4 סימנים שהופכים את גלריה דובנוב למקום אורבני לאירועים

לא מעט זוגות מחפשים מקום אורבני לאירועים ובצדק, אבל מה הופך את האולם לאורבני באמת? הנה 4 פרמטרים שיש רק במקומות אורבניים לחתונות ואין במקומות אחרים

אולם במרכז העיר הוא קצת כמו חוויה של בילוי תל אביבי: כמו מסיבה טובה של יום חמישי או שבת, כמו ללכת למסעדה חדשה שנפתחה בעיר או לתערוכה החדשה במוזיאון. הוא צריך להיות קרוב מספיק לכל ההתרחשות, להיות טרנדי, מעוצב, מגניב וכן להכיל את כל האורחים שהזמנתם. אז אם אתם מחפשים מקום אורבני לאירועים, גלריה דובנוב יכולה להיות המקום עבורכם.

1. מקום אורבני לאירועים חייב להיות ממוקם במרכז תל אביב

חוק מספר אחד לאורבניות הוא מיקום במרכז תל אביב. מקום אורבני לאירועים חייב מעצם הגדרתו להיות ממוקם בלב העיר, בלב ההוויה ובמרכז העניינים. גלריה דובנוב נמצאת ברחוב דובנוב 8 בין רחובות קפלן, שאול המלך ואבן גבירול, מוקפת בכל המרכזית התרבותיים, פוליטיים ועירוניים של העיר. מסביבה תוכלו למצוא את בית האופרה, משכן הקאמרי, בית המשפט וכו'. המיקום המרכזי הזה הוא שהופך את המקום לחלל אירועים בלב של הלב, ויש לו השפעה רבה על אופי האירוע ואופי המקום. חוץ מזה, שאחד הפרמטרים שהופכים אולם לאורבני הוא כמה רחוק המונית של גט טקסי או אובר צריכה לנסוע בסוף הערב, בקיצור אחלה מקום לכל החברים שגרים במרכז.

גלריה דובנוב היא מקום אורבני לאירועים

2. עיצוב החלל – הכנסת העיר אל תוך אולם האירועים

אחד מהמאפיינים החשובים למקום אורבני לאירועים הוא העיצוב. שאלת השאלות העיצובית היא איך העיר נכנסת לתוך החלל? זוג שבוחר להתחתן במרכז תל אביב רוצה להרגיש כאילו הוא מתחתן באולם הכי מגניב שיש, כזה שלא היה מבייש את המסיבות הכי טובות בעיר. בגלריה דובנוב תוכלו לראות תמונות שמתחלפות, אלמנט עיצובי עירוניים בחלל עצמו, חצר עירונית ושקטה ועוד… גלריה דובנוב עוצבה ותוכננה על ידי האדריכל ומעצב הפנים רמי רומנו. היא בנויה מחלל פנימי לגינה חיצונית שמאפשרת ליהנות מקצת טבע באמצע העיר.

3. התרבות – גלריה ברובע התרבות של תל אביב

כחלק מההגדרה של מקום אורבני לאירועים גלריה דובנוב נמצאת במרכז האומנותי של העיר.
מדובר בגלריה אלגנטית לכל סוגי האירועים ברובע התרבות של תל אביב. ולמי שמתחתן בקרוב ומחפש אחר מקום אורבני לאירועים שווה לדעת שהגלריה מתאימה לאירועים של עד 300 אורחים בישיבה או 400 אורחים בקוקטייל.

קוקטיילים בחתונות - הטרנד של הברים בתל אביב במקום אורבני לאירועים

4. קולינריה ואלכוהול – תפריט כמו של מסעדה בתל אביב

מאחורי הגלריה עומד השף ערן זינו, שבקורות חיים הקולינריים שלו תוכלו למצוא מסעדות מאיטליה, הונג קונג וניו יורק ובישראל את "קרן" של חיים כהן, "פרונטו" האיטלקיה ועוד. "קייטרינג כנען" הם שאחראים על כל המאכלים המעולים שיש בגלריה דובנוב, קייטרינג בוטיק שמתמחה במגוון רחב של מטבחים, אבל שם דגש על הקונספט, הטעם והנראות. בשנים האחרונות זינו מתמחה גם בעולמות ללא גלוטן ועומד מאחורי ה"גלוטרייה" פרויקט פופ-אפ של מאכלים ללא גלוטן.

 

קרדיט צילום:יהונתן בן חיים , שיצו צלמים

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES