מקום למסיבה פרטית בגלריית דובנוב

מחפשים מקום למסיבה פרטית שישאיר על האורחים שלכם רושם עמוק ויגרום לכולם ליהנות ולשמוח? הרשו לנו להזמין אתכם לקיים את האירוע אצלנו בגלריית דובנוב, המקום המושלם לכל סוגי האירועים הפרטיים. יש לנו שפע של ניסיון וערכנו בגלריית דובנוב חתונות, אירועי חברה, אירועים משפחתיים, מסיבות רווקים ועוד. אז בואו לשמוע מה יש לנו להציע עבור האורחים והמארגנים של המחפשים מקום למסיבת פרטית.

מיקום תל אביבי

אחד הדברים החשבים שאנו מציעים לאורחים שלנו הוא המיקום המיוחד בלב הסיטי של תל אביב. מיקום זה הסופג את האנרגיות של העיר הוא מקום מעולה לכל הסוגים של מסיבות פרטיות; תמיד התחושה היא שאתם במרכז העניינים. אין מקום יותר ראוי לקיים בו מסיבה פרטית מאשר עיר הבילויים תל אביב. ואם כבר ת״א אז שיהיה בתוך ציר התרבות והבילויים שבין שרונה להבימה ומוזאון תל אביב.

עיצוב מפתיע

כאשר מחפשים מקום למסיבה פרטית צריך גם להתרשם מהעיצוב של המקום; דבר אשר בוודאי ישפיע על התחושה של המבקרים באירוע כבר מהרגע הראשון שהם יכנסו למקום. מהבחינה הזו גלריית דובנוב היא בהחלט מקום עם עיצוב מפתיע אשר משאיר הרבה מאוד רושם ראשוני, בעיקר בגלל השימוש בשני מפלסים והעיצוב המשדר רמה גבוהה של ביתיות ובא לידי ביטוי בכל פרט ופרט של המקום. זהו לא אולם אירועים בנאלי, אלא מתחם אירועים שובר מוסכמות.

הצוות החם

כאשר מחפשים מקום למסיבה פרטית לא ניתן להתעלם מהצוות של המקום. בסופו של דבר הצוות הוא זה שמארגן את האירוע והוא זה שצריך לתת מענה לכל בעיה או להתגמש לקראת כל דרישה של מארגני האירוע; חייבים לקחת בחשבון את הגישה של הצוות. לנו בגלריית דובנוב יש צוות מיוחד במינו אשר תמיד מוכן לעזור ותמיד מביא רעיונות חדשים. הצוות שלנו עתיר ניסיון בכל סוגי האירועים.

אם אתם מחפשים מקום לאירוע פרטי, הרשו לנו להזמינכם לפגישת ייעוץ והכרות. בואו לראות העיצוב המיוחד של הגלרייה; את אירועי קבלת הפנים שאנו עורכים; את הגינה הירוקה ואת האווירה התוססת של המקום הצובעת כל אירוע בצבעים של שמחה. התקשרו עכשיו 03-691-0168

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES