למה אולם אירועים בסגנון גלריה הוא המקום המושלם לאירוע השקה בתל אביב?

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

באירוע השקת מוצר, אולי יותר מבכל אירוע עסקי, יצירת רושם חזק וחיובי היא היא המטרה. זו הסיבה שאין להקל ראש בבחירת אולם האירועים. כל הסיבות לבחור באולם בסגנון גלריה בוהמית במרכז תל אביב

אין ויכוח על כך שכאשר מקיימים אירוע השקה, ולא משנה מהו המוצר הנחשף בו, אסור להתפשר על הסטייל והסטנדרטים של אולם האירועים. באירוע השקת מוצר, אולי יותר מבכל אירוע עסקי, יצירת רושם חזק וחיובי היא היא המטרה. כמו שאומרים ״אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני״, והרושם הראשוני במקרה הזה, נוצר ברגע שהמשתתפים נכנסים בשער המקום. במילים אחרות, אולם האירועים לוקח חלק משמעותי ביצירת הרושם שיתקבל מהמוצר, ולכן אין להקל דעת בבחירתו. 

כיצד הסביבה בה מוצג המוצר, משפיעה על תפיסת המותג?

עם הגעתם של האורחים, נוצר קשר מיידי בין עיצוב וסגנון המקום לתדמית החברה. למעשה, לפי המחקרים הפסיכולוגיים שנערכו בנושא, נמצא שהרושם נוצר בתוך 7 שניות בלבד מהכניסה לאולם, וכאשר מדובר באירוע השקה, הרושם הזה משליך ישירות על המוצר או השירות החדש המושק בו. לכן, אם מדובר על מקום לאירוע השקה בתל אביב, שהוא מסוגנן ומיוחד, המשתתפים חווים באופן מיידי תחושה של יוקרה, סטייל, חדשנות וסטנדרטים גבוהים של מקצועיות. במילים אחרות, מאחר והמוח האנושי לא מבדיל בין הסביבה למסר, טיבו של אולם האירועים עשוי להכריע בין הצלחה לכישלון של המוצר. כן, עד כדי כך. 

למה כדאי ללכת על אולם אירועים המעוצב בסגנון גלריה –
במיוחד כשמדובר באירוע השקה?

בניגוד לאולמות אירועים אחרים, אולם אירועים המעוצב בסגנון גלריה אומנותית בוהמית, יקנה לאירוע אופי ונשמה יוצאי דופן, שלא ניתן לחקות באולמות אחרים. במרבית המקרים, מדובר בחללים גמישים וורסטיליים, מאחר והקירות נועדו במקור להצגת פריטי אומנות. באופן זה הם הופכים לבמה מושלמת להצגת המוצר או השירות החדש, שהופכים במיידי לכוכבים הבלעדיים של האירוע. כמו כן, מערכות התאורה המקצועיות, שתוכננו במקור לשמש להדגשת פרטים, מאירות את המוצרים באופן בולט ומושך.

האווירה הבוהמית היא רק הבונוס – סטייל תל אביבי אורבני שגורם לקהל המשתתפים להרגיש מיוחד ואקסקלוסיבי, בדומה לאירוע פתיחה של תערוכה פרטית. באופן זה, כל אחד מהמשתתפים מרגיש שהוא חלק ממשהו מיוחד ויוקרתי.

מיקום נגיש ומרכזי הוא תנאי הכרחי להשתתפות באירוע –
בלעדיו לא יהיה לכם את מי להרשים…

כאשר אתם ניגשים לבחור מקום לאירועים קטנים בתל אביב, שימו לב קודם כל למיקום שלו. כשמדובר באירוע השקה, הנוכחות היא עניין קריטי במיוחד. ברגע שתנגישו את האולם למוזמנים, כלומר תבחרו בלוקיישן מרכזי ונוח ככל הניתן – תגבירו משמעותית את אחוזי ההשתתפות באירוע. אז נכון, הסטייל והסטנדרטים חשובים ביותר ליצירת הרושם הנכון, אבל בלי מיקום נוח ונגיש – לא יהיה את מי להרשים באירוע. במילים אחרות, בחרו לוקיישן מרכזי, שניתן להגיע אליו בקלות בכל אמצעי תחבורה – פרטי או ציבורי, דאגו לחניה (אם אולם האירועים מעמיד אחת כזו לשירותכם – מה טוב), ואל תתפשרו על הפרמטר הזה. 

גם לאופי וסגנון סביבת האולם יש חשיבות 

אם בחרתם בלוקיישן בלב תל אביב, מוקד התרבות של העיר, אם לא של ישראל – זו החלטה אסטרטגית שעומדת להשפיע על כל היבט באירוע. ריכוז הגלריות, המוזיאונים ומוסדות התרבות באזור יוצר “אקו-סיסטם יצירתי” המעצים את מסר החדשנות של המוצר החדש שלכם. המשתתפים מגיעים לאירוע דרך רחובות שופעי אמנות ותרבות (כן, גם בתי קפה הם תרבות), ונחשפים כבר בדרך לעולם של חשיבה מחוץ לקופסה. כשאתם בוחרים בלוקיישן כזה, אתם למעשה מותחים ומרחיבים את חוויית המשתתפים מעבר לגבולות האירוע עצמו – האורחים יכולים להמשיך את השיחות העסקיות במסעדות הטרנדיות בסביבה, לקיים פגישות המשך בבתי הקפה הייחודיים, או אפילו לבקר בגלריות הסמוכות כחלק מהתוכנית. כך האירוע הופך ממפגש חד פעמי לחוויה תרבותית-עסקית מעשירה, הנזכרת לאורך זמן, ויוצרת קשרים עמוקים יותר עם המותג.

למה לפעמים אירוע קטן ואינטימי יהיה אפקטיבי יותר מאשר הפקת ענק?

בעידן בו כולם מתחרים על תשומת הלב, דווקא אירוע השקה קטן, אינטימי וממוקד, בהשתתפות 100-200 אורחים נבחרים, עשוי להיות אפקטיבי יותר מאשר הפקת ענק עם מאות צופים פסיביים. במקום להיבלע בקהל המוני, ולנסות להקשיב ולהבין פרזנטציה מרחוק, באירוע אינטימי כל משתתף יכול לגעת במוצר, לשאול שאלות ישירות ולקבל הסברים אישיים מהצוות המפתח. בסביבה בה נמצאים רק אנשי המפתח בתעשייה – עיתונאים מובילים, משקיעים פוטנציאליים ולקוחות רלוונטיים – לכל שיחה יש פוטנציאל עסקי אמיתי. במקום לבזבז מאות אלפי שקלים על הפקת ענק (שאולי תרשים את המשתתפים, אבל לא יותר מחמש דקות, ואז תישכח), באירוע מצומצם, מדויק וממוקד, נוצרים קשרים אמיתיים. בנוסף, רק באירוע בסדר גודל כזה מתקבל משוב איכותי ומובילי הדעה המשתתפים בו, הופכים לשגרירי המותג לטווח הארוך – וזה בדיוק ה-KPI (מדד ההצלחה) של מוצרים חדשים בשוק.

סוגי אירועי ההשקה שמתאים לקיים במקום קטן ואינטימי 

  • השקת מוצרי טכנולוגיה ואפליקציות

כשמדובר באירוע קטן, המפתחים יכולים להדגים את המוצר צעד אחר צעד, לענות על שאלות טכניות מורכבות ולקבל פידבק מיידי ממשתמשי בטא פוטנציאליים. רק בפורום מצומצם, המשתתפים יכולים להתנסות במוצר בעצמם, לראות דמונסטרציות חיות ולהבין בדיוק איך הטכנולוגיה החדשה תשפיע על חייהם.

  • אירועי השקה של מותגי אופנה ועיצוב

    קודם כל, אם בחרתם באולם בסגנון גלריה, האווירה הבוהמית היא חלק מהחבילה ואין מתאימה ממנה לאירוע של אופנה, עיצוב ויצירתיות. אפשר לקחת את הסיפור עוד צעד משמעותי קדימה, ולהציג את הקולקציה החדשה כתערוכה אמנותית, כאשר המשתתפים יכולים ממש לגעת בבדים, לבחון את איכות העבודה ולהבין את הסיפור מאחורי כל פריט. הסביבה המסוגננת יוצרת הקשר טבעי בין המוצר לאסתטיקה הגבוהה.

  • השקות ספרים ומוצרי אמנות

    מסוג האירועים שפשוט מתבקש לקיים בגלריה –  קירות שנועדו להצגת יצירות, תאורה שמדגישה פרטים עדינים, ואווירה תרבותית שמעודדת דיון אינטלקטואלי. רק מקום קטן באווירה אינטימית, מאפשר הקראת קטעים מהספר, חתימות אישיות ושיחות עומק עם היוצרים.

  • הכרזה על שותפויות עסקיות ומיזמים חדשים

האווירה החמה והמקצועית מעודדת דיונים פתוחים. במקום הודעה קרה לעיתונות, האירוע הופך להזדמנות לבניית קשרים, להסברת החזון המשותף ולהזמנת שותפים נוספים להצטרף למסע. 

גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES