אולם לאירוע עסקי בתל אביב

 מחפשים מקום מתאים לעריכת אירוע עסקי? דובנוב. זה המקום. חלל אורבני מקסים בלב תל אביב עם אווירה קסומה לאירוע עסקי מוצלח!

כל עסק שמכבד את עצמו עורך מידי פעם אירועים עסקיים. אם אלו אירועים שנועדו לצורך השקת מוצר חדש ואם הם אירועים שנועדו לצורך מטרות שיווקיות או מכירתיות. האירועים הללו נושאים בדרך כלל אופי רציני ומטרתי. אחרי הכול, אירוע עסקי הוא לא אירוע בידור והוא לא נועד לשעשע את האורחים. נכון שלעיתים יהיו גם תכנים ותוכניות שנועדו לאוורור, אך בגדול בהחלט מדובר באירועים שאמורים להיערך בפורמט מאוד מוגדר ובאולם שיענה על כל הצרכים ועל המטרות של הכנס.

אז איך תבחרו את האולם לאירוע העסקי שלכם?

על מנת שהאירוע העסקי יהיה מוצלח, חשוב מאוד לבחור באולם אירועים מתאים מבחינת המטרות של האירוע. זה למעשה הסוד להצלחת האירוע וההבטחה כי יהיה זה אירוע מוצלח עבור העסק.

אירוע כזה עשוי להיות גורם מכריע ומשפיע על כל העסק ומה שיבוא בעקבות האירוע. העסק יוכל לצמוח ולפרוחוהמעגלים יתרחבו עוד ועוד.

השקת מוצר חדש

לעיתים עורכים אירוע עסקי רב רושם לצורך השקת מוצר חדש. המטרה היא להעצים את המותג או את המוצר החדש ולהוציא אותו לשוק בטקס רב רושם. כך הוא יתחיל את דרכו בשוק בצורה חיובית עם תנופה עוצמתית. ברור שכך יוכל המוצר להצליח הרבה יותר ולפרוץ את הדרך כאשר נתוני הפתיחה שלו יהיו הרבה יותר גבוהים.

ברור אם כן למה אכן כדאי להשיק מוצרים חדשים באולם מתאים בטקס רברושם על מנת ליצור את ההד הרצוי.

יצירת קשרים עסקיים

ישנן חברות שמעוניינות ביצירת שיתופי פעולה בינן לבין חברות שעובדות על ייצור מקביל או משלים לייצור שלהם. כאשר יוצרים את הקשרים הללו על גבי קרקע יציבה ואפילו חגיגית, אפשר יהיה להאמין שאלו יחזיקו מעמד לאורך זמן ויובילו להצלחת הדרך המשותפת בין הצדדים.

כאשר בוחרים באולם מתאים לצורך האירוע, אולם שיענה על הצורך מבחינת הסטייל של המקום, היוקרה שלו וכל מה שהוא משדר, הרי שברור כי הקשרים העסקיים שייווצרו בין הצדדים יהיו הרבה יותר איכותיים ומבוססים. עסקים רבים מצליחים לצמוח ולהתרחב לאחר שהם יוצרים את הקשרים העסקיים בינם לבין נותני שירות מקבילים או בעלי עסקים מתחומים משיקים או דומים.

ימי גיבוש לצוותים

כיום ברור לכל חברה, ארגון או בית עסק כי יש להשקיע בצוות ולהעניק להם מעבר למקובל. כלומר המשכורת החודשית או אפילו הבונוסים, כלל אינם מספיקים. הצוות זקוק לתמריצים מיוחדים על מנת שתהיה לו המוטיבציה להשקיע בעסק. אם לא עושים את זה, העובדים נכנסים מהר מאוד לשגרה אפרורית ואף מדכדכת והתוצאה היא עסק מדשדש. ברור כי כל בית עסק מעוניין להעצים את עצמו ואת מה שהוא משווק. על מנת שזה אכן יקרה, הוא חייב לפעול במישורים הנכונים.

צוות מרוצה הוא צוות חדור מוטיבציה. צוות מרוצה הוא צוות שמעצים את העסק והוא למעשה הדבר המרכזי שבו יש להשקיע.

יציאה לימי גיבוש לצוות היא אחת הדרכים היעילות המובילות לכך. ימי גיבוש לצוות נחשבים אף הם לאירועים עסקיים והם אמורים להתקיים במקום מכובד ומתאים. על פי רוב אם מדובר בימי גיבוש עיוניים, המקום הכי טוב לכך יהיה אולם אירועים. חשוב כמובן לבחור את אולם האירועים בצורה נכונה על מנת שאכן האולם יתאים למטרה ויהיה מוצלח למען המטרה הרצויה.

על מה אתם צריכים לשים דגש כשאתם בוחרים את האולם לאירוע העסקי?

חשוב לדעת כי הבחירה באולם היא הבחירה הכי קריטית להצלחת האירוע למעשה זו הבחירה הכי משמעותית להצלחת האירוע וזה מה שיוביל בסופו של דבר לתוצאות הרצויות בהתאם למטרה אשר לשמה נערך האירוע העסקי.

אז כאן אתם צריכים לחשוב היטב מה יהיה אופי האירוע מבחינתכם. אם מדובר באירוע שכל מטרתו היא השקת מוצר חדש, ברור שמדובר באירוע רציני ומכובד שדורש את ההקפדה על היוקרה של המקום ועל המכובדות שלו.

אך אם מדובר בימי גיבוש לצוות, הקווים המכתיבים את ההפקה הם שונים לגמרי ביחס לאירועי השקה. שם חשוב לשים דגש על האווירה המשחררת והעליזה ועל האפשרות לקיים את ימי הגיבוש במקום, על כל התכנים והתוכניות הרצויות.

אחרי הכול בימי גיבוש לצוות אנחנו מעוניינים להעניק לצוות תחושה חווייתית ונעימה, להבדיל מהתחושה הקיימת בבית העסק בימי השגרה.

כאשר האולם מתאים מבחינת סוג האירוע, הרי שכל מה שיהיה באירוע בסופו של דבר, יהיה הרבה יותר אפקטיבי וגם הרבה יותר מוצלח.

מה צריך שיהיה באולם לצורך קיום האירוע העסקי?

להבדיל מאירוע כמו חתונה, בר מצווה או אפילו מסיבת יום הולדת, הרי שהאולם לצורך קיום לאירועים עסקיים דורש דברים אחרים.

כמו למשל אולם כינוסים מתאים, ציוד טכני מתאים, מתחמים לסדנאות ועוד. כאשר אלו קיימים באולם אפשר לקיים בו את האירועים הרצויים וליהנות מהתועלת אשר למענה ערכו את כל האירוע.

  • מתחמים לסדנאות – בהרבה מהאירועים העסקיים מקובל לקיים סדנאות שונות. על מנת שאפשר יהיה לקיים אתהסדנאות הללו או לחילופין, מספר הרצאות בו זמנית בצורה נפרדת ומסודרת הרי שאם באולם ישנם כמה חדרים כאלה מעבר לאולם המרכזי, אפשר יהיה לערוך את האירוע העסקי בקונספט הרצוי.
  • ציוד טכני – באירוע עסקי חשוב שיהיה ציוד טכני מתאים על מנת שאפשר יהיה להעביר את התכנים בצורה ברורה ומסודרת. אם זו מערכת הגברה איכותית ואם זה ציוד דיגיטלי לצורך הצגת מצגות או סרטי וידאו.
  • שירותי בר – חשוב לזכור כי בכל אירוע עסקי יהיה בר עם כיבוד או אוכל שיוגש למשתתפים במהלך האירוע.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES