מקומות מיוחדים לאירועים בתל אביב

בלב ת"א שוכנת גלריה מדהימה עבור אירועים שמותאמים עד ל 400 מוזמנים. גלריית דובנוב התחדשה לאחרונה וכיום מציעה עיצוב אלגנטי, יוקרתי ומזמין בסטייל ארט דקו. אידאלי לכנסים, חתונות ושלל אירועים שמחפשים פינה פסטורלית במרכז העיר הסואנת.

 אין שאלה שת"א הינה עיר מיוחדת. עיר שמתאימה לכולם, עיר שלרגע אינה עוצרת, עיר ותיקה אךשעדיין תוססת, עיר שמציעהטבע לצד גורדי שחקים, עיר שחיה ונושמת עיצוב, עיר שחיהונושמת קולינריה, עיר שחיה ונושמת הגות – עיר שחיה ונושמת נקודה. מכאן שאם גם אתםמבקשים לשלוח לאנשים שאוהבים הזמנה לאירוע שממוקם בעיר ת"א, יש לנו כמה טיפים עבורכם, כאלו שיסייעו לכם למצוא מתחם שתואם את שמה הטוב של העיר, מתחם אירועים שייקח לטיול בנדבכי הדמיון – שיגרום לחוש כאילו נמצאים ביקום מקביל, אך שעדיין מאוד מחובר לאופי של העיר.

מקום מיוחד מתחיל בבחירת מיקום

בעיר ת"א תמצאו מגוון מקומות מיוחדים שמאפיינים אותה. ראשית קיימים כמה רחובות שרק השם שלהם גורם לחוש שמחה, איכות ויוקרה. בנוסף,קיימים כמה מרכזים שמציעים שלל מוקדי תרבות, קרי חנויות של מעצבים וגלריות קטנות, קיימים כמה אזורים שנושקים לטבע ובכך מאדירים את הדיסוננס המשגע שהעיר האורבנית יודעת להציע ואף קיימים כמה מקומות שמציעים אווירה ייחודית, ולו כי מדובר באזור בוהמי, צעיר ויוקרתי. מכאן שללא ספק יש משמעות למיקום שלהמתחם, ובכדי להפנים עד כמה פרמטר זה משמעותי, תנסו לדמיין כיצד תגיבו כאשר תקבלו הזמנה לאירוע שמתקיים באחד הרחובות השווים של ת"א, למשל ברחוב דובנוב.

כיצד בוחרים

גם אתם מתקשים להבין כיצד תבחרו את אולם האירועים האידאלי עבור האירוע המיוחד שלכם? ובכן אכן לא חסרים בעיר תל אביב אולמות בעלי קונספט ייחודי, ופה ננסה לסייע לכם למצוא את היעד האידאלי ביותר. כיצד אם כן? ראשית תבינו עבור מה האולם מיועד, מה חשוב לכם, איזו אווירה מחפשים, עד כמה המיקום חשוב, מהו גודל האירוע וכדומה, ולאחר מכן תתחילו לאסוף המלצות מחברים, תגלשו מעט באינטרנט וחשוב מכל תבנו רשימה של דגשים אישיים. מה כדאי להכניס לרשימה? צמחייה, מיזוג, צבעוניות רצויה, סגנון מועדף, פינות ישיבה, עיצוב מושקע, יכולת להשפיע על העיצוב של האירוע, קייטרינג ייחודי וכדומה.

בואו נגדיר ביחד מה עונה על ההגדרה "מיוחד"

כל אחד רוצה משהו "מיוחד", כי זה רק הגיוני שאף אחד לא ירצה מה שכבר יש למישהו אחר, אך מצד שני מה מגדיר משהו מיוחד, עד כמה משהו מיוחד צריך להיות לא מוכרומפתיע, עד כמה משהו מיוחד צריך לגרום לנו לעצור במקום ולהשתאות, עד כמה משהו מיוחד צריך להיות משהו שטרם חשבו עליו? ובכן יש לשים לב שלא מאוד מתאמצים ליצור משהו מיוחד ובסופו של יום מקבלים תוצר שהוא אכן מיוחד, אך מצד שני אינו רצוי, משמע אין לבחור מקום ייחודי עבור האירוע ובסופו של יום לצאת לא מרוצים, ועל כן מאחורי אולם מיוחד (במובן החיובי) קודם כל נמצא מלאכת מחשבת, חוכמה, ידע ומקצועיות בתחום העיצוב, משמע ניתן לעצב אולם שממבט ראשון נראה כמו עודמתחם אירועים, אך שמהר מאוד מתגלה כיצירה מרהיבה שלקחה קונספט כביכול פשוט ועפה עליו עם כל הלבועם מלא כישרון.

הסיבה שמושכת לדרוש יותר

אם רק בוחנים אלו מתחמי אירועים העיר ת"א יודעת להציע, נמצא שלא מעט ואף רבים מהם מושקעים ומוקפדים. עם זאת, מדוע רבים אינםמסתפקים בהם ומחפשים משהו "אחר"? ובכן כי אם כבר גורמים לאנשים להזמין בייביסיטר ולצאת מהבית מוטב להעניק להם חוויה מיוחדת, אם כבר עומדים לשלם הרבה אז לפחות שנרגיש שקיבלנו תמורה מלאה, ואם כבר השקענו מכל הלב אז לפחות שהאורחים (או הקולגות) יהיו מודעים לכך ויזכרו את האירוע לטובה, ולו כי היה להם ממש טעים, העיצוב תפס אותם והאווירה הפנטה אותם, וכאשר מצליחים להרים אירוע כה מיוחד אנשים בהחלט מעריכים זאת – מבינים שאיננו מסתפקים בבינוני.

תמיכה ברזומה של העסק

ציינו שכאשר בוחרים במקום שמעוצב באופן "אחר"(במובן החיובי) אנו משאירים רושם מסוים על האנשים שהזמנו, ופה נציין שאם מדובר באירוע עסקי בתל אביב, קרי כנס או השקת מוצר, הרי שפרמטר זה חשוב ביותר, וזאת כי המוזמנים לא רק יעריכו אתיכולת הארגון שלנו, אלא גם ישליכו את התחושות החיוביות על בית העסק עצמו, כך שבאופן עקיף מרימים לסטטוס של בית העסק – עונים על שני יעדים חשובים בפעם אחת.

הוצאה זניחה עבור נקודת פתיחה מבטיחה

גם אתם מבקשים למצוא מגוון מקומות מיוחדים לאירועים בתל אביב, אך אינכם יודעים מהיכן להתחיל, או פשוט אינכם מביניםבתחום? ובכן במצבים מעין אלו יש להיות מוכנים ובו זמנית יעילים -מומלץלפנות למארגן אירועים ולבקש ממנו שיסייע מא' ועד ת', אך שראשית יסייע במציאת המיקום המושלם. היו בטוחים שמארגן אירועים מכיר שלל מקומות שווים, ולאחר שהוא יערוך עמכם שיחה קצרה ויבין היטב מה מחפשים ומהי המטרה, הוא כבר יידע להציע לפחות 2 אופציות מבטיחות. אינכם זקוקים לשירות מקיף של מארגן אירועים? ובכן לפחות תתייעצו עמו לגבי מציאת המיקום, ואם צריך גם תשלמו על כך. מדוע? זוהי הוצאה זניחה עבור נקודת פתיחה מבטיחה.

חיפוש חוויתי

לסיכום נציין שבעיר ת"א לא חסרים מתחמי אירועים ואך מתחמים מיוחדים, ועל כן התייחסו להליך החיפוש כאל חוויה. כאשר תגיעו למתחם שיגרום לכם להתרגש ולבהות בחיוך בכול נקודה ונקודה, היו בטוחים שמצאתם את אשר חיפשתם, גם אם בהתחלה לא בדיוק ידעתם מה אתם מחפשים. בהצלחה!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES