הדבר הכי חשוב באירוע עסקי הוא להעביר את המסר. בין אם מדובר בהשקה של מוצר חדש או מסיבת פורים לעובדי החברה – אתם רוצים שאת האירוע העסקי שלכם יזכרו כמו שאתם מתכננים בארגון שלו. הנה 4 רעיונות חדשניים לארגון אירוע עסקי שכדאי לכם לקחת בחשבון

1. חוויה אינטראקטיבית – להציב עמדת מציאות מדומה (VR) באירוע העסקי

מציאות מדומה היא סימולציה של סביבה כלשהי או סיטואציה המתבצעת באמצעות מחשב או טכנולוגיה ייעודית ומייצרת חוויה של אשליה למשתמש, כאילו הסביבה אליה הוא נחשף היא מציאותית. עמדות למציאות מדומה מאפשרות לארגונים שמפיקים אירועים עסקיים לייצר אינטראקציה עם הקהל ולחזק את המעורבות שלהם באירוע ובחוויה. אם מדובר באירוע עסקי של חברת רכב תוכלו להתאים לטובת העניין חווית מציאות מדומה מעולמות הרכב או לחלופין מעולמות שונים כמו קומיקס, נסיעה ברכבת הרים, מפגש עם דמויות מגוונות, טיפוס הרים ועוד

אירועי עסקי בדובנוב

2. הזמנה בדואר אלקטרוני – אאוט – דף נחיתה ייעודי לאירוע עסקי – אין

הימים בהם היו תולים שלט שמזמן אירוע חברה עסקי כבר מזמן מאחורינו, ותכלס גם הימים של שליחת הזמנה בדואר אלקטרוני או אסמס. בין אם אתם מארגנים אירוע עסקי לעובדי החברה או מתכננים מסיבת עיתונאים להשקה של שירות או מוצר חשובים – שווה מאוד לחשוב מחדש על הדרך בו תפנו אל המוזמנים. יותר ויותר חברות היום (כולל אירועי עסקיים של פייסבוק) משתמשות בדפי נחיתה ייעודים או אתרים במקום הזמנות מסורתיות. בדפי הנחיתה תוכלו למצוא פרטים על האירוע, הוראות הגעה, הרשמה לאירוע במידת הצורך, הזמנה ייעודית שנשמרת ביומן ואפילו בתום האירוע יש מי שמעלה לאתר הייעודי את התמונות שצולמו באירוע.

אוכל באירועי עסקי בדובנוב

3. חדשות הבידור – להפוך את האורחים המוזמנים לאנשים חשובים מאוד

למרות שאתם לא גיא פינס (לפחות ממה שאנחנו מניחים) והאורחים הם לא כוכבי הוליווד, התייחסו לאירוע העסקי שלכם כאילו היה הוא השקה חגיגית על שטיח אדום. אם מדובר באירוע עובדים – שריינו כתבת מנוסה וצלם ושלחו אותם לייצר תוכן דיגיטלי מגניב עבור החברה, לראיין את העובדים, את המנהלים ואפילו את המנכ”ל. תוכן שכזה יכול אח”כ להתפרסם בחברה כסיכום של האירוע ולעלות את מידת החוויה והחיבור של האורחים לאירוע. אגב, גם באירוע יחסי ציבור או אירוע עיתונאים, אל תתביישו לשבור את השגרה ולפלפל עם מידת מה של חוש הומור ועניין.

4. חוויה דיגיטלית – השתמשו במדיה החברתית להעצים את האירוע העסקי

הנושא של חוויה דיגיטלית הופך לחשוב יותר ויותר בעיצוב האירוע העסקי והציפיות של הקהל, שלא מעט ממנו, מחובר למדיה החברתית כמו אל אינפוזיה להתנהג בהתאם. היום יותר ויותר מפיקים שאחראים על ארגון אירועים עסקיים שמים דגש על חוויה דיגיטלית מהתחלה ועד הסוף. מהרגע הראשון שהמוזמנים קיבלו את ההזמנה שלהם בדואר אלקטרוני או דף נחיתה ייעודי ועד קירות ייעודים לצילומי סלפי. מה עוד? תמונות ב-360, עמדת וידאו שמשדרת בלייב סטרימינג לפייסבוק של החברה ועוד.

גלריה דובנוב נמצאת במרכז תל אביב, והיא בנויה מחלל מרכזי גדול, עם קומה עליונה המשקיפה למרכז וגינה. בגלריה מתקיימים לא מעט השקות, אירועים עסקיים, אירועי יחסי ציבור ואפילו מסיבות פורים. יש לך אירוע עסקי לארגן בקרוב? צרו איתנו קשר ונשמח לפתור לכם את הבריף בצורה המושלמת >> 077-670-6657