חתונה בדקה ה 90

היתרונות של חתונה בדקה ה 90

אז הצעת הנישואין הגיעה במפתיע והזוג פשוט רוצה להתחתן תכף ומיד. לפעמים ככה זה בחיים, ישנו צורך לעשות חתונה בהקדם או כמו שאומרים חתונה בדקה התשעים. הדבר אומנם מציב קצת קשיים אבל אין שום דבר שהוא בלתי אפשרי בהקשר של חתונות. נכון שיש למהר ולתקתק את העניינים אך בהחלט ניתן לארגן חתונה למופת גם כאשר מדובר בחתונה בדקה ה 90.

חתונה בדקה התשעים – מבעיה להזדמנות

אמנם יותר נוח לקחת את הזמן ולארגן את החתונה בקצב שלכם, אך לפעמים דווקא כאשר יש לכם מעט זמן אתם מתנהלים ביותר יעילות. אל תחשבו שחתונה בדקה התשעים היא פשרה אחת גדולה – פשרה על המקום; פשרה על הקייטרינג; פשרה על התקליטן… בהחלט ניתן למצוא מקומות לאירועים ברמה גבוהה גם כאשר מארגנים חתונות ברגע האחרון; הדבר נכון גם לגבי התקליטן וכל ספקי השירותים האחרים.

למעשה לפעמים חתונה בדקה ה 90 פותחת בפניכם חלון הזדמנויות; תתפלאו לשמוע שגם בשיא עונות החתונות לעתים ישנו ערב פנוי באחד מאולמות האירועים המובחרים. בשפה המקצועית קוראים לזה חור או חלון ובמקרים רבים אולמות האירועים מוכנים לתת הנחות על מנת למלא את אותו חלל. כאשר אתם רוצים לארגן חתונה בדקה התשעים אתם יכולים לנצל את אותו חלון הזדמנויות וליהנות ממחיר טוב. אך קחו בחשבון שעליכם לגלות קצת גמישות ולא בטוח שהחתונה תהיה ביום שרציתם.

אמנם ארגון חתונה הוא דבר מורכב אך אם ברצונכם לעשות חתונה בדקה התשעים עליכם לגשת לאולם האירועים ולבקש את עזרתם. על מנת להקל עליכם את החיפוש אחר רב, תקליטן, פרחים, אטרקציות וגימיקים מוטב להתייעץ עם צוות המקום. במקרים רבים המקום יכול לטפל ברוב צרכי האירוע בעצמו או לקשר אתכם עם ספרי שירותים מומלצים שעבדו במקום. הפגישה עם הצוות האחראי באולם האירועים היא הדבר שממנו אתם צריכים להתחיל; זהו הבסיס לפירמידה ומשם תהיה לכם אוריינטציה ועזרה מקצועית בארגון האירוע.

אם אתם מחפשים מקום לקיום חתונה בדקה ה 90 אל תהססו לפנות אלינו. בין אם זה בחורף או בשיא עונת החתונות, תמיד יתכן שיש לנו מקום פנוי או אירוע מבוטל. אם לא תשאלו אף פעם לא תדעו. מעבר לזאת, הצוות המקצועי של גלריית דובנוב יכול לסייע ולייעץ אך לארגן את החתונה ביעילות המרבית; אחרי הכל חתונות הן המומחיות שלנו.

צלצלו עכשיו – 03-6910168

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES