חברות וארגונים – כולם מחפשים מקום לאירוע עסקי בתל אביב שיהיה בסטייל

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

תחום האירועים העסקיים עובר מהפכה שקטה. הכנסים התאגידיים המשמימים של פעם, עם האולם האפרורי והקייטרינג הבינוני, נעלמים לאיטם. במקומם, עולה מושג חדש – האירוע העסקי כחוויה

בעולם שבו הגבול בין עבודה לחיים הופך להיות יותר ויותר מטושטש, גם האירועים העסקיים עוברים מהפכה שקטה. הכנסים התאגידיים המשמימים של פעם, עם האולם האפרורי והקייטרינג הבלתי נשכח (במובן הרע), נעלמים לאיטם. במקומם, עולה מושג חדש: האירוע העסקי כחוויה.

ובעיר שתמיד ידעה איך להיות צעד לפני כולם, השינוי הזה מתבטא בביקוש מטורף אחר מקום לאירוע עסקי בתל אביב שהוא לא סתם חלל פונקציונלי, אלא סביבה שיוצרת השראה, מעוררת יצירתיות ונותנת לאנשים טעם של “אנחנו רוצים להיות כאן”.

מדובר ביותר משינוי קוסמטי – מחפשים מקומות שמעוררים רגש ויוצרים חיבורים

מה שקורה בעולם האירועים העסקיים הוא לא סתם שינוי קוסמטי – זו תמורה פילוסופית עמוקה יותר. הדור החדש של מנהלים ועובדים לא מסתפק בחדר ישיבות עם מקרן ומיקרופון. הם רוצים מקום שמעורר רגש, שיוצר קשרים בין המשתתפים, ושגורם להם להרגיש שהם חלק ממשהו מיוחד.

בתל אביב, שבה התחרות על טאלנטים נמצאת בשיא של כל הזמנים, בחברות מבינים שהאירוע העסקי שלהן הוא לא סתם הוצאה – זו השקעה בתדמית החברה, במוטיבציה של העובדים, ובחוויה שתישאר בזיכרון של הלקוחות והשותפים.

מגמת האירועים האינטימיים תופסת תאוצה

הטרנד הכי גדול שאנחנו רואים הוא המעבר מכנסי ענק של 500-1000 איש, לאירועים קטנים יותר ואינטימיים. אולם לאירועים קטנים בתל אביב הפך להיות הפורמט הכי מבוקש בעיר, כי בחברות מבינים שכנס של 150-200 איש יכול להיות הרבה יותר יעיל ומשפיע מכנס ענק שבו המשתתפים נבלעים בהמון.

למה זה קורה? כי באירוע קטן אפשר לייצר אינטראקציה אמיתית. אפשר שכל משתתף ירגיש שהוא נראה ונשמע. אפשר להתאים את התוכן בצורה מדויקת יותר לקהל הספציפי. ובעיקר – אפשר ליצור רשת קשרים אמיתית במקום רק חלוקת כרטיסי ביקור.

הפסיכולוגיה של המקום: האולם בו מתקיים האירוע הוא חלק חשוב מהמסר

מה שבחברות החלו להבין זה שהמקום עצמו הוא חלק מהמסר. כשאתה מזמין לקוחות חשובים או עובדים בכירים לאירוע, המקום שבחרת אומר משהו על החברה. האם אתה משקיע בעובדים ובלקוחות שלך? האם יש לך טעם? האם אתה מבין איכות מהי?

אירוע שמתקיים באולם מלון גנרי עם תקרות נמוכות ושטיח מיושן, שולח מסר אחד. אירוע שמתקיים במקום עם עיצוב מרשים, סטייל ואווירה מיוחדת שולח מסר שונה לגמרי.

בתל אביב, שבה התחרות על תשומת הלב של האנשים הכי מוכשרים בעלייה מתמדת, בחברות מבינים שכל פרט עושה הבדל. והמקום בו מתקיים האירוע הוא לא פרט שולי – זה האלמנט שקובע אם האנשים יזכרו את האירוע או ישכחו אותו למחרת.

המנוע של הנטוורקינג:
במקום עם אופי, עם סטייל ייחודי, עם אווירה מיוחדת – משהו משתנה

אחד השינויים הכי מעניינים הוא איך מקומות מיוחדים משפיעים על התנהגות האנשים באירועים עסקיים. במקום סטרילי ופורמלי, אנשים נוטים להיות יותר סגורים, יותר זהירים, יותר “מקצועיים” במובן הנוקשה של המילה.

במקום עם אופי, עם סטייל ייחודי, עם אווירה מיוחדת – משהו משתנה. האנשים נרגעים יותר, פותחים יותר, ונכנסים לשיחות יותר אמיתיות. זה לא סתם תיאוריה – זה מה שמארגני האירועים רואים שוב ושוב. כשהמקום מעורר הרגשה טובה, גם האנשים מרגישים טוב יותר, וכשאנשים מרגישים טוב יותר, הם יוצרים קשרים טובים יותר.

הטכנולוגיה החבויה של המקום הנכון

מה שלא תמיד רואים ממבט ראשון הוא כמה אמצעי טכנולוגיה צריך כדי שמקום יראה “טבעי” ו”זורם”. האקוסטיקה צריכה להיות מושלמת כדי שאנשים יוכלו לשוחח בנוחות. התאורה צריכה להיות מותאמת לכל שעות היום ולכל סוג של אירוע. מערכות מיזוג האוויר צריכות לעבוד בצורה שהאנשים לא ירגישו אותן.

והכי חשוב – הצוות. במקום איכותי, הצוות לא רק מגיש אוכל ומשקאות. הוא מבין את הדינמיקה של האירוע, יודע מתי להתערב ומתי להישאר ברקע, ומסוגל להתמודד עם בעיות בצורה כל כך חלקה שהאורחים אפילו לא מבחינים שהייתה בעיה.

המחיר האמיתי של החיסכון

אחת הטעויות הכי גדולות שעושים בחברות היא לנסות לחסוך על האולם לאירוע. “זה רק כמה שעות”, הם אומרים לעצמם. “האנשים יגיעו בשביל התוכן, לא בשביל המקום”.

אבל המציאות היא שונה. אירוע עסקי במקום שאינו מתאים והולם, יכול לעלות לחברה הרבה יותר מההפרש במחיר. אם האנשים לא נהנים, אם הם לא מתחברים לחברה או למוצר, אם הם הולכים הביתה עם רושם רע – כל ההשקעה בתוכן, בדוברים ובמרקטינג יורדת לטמיון.

לעומת זאת, אירוע מוצלח במקום מרשים יכול להחזיר את ההשקעה פי כמה וכמה. לקוחות שנהנו באירוע יזכרו את החברה בצורה חיובית. עובדים שחוו אירוע איכותי ירגישו יותר גאווה במקום העבודה שלהם. שותפים עסקיים יתרשמו מהמקצועיות והסטייל של החברה.

מתחילים להתייחס לאולם לא כהוצאה –
אלא כהשקעה מרכזית באסטרטגיה העסקית

מה שמתחיל להתרחש עכשיו בתל אביב זה שבחברות מתחילים לחשוב על המקום לאירוע לא כהוצאה אלא כהשקעה מרכזית באסטרטגיה העסקית שלהן. מתחילה לחלחל ההבנה שבעולם שבו התחרות על תשומת הלב של האנשים כל כך חריפה, כל יתרון קטן יכול לעשות הבדל גדול.

כבר לא מחפשים את המקום הכי זול או הכי נוח לוגיסטית. מחפשים את המקום שיעזור לחברה להשיג את המטרות של האירוע – בין אם זה לחזק את המותג, לגייס לקוחות חדשים, לחזק את הצוות, או פשוט לייצר רושם חזק.

והמקומות שמבינים את השינוי הזה, שמשקיעים באווירה ובחוויה ולא רק בפונקציונליות – הם אלה שהופכים להיות המבוקשים ביותר בעיר. כי בסוף, מה שאנשים זוכרים זה לא איך נראתה המצגת או מה אמר הדובר. מה שהם זוכרים זה איך הם הרגישו. ובמקום הנכון, תמיד מרגישים טוב.

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES