חתונה אורבנית

חתונה היא פעם בחיים (או לפחות אמורה להיות כזו) וככזו, היא אירוע שצריך לתכנן בקפידה. חתונה היא אירוע מרגש, אירוע בו שני אנשים מחליטים לקשור את גורלם זה בזו וזו בזה לתמיד, ולכן היא צריכה להיות גם עם ניחוח רומנטי. יש לא מעט בחורות שיודעות איך החתונה שלהן תיראה כבר משנות הילדות שלהן, יש להן חלומות ופנטזיות לא רק על האחד אלא גם על איך ייראה היום ובעיקר הערב המאושר בחייהן, אבל כשמגיע הדבר האמיתי, הן מבינות שזו הפקה רצינית.

מעבר לשמלה, לצלם, לקייטרינג ולשאר נותני השירות, צריך למצוא את המקום המתאים. המקום המתאים הוא זה שייתן את הטון, הוא זה שייקבע את אופי החתונה והוא זה יקבע את הקונספט שלה.

אבל עולם האירועים הוא עולם דינאמי, ומה שהיה פופולארי פעם פחות פופולארי היום. מה שפעם היה אופציה שרבים לא רוצים לוותר עליה, שינה היום פנים. דוגמא טובה לכך הוא הקונספט של אירועים בטבע שקצת דעך בשנים האחרונות. פעם זוגות היו רוצים את המרחב, את הסיבה הטבעית, את היער או המדבר או לפחות את גן האירועים במושב שמדמה את הפתוח והחופשי אבל היום, יש יתר ויותר זוגות שחולמים ורוצים חתונה אורבנית. אז מהי אותה חתונה אורבנית ולמה היא פופולארית מאוד בשנים האחרונות?

קצת על חתונה אורבנית…

לכל חתונה יש את הסגנון שלה. יש את הסגנון השמרני והקלאסי אותו רואים כמעט בכל חתונה, סגנון שמשותף להמון זוגות… יש את הסגנון הספורטיבי שזה הסגנון החופשי והגמיש יותר, ויש את הסגנון האורבני. מהו אותו סגנון אורבני? סגנון אורבני זו הבאה של העיר לידי ביטוי. זה אומר את התכונה, הרעש והאופי החי והדרמטי של העיר. זה אומר טרנדים עכשוויים ושיק, וזה אומר הבאה של המנטליות העירונית, הבניינים הגבוהים וכל מה שעיר משדרת.

כלה שתרצה להיות גם היא חלק מהקונספט האורבני תמצא שמלת כלה אופנתית ומודרנית אך כמובן עם טאץ' שלה. הצילומים של הכלה ושל הזוג בכלל יהיו צילומים ברחוב הסואן, בין האנשים והמכוניות ובין הריחות והטעמים של העיר.

בחירת מקום לחתונה אורבנית

הכול אם כן מתחיל עם בחירת המקום המתאים לחתונה בסגנון הזה ויש אפשרויות שונות למציאת מקום שמתאים לקונספט הרצוי. זה יכול להיות איזה שהוא מבנה טמפלרי וזה יכול להיות לופט מגניב בעיר הגדולה, זה יכול להיות חלל בוטיקי כלשהוא וזה יכול להיות איזה שהוא בר או מקום ישן אחר. זו יכולה כמובן להיות גם גלריה או כל מקום אחר שמשדר עיר. בחירת מקום שמתאים לאופי של חתונה כזו הוא לא דבר של מה בכך, הוא מצריך חיפושים וניסיון להבין את הוויב במקום אך בסופו של דבר בחירה נכונה תשדרג את האירוע.

אוכל שמתאים לכולם

חתונה אורבנית יכולה להיות עם אוכל בסגנונות שונים. כמובן שאפשר לשלב קונספט הגשה של אוכל רחוב מה שאומר דוכנים באירוע ונקודות שונות שיהיו מפוזרות באולם, ואפשר ללכת בסופו של דבר על הגשה אישית. מה שטוב בחתונה כזו הוא שהיא יכולה לשלב צירופים שונים של אוכל שפחות מקובלים בחתונה קלאסית. חשוב כמובן גם לזכור שבכל אירוע כזה תהיה כמות לא מבוטלת של צמחוניים וטבעונים וצריך לתת להם את המענה שלהם, וצריך לתת מענה גם לכאלו שמוזמנים לחתונה ומקפידים על כשרות מהודרת. איך? פשוט מאוד, מוודאים עם האולם שהוא מספק את הפתרון הדרוש.

חתונה אורבנית ביום שישי

אם אתם רוצים להעצים עוד יותר חתונה כזו, אם אתם רוצים שאנשים לא רק יאהבו את הקונספט אלא גם יגיעו לחתונה שמחים ורגועים, אין כמו חתונה אורגנית ביום שישי בשביל זה. יום שישי בעיר הגדולה הוא היום שמפגיש בין אנשים, זהו יום בו אנשים רגועים יותר ונוח להם יותר להשתתף באירוע. אז הנה כמה יתרונות של חתונה אורבנית דווקא ביום שישי:

  • כולם רגועים יותר – כפי שציינו, הדבר הבולט ביותר בחתונות ביום שישי הוא זה שכולם רגועים. אף אחד לא ממהר לשום מקום ורוב האנשים גם לא קמים מוקדם ביום שישי, ככה שכולם מגיעים להם בנוחות וברוגע לאירוע שלכם. אין עבודה לפני ואין עבודה אחרי, והכל מתנהל על מי מנוחות ובלי לחץ.
  • אפשר להביא ילדים – חתונה ביום שישי היא בדיוק מה שצריך אם יש כוונה שיהיו ילדים באירוע. ילדים יכולים להיעדר מבית הספר או הגן ביום שישי, ואפשר להביא אותם בכיף ובלי לחץ. ילדים נהנים מאוד מאירועים כאלו וזה הזמן גם לאפשר להם לספוג את האוירה האורבנית.
  • זול יותר – חתונה ביום שישי היא משהו שהולך והופך לפופולארי יותר ויותר, אבל עדיין, חתונות באמצע השבוע פופולאריות הרבה יותר. זה אומר שיש פחות ביקוש לאולמות ולאנשי מקצוע ליום שישי, וזה אומר שהמחירים שלהם יהיו נוחים יותר. אם אתם רוצם להוזיל מעט את הוצאות האירוע, אם אתם רוצים לעמוד בתקציב מסוים, זו בהחלט יכולה להיות אופציה טובה עבורכם. חשוב לזכור שגם קל יותר למצוא אנשי מקצוע מעולים לחתונה שתתקיים ביום שישי. הם פחות מבוקשים ופנויים יותר, ואם אתם רוצים אנשי מקצוע בסטנדרט מסוים בלי לפשוט את הרגל, חתונה ביום שישי יכולה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים .

חתונה אורבנית יכולה להיות חתונה מדהימה, חתונה צעירה ותוססת כזו שהמוזמנים שלכם יזכרו עוד שנים ארוכות.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES