מקום לאירועי בוקר

אירועי בוקר יכולים להיות מגוונים. הם יכולים להיות אירועים עסקיים ויכולים להיות אירועים פרטיים. בכל מה שנוגע לאירועים עסקיים, הם יכולים להיות איזה שהוא מפגש עסקי בעל משתתפים רבים וכשמדובר על אירוע פרטי, זה יכול להיות אירוע כמו ברית מילה אבל לרוב זו תהיה חתונה.

חתונות בבוקר ובעיקר בשישי בבוקר הפכו לפופולאריות במיוחד. יותר ויותר זוגות בוחרים באירוע כזה, אירוע רגוע ביום שישי בצהריים, אירוע עם כמות מוזמנים בדרך כלל קטנה יותר מאירועים בערב ומה שמאפיין אירועים כאלו הוא בעיקר זה שהם רגועים יותר. אז הנה כמה יתרונות לחתונה של שישי בצהריים, חתונה בשעות היום.

יותר קל למצוא מקום

נתחיל מהדבר הבסיסי ביותר – מציאת מקום. כפי שציינו רוב החתונות מתקיימות באמצע השבוע ובשעות הערב, מה שהופך את מציאת התאריך המתאים, לפרויקט של ממש. חתונות בצהריים אומנם הופכות לפופולאריות יותר ויותר אבל הן עדיין נדירות ביחס לאירועים בערב, ולכן למצוא מקום לאירוע בבוקר יהיה קל יותר. זה כבר יתרון כי מציאת מקום פנוי לאירוע יכול להיות דבר מתיש במיוחד.

מחיר

עוד יתרון שיש לאירוע בשעות הצהריים הוא המחיר, מה שמתקשר לסעיף הקודם. הרי בסופו של דבר הכול זה ביקוש והיצע, וכשאין ביקוש יותר מידי המחירים יורדים. בעיקר כשמדובר על חודשי הקיץ בהם יש יותר חתונות והמחירים באולמות גבוהים יותר, כדאי לבחון את האופציה של שישי בצהריים. זו היא אופציה שיכולה להיות גם פתרון למי שהתקציב שיש לו הוא תקציב נמוך יחסית.

אנשי מקצוע פנויים יותר

אם נמשיך בקו הזה, כל מה שנוגע לביקוש והיצע נראה שיש גם הרבה יותר אנשי מקצוע פנויים בין אם מדובר על תקליטנים, בין אם מדובר על צלמים ובין אם מדובר על מפעילי אטרקציות שונים. רובם פנויים יותר בשעות היום מכיוון שהאירועים שלהם הם בשעות הערב, ושוב, לא רק שיהיה קל יותר למצוא את הצלם והתקליטן המועדף עלינו אלא גם שאפשר יהיה למצוא אחד כזה במחיר שמתאים לנו.

תפריט גמיש יותר

הנה עוד יתרון שיש לאירוע בשעות הבוקר – צהרים על פני אירוע בערב. באירוע בערב התפריט מבחינה קונספטואלית די ידוע מראש. הוא יהיה מורכב מדגים ומבשר והוא יכול להגיע בצורות שונות. כשמדובר על אירוע בשעות הבוקר או הצהריים, התפריט יכול להיות כבר גמיש הרבה יותר. הוא יכול להיות חלבי ויכול להיות בשרי, יכול להיות בראנץ' כזה שיהיה שונה מתפריט באירוע רגיל. אם בוחרים לצורך העניין את הסגנון הבראנצ'י, גם כן, בדרך כלל המחיר יהיה נמוך יותר מאשר מחיר של אירוע רגיל.

ילדים יכולים להשתתף

יש לא מעט אירועים שבעלי האירוע רוצים שהוא יהיה אירוע אינטימי יותר. הם רוצים שהוא יהיה עם המשפחה והחברים הקרובים והם מעדיפים שהוא לא יהיה גדול אבל יכלול את כל האנשים החשובים. מה זה אומר האנשים החשובים? בין השאר הילדים, שבאירוע בשעות הערב או שלא יגיעו או שיהיו עייפים, לא ייהנו מהאירוע וגם יהפכו לנטל על ההורים. כשעורכים אירוע בשעות היום הילדים נהנים הרבה יותר. הם יכולים להיות חלק מהאירוע ויכולים להשתתף בו ולרקוד בו.

כולם מגיעים נינוחים יותר

יש משהו מלחיץ באירועים בערב. אנשים מגיעים אליהם בדרך כלל אחרי יום עבודה ארוך ומתיש, עם כל המשמעויות של יום כזה. לא משנה אם זהו יום חמישי או יום אחר בשבוע, אירוע באמצע השבוע לא תמיד מתאים לכולם ולא פעם מגיעים אליו רק כי חייבים. אירוע בשעות היום ובעיקר אם זהו אירוע ביום שישי, הוא אירוע בו אנשים מגיעים אליו הרבה יותר רגועים והרבה יותר נינוחים. הם נהנים הרבה יותר ממנו, לא ממהרים לשום מקום ובשבילם זה גם פתרון לארוחת צהריים לילדים, והכל יותר נעים.

מציאת מקום לאירועי בוקר

אז איך מוצאים מקום לקיים בו אירוע בשעות הבוקר? לא משנה אם זהו אירוע פרטי או עסקי, יש כמה דברים שצריך לשים אליהם לב. הראשון הוא כמובן המיקום של האירוע. אומנם אירוע כזה לא יהיה בשעות הבוקר המוקדמות, שעות בהן יש פקקים, אבל עדיין, אם האירוע הוא בעיר ובעיקר אם הוא במרכז צריך לזכור גם את זה ולהיזהר ממקומות שההגעה אליהם מורכבת ואם יש בעיות חנייה, צריך לשקול את זה עוד יותר. בדרך כלל אולמות אירועים גם אם הם בעיר יש להם חנייה או הסדר חנייה כלשהוא באזור.

איך עוד מוצאים מקום לאירועי בוקר? בוחנים את התפריט המוצע והאם הוא עונה לציפיות שלכם. לכל אחד יש את הרמה הקולינרית אותה הוא רוצה באירוע שלו ולכל מקום יש את ההיצע שלו. מקום כזה צריך גם לתת מענה לדרישות מיוחדות כמו מנות בכשרות מהודרת או מנות צמחוניות וטבעוניות, וגם אם המנות הללו לא מוכנות במטבח עצמו אלא מוזמנות מקייטרינג אחר, זה בסדר. צריך כמובן גם לוודא שהמקום מתאים לכמות המוזמנים המיועדת, שהוא לא גדול מידי ולא קטן מידי.

בסופו של דבר זה הכול עניין של תקציב ואולי הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לשבת ולחשוב כמה רוצים להוציא באירוע כזה ומהן היכולות. אירוע כזה אמור להיות זול יותר מאירוע בשעות הערב, כך שזו כבר פתיחה טובה עם מגוון אפשרויות רחב יותר. יש לכם מקום מומלץ לאירוע מאנשים שאתם סומכים עליהם? לכו על זה. אבל בכל מקרה, תגיעו כמובן בזמן שאירועים מתקיימים כדי שתבחנו את המקום בלייב.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES