אולם אירועים בתל אביב לחתונה קטנה

חתונה קטנה. היום זה כבר הפך למושג מאוד מקובל ומדובר בקרב הישראלים, ביחוד בעקבות הקורונה. גלרייה דובנוב מציעה את האפשרות לחגוג אירועים שמחים במיוחד גם אם הם נערכים במסגרת מצומצמת מבחינת המוזמנים.

אצל רובינו, חתונה מצטיירת כאירוע המוני. אירוע עם המון אנשים, אירוע גדול, אולם גדול, הרבה אוכל וצוות מלצרים בסדר גודל מתאים שערוך לתת את המענה לאירוע בהיקף כזה.

אך האמת היא שעוד לפני שפרצה הקורונה לחיים שלנו, כבר התקיימו חתונות קטנות בארץ. אלו שבחרו לחגוג כך לא עשו זאת בהכרח מטעמי חיסכון או מרצון להשקיע פחות באירוע. לעיתים זה היה מתוך רצון לחגוג עם אנשים מהמעגל הקרוב באמת, אלו שבאמת שמחו אתם וחגגו את האירוע מכל הלב.

ברור כי כך הם למעשה סיננו את אלו שלא ממש שייכים למעגל הקרוב. מדובר באלו  שלא תמיד הם אכן מגיעים אל האירוע מתוך רצון ושמחה. הם באים כי 'לא נעים לסרב להזמנה', 'לא מתאים' לא להגיע אם קבלו הזמנה ובעצם הם טורחים טרחה שעבורם היא כמעט מיותרת. האמת היא שגם בעלי השמחה לא ממש זקוקים להם בשמחה שלהם. רק שזה הנוהל וכך נוהגים, על כן הם נאלצים להגיע לאירוע שמבזבז להם ערב שלם כמעט לחינם.

חתונה קטנה= חיסכון גדול (?)

אז אמרנו שאנשים אשר בוחרים לערוך חתונה קטנה אינם עושים את זה בהכרח מתוך רצון לחסוך בעלויות או בהוצאות. אך האמת היא שיש מקרים אשר בהם דווקא הנקודההזו היא זו שמכריעה ומובילה לקבלת החלטה שכזו. כי מי אמר שעבור ערב אחד של חתונה בו צריך (צריך?) להאכיל את כל עם ישראל ואשתו בארוחה דשנה, יש לשלם בסופו של דבר עשרות אלפי שקלים ויותר על הרבה מנות מיותרות?

אז אם אנחנו נשארים על אותה רמה ואנחנו לא מעלים את הסטייל של האירוע כאשר אנחנו מורידים אותו מבחינת הגודל וההרכב, ברור שנוכל ליהנות מחיסכון של ממש מבחינת העלויות של האירוע. כי אחרי הכול, המשוואה ברורה. פחות מנות = פחות כסף.

אך כאן חשוב לקחת בחשבון את הנתון הקובע כי ככל שאנחנו מזמינים יותר מנות לאירוע, נצטרך לשלם פחות על כל מנה. כך שאיכשהו אי אפשר לומר כי הקיצוץ במנות יוריד את העלויות ממש בהתאם. כי בכל זאת כל מנה תעלה מעט יותר. אך בסיכומו של דבר, ברור כי על כל מאה מנות שאנחנו מורידים, אנחנו בפירוש חוסכים כסף ומשלמים פחות.

חתונה קטנה – ברמה גבוהה

כפי שכבר ציינו, יש את האנשים שמבקשים לחגוג אירוע קטן על מנת להעניק לו צביון ייחודי, ליצור אווירה שמחה באמת עם הרבה חמימות משפחתית ואינטימיות שרק קבוצה קטנה מסוגלת לייצר. על כן הם בוחרים באולם קטן וחמוד או לחילופין בבית קפה מפנק במיוחד. הם משקיעים את המקסימום האפשרי במקום, על מנת ליצור בו אירוע בוטיק מפנק במיוחד.

אז ברור שעלויות של אירוע כזה הן גבוהות פי כמה וכמה מכל אירוע אחר וסטנדרטי, אך אין ספק כי מדובר באירוע אשר בסופו של דבר הוא הרבה יותר שמח והרבה יותר חווייתי עבור כל המשתתפים.

אירוע בוטיק קטן עם כל הפינוקים

אנשים שבוחרים לחגוג את האירוע שלהם בצורה שכזו למעשה מעניקים לאורחים שלהם אירוע ייחודי וחוויתי. האירוע הוא קודם כל ברמה גבוהה פי כמה וכמה מכל אירוע רגיל אחר. כלומר, האורחים נהנים משהייה במרחב מפנק במיוחד, מאוכל טעים ומפנק שהם לא רגילים לקבל באירועים וכמובן משמחה גדולה ומיוחדת במינה שלא כל כך מצויה באירועים המוניים.

ברור כי מי שמרוויח יותר מכל מאירוע שכזה אלו הם הזוג הצעיר. הם אלו שנהנים מאורחים שבעי רצון, מאורחים מאושרים ומאורחים שמוכנים לעשות הכול על מנת לשמח אותם ובעצם לשמוח איתם באמת.

ברור כי אירוע כזה מצליח להביא את כולם לרחבת הריקודים כאשר אף אחד לא עושה את זה מתוך אילוץ. כי כולם חשים באמת חלק מהותי מהשמחה.

חתונה קטנה ובטוחה

כיום, כאשר אנחנו עדיין נמצאים בשגרת הקורונה, ולמרת שישנן הקלות שונות ואף הותר להתחתן באולם, עדיין זה לא אומר שכדאי לנצל את ההיתר הגורף ולהצטופף באולם אחד יחד עשרות ומאות אנשים. כי ביננו, מי באמת מצליח לשמור על מרחק של שני מטרים או אפילו של מטר אחד, בין אדם לאדם? האם אכן אפשר להיות באירוע עם מסיכה לאורך כל הערב? לרקוד עם מסיכה? לאכול עם מסיכה? ברור שכל זה ממש לא אפשרי. מה שאומר שחתונה בהחלט עשויה להפוך למוקד הדבקה המוני. עלכן, ההמלצה היא להמשיך לחגוג בקטן. לצמצם את קהל המוזמנים או לחילופין לבחור בשטח פתוח, שם הסיכון להדבקה הוא הרבה פחות גבוה.

חתונה קטנה בעיר הגדולה

בעיר תל אביב יש אינספור אולמות אירועים ומבחר עצום של גני אירועים כמו גם בתי קפה או מסעדות המציעים את האפשרות לערוך חתונות ואירועים. הבחירה היא לא תמיד פשוטה וקלה בגלל מגוון האפשרויות. אך חשוב להתמקד ולחשוב מה אנחנו באמת רוצים ואיך אנחנו רוצים לראות את האירוע שלנו.

אז אם גם אתם חושקים באירוע בוטיק מהסוג הזה, אתם מעוניינים לחגוג וליהנות עם המשפחה הקרובה שלכם ועם מעגל החברים הקרובה אליכם באמת, תוכלו לעשות זאת אצלנו. זוגות רבים שכבר נישאו בצורה כזו מעידים על אירוע בלתי נשכח שהותיר זיכרונות מתוקים במיוחד בקרב כל מי שהשתתף באירוע הזה. התמונות והווידאו מהאירוע מעידים על כך יותר מכל.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES