שירי כניסה לחופה

מידי ערב אנו מקיימים חתונות בגלריית דובנוב ומלווים זוגות רבים אל החופה עם שיר חופה מרגש אותו בוחרים בני הזוג. בחירת שיר החופה היא אחת מאותן ההחלטות שבני הזוג צריכים לעשות לפני החתונה; יש המקדישים זמן רב להחלטה ויש אשר יודעים מיד מה הם רוצים. אלו אשר מתלבטים בדרך כלל מנסים להבין מהם הטרנדים המקובלים בשירי חופה. מידי שנה, לקראת עונת החתונות תמיד מתפרסמות רשימות של להיטים המושמעים בחתונות; רשימות אלו הן על פי מה שמדווחים תקליטנים רבים היודעים מהם השירים המבוקשים. אך טרנדים באים וטרנדים הולכים וכל שנה מביאה איתה את רשימת השירים שלה. לכן חשבנו שיהיה יותר מעניין לדבר על הסגנונות השונים של שירי החתונה ולא רק על שירים ספציפיים.

קלאסיקות ישראליות

רבים מהמתחתנים מבקשים להתחתן עם קלאסיקות ישראליו מוכרות. היתרון של שירים אלו הוא הטקסטים הצובטים בלב המדברים אל כולנו ומסייעים לקהל להתחבר לרגע המרגש. השירים הישראלים הישנם מדברים על אהבה ורומנטיקה במילים ציוריות ויפות שבהחלט מתאימות למעמד. בין השירים ניתן להזכיר שירים של הזמרת אילנית השרה ״אהבה היא שיר לשניים״; שלום חנוך השר ״אהבת נעוריי״ ועוד שירים אחרים מרגשים ונוגעים ללב של אמנים כמו אריק אינשטיין, שלומי שבת, אחינועם ניני, בועז שרעבי ועוד.

קלאסיקות לועזיות

גם השירים הלועזיים הישנים אוצרים לא מעט רומנטיקה שהשתמרה עם השנים ורבים בוחרים בקלאסיקות לועזיות, בדרך כלל כאלו אשר מוכרות לכולם. בין שירי החופה ששמענו בגלריית דובנוב ניתן להזכיר שירים רבים של הביטלס, אלטון ג׳ון, פרנק סינטרה ועוד. כמה שמצאנו חן בעיינו במיוחד היו :

The power of love – Frankie goes to Holywood
The miracele of love – Eurythmics

שירים עכשוויים

זוגות רבים המתחתנים בגלריית דובנוב מתאהבים בלהיטים עכשוויים, ישראליים או לועזיים ובוחרים בהם בתור שיר החופה שלהם. שירים אלו משתנים משנה לשנה בהתאם ללהיטים הטרנדים האחרונים. היתרון של שירים אלו הם שהם מוכרים על ידי כולם מכיוון שנחשפים אליהם הרבה בתחנות הרדיו וכולם אוהבים את השירים הללו.

מתכננים חתונה? אתם מוזמנים לפנות לצוות החם שלנו בגלריית דובנוב ולשמוע עוד על שירי חופה ובכלל כל מה שצריך בשביל לארגן את האירוע. התקשרו עכשיו 03-691-0168

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES