לעבוד מסודר: תכנית חתונה מסודרת ומאורגנת להפקת חתונה

כשאתם מארגנים חתונה אתם רוצים שהיה תהיה מאורגנת באמת, עם מסמכים מסודרים וכל מה שצריך. מה זה אומר? שבזמן הפקת החתונה חשוב להכין טבלה מסודרת שכוללת את מספר המוזמנים מכל צד, תקציב וחלוקת התקציב, רשימה של כל הספקים לחתונה מהחשוב ביותר לפחות חשוב (לא לשכוח: אולם אירועים, הפקת חתונה, ביגוד והנעלה, איפור, שיער, דיג’יי לחתונה, צלם סטילס, צלם וידאו ועוד). עבודה מסודרת תעזור לכם לייצר הפקת חתונה אפקטיבית ויעילה בלי כאבי ראש מיותרים. איך ליצור מחשבון חתונה

הפקת חתונה- חתונה קונספט בגלריה דובנוב

להיעזר בהמלצות של הצוות המקצועי של גלריה דובנוב

השלב הראשון בהפקת חתונה הוא בחירת האולם אירועים, שמגיע לצד רשימת המוזמנים האופטימלית שיש לכם. בזמן בחירת האולם אתם תפגשו בצוות המקצועי של המקום שילווה אתכם כל הדרך עד לחופה וגם אחריה. חשוב לזכור שכל נושא הפקת חתונה הוא בעצם לא מעט אינטראקציות חברתיות עם ספקים ונותני שירות, סגירת פינות ועוד, לכן חשוב קודם כל חשוב לבחור בנותני שירות שתהיה בינכם כימיה טובה, ולאחר מכן שיהיו כמובן מקצועיים. הצוות של גלריה דובנוב מחובר לכל נותני השירות וספקי החתונות הטובים ביותר, ויש לו מחירים מיוחדים לזוגות שלו, מתוקף היותו חלק מקבוצת דינמו שכוללת גם את הלורנס, ריברסייד והייאנד. בנוסף, חשוב לזכור שהצוות המקצועי ראה לא מעט אירועים וחתונות בחייו, והוא מכיר את החלל הפנימי והחיצוני של האולם, את מגוון האפשרויות הקיימות (לעיצוב חתונה, לאיפה כדי לעשות את קבלת הפנים ואיך, למתי כדי להתחיל את טקס החופה ועוד), לכן על תהססו לסמוך עליו ועל המלצותיו.

הפקת חתונה בגלריה דובנוב

הפקת חתונה: בחירת ספקים ונותני שירות

אחרי שבחרתם אולם אירועים זה הזמן לבחור את ספקי החתונה לאירוע שלכם. אתם יכולים לבחור בחברת הפקת חתונות שתארגן לכם את האירוע ותסגור לכם את כל הפינות – ממעצבת חתונות ועד המלצה על צלם, דיג’יי, שוזרות פרחים ועוד. אתם יכולים גם לעשות את כל אלו בעצמכם, כיוון שניהול החתונה בפועל מתבצע על ידי הצוות המקצועי של האולם עצמו. בכללי, הפקת חתונה רלוונטית יותר באירועי שטח שמצריכים באמת “הפקה אמיתית” או באירועים עם הרבה אלמנטים לוגיסטיים וטכניים (אירוע מורכב עם להקה, דיג’יי, הופעות מיוחדות, טכס יוצא דופן עם אורחים מחו”ל וכו’). חתונה שמתקיימת באולם אירועים במרכז תל אביב לא תמיד מצריכה עזרה מקצועית בהפקת החתונה כיוון רוב האלמנטים כבר מוכנים (חברת הגברה, תאורה, סידור שולחנות, קייטרינג מטעם המקום ועוד)

קייטרינג הוא שירות שמגיע עם הבחירה של האולם

מידע ושאלות: טיפים נוספים שיעזרו לכם בהפקת החתונה

הרשת מפוצצת במידע על עולם החתונות, ולאורך כל הדרך תמיד עולות שאלות בנוגע להפקת חתונות, צורך להתייעץ או לחפש מידע. הנה רשימה של מקומות שיוכלו לעזור לכם בנושא
1. קבוצות פייסבוק לכלות – הקבוצות הפופולריות לכלות הן “כלות אורבניות” “כלות אורבניות הקבוצה הסודית” “הכלות של my day”
2. בלוגים של חתונות: בארץ תוכלו למצוא כמובן את כלות אורבניות ואת ” my day” בשני הבלוגים תוכלו למצוא קירות של השראה לעיצובים, ראיונות עם זוגות שהתחתנו, המלצות לספקים (חלקן ממומנות, אבל עדיין מדובר במקור מידע טוב), המלצות לשירי כניסה לחופה, למתנות לאורחים, טרנדים ועוד. בחו”ל תוכלו למצוא בלוגים כמו rock ‘roll bride למשל.
3. המלצות על אולמות אירועים וספקים תוכלו לקרוא באתר wedreviews או אתר מתחתנים (mit4mit)

עיצוב שולחן כחלק מהפקת חתונה בגלריה דובנוב

קרדיט צילום: שיצו צלמים, יהונתן בן חיים, נועה מגר