספק הוא יחס סביר הנותן לכם רמת גמישות סבירה.

שלב שלישי – שיבוץ לפי שולחנות

את הרשימות השונות יש לשייך לשולחנות. בשביל לעשות זאת תצטרכו לבקש מאולם האירועים סקיצה של השולחנות ועליכם לתת מספר שולחן לכל קבוצה. מה שמקובל בהרבה אולמות אירועים הוא לקרב את הצעירים על הרמקולים ורחבת הריקודים ואת המבוגרים באזורים השקטים יותר.

סידור שולחנות לחתונה הוא פשוט ממה שאתם חושבים. עבדו לפי השלבים והעבירו את המידע אלינו בגלריית דובנוב על מנת שנוכל להכין את כל הפתקים עבור המארחת. מהרגע שהכנתם את הרשימה, הניחו לה והירגעו; אין צורך לפתוח את הנושא לדיון מחדש בכל שבוע, אתם רק תייצרו עבורכם לחץ מיותר. אל תדחו את הנושא לרגע האחרון.

אנו בגלריית דובנוב נשמח לעזור לכם בכל שאלה לגבי סידור שולחנות לחתונה או כל עצה לגבי האירוע. התקשרו אלינו עכשיו 03-691-0168 ונשמח להיפגש ולהציע רעיונות.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES