התאמת תפריט לאירוע עסקי קטן – תחשבו על כריכים

לאירועים עסקיים יש חן וקסם מיוחד משלהם. אילו הם בדרך כלל אירועים שמתקיימים במהלך היום, בשעות הבוקר, לפני הצהריים או הצהריים, ויש בהם הבטחה ל-פלז'ר (pleasure) לצד ה-ביזנס – רגעים קטנים של הנאה לצד ההתנהלות העסקית המכובדת והמוקפדת.

על מה חשוב להקפיד כדי לייצור אירוע שיזכרו?

הקפדה על פרטים, קטנים כגדולים, היא שיוצרת אירוע עסקי מוצלח. חלל מתאים עדכני ומעוצב, אקוסטיקה טובה, אביזרים טכניים חדישים, מיקום מוצלח ועוד – כל אלו חשובים. נוסף על אלו, על מנת לשוות לאירוע עסקי חשיבות ואופי מרשים, כדאי לחשוב על התאמת תפריט הולם לאירוע: תפריט שתואם את השעה ביום ואופי האירוע, תוך התחשבות במשכו, באורחים המוזמנים וברושם הרצוי. אירוע פנימי, שמיועד לעובדים מתוך החברה או הארגון, שונה במהותו מאירוע שאליו מוזמנים אורחים מחו"ל, משקיעים פוטנציאליים, עיתונאים או קהל חיצוני של סקרנים ובעלי עניין. השקה של מוצר או הרמת כוסית לציון אירוע חגיגי שונות מיום עיון או יום גיבוש, ומצריכות מחשבה על משך האירוע, על המסר הרצוי ועל אופי קהל היעד.

בחירת תפריט נכונה לאירוע עסקי- כריכים כבר אמרנו?

אחד המאפיינים הבולטים של אירועים עסקיים הוא שכל בחירה מעבירה מסר לקהל האורחים. אירוע עסקי, גם אם קטן, צריך לשדר מסר נכון, ולהתאמת התפריט יש חלק ניכר ביצירת מסר זה. טרנד בולט באירועים עסקיים בשנים האחרונות הוא "פינגר פוד" – אוכל איכותי שמוגש בדוכנים מעוצבים ובמגשי אירוח, בסגנון עשיר, מגוון ואיכותי. בחירה בהגשה של פלטות אירוח מעבירה מסר עדכני, ויוצרת תחושה של מגוון רחב, הקפדה על פרטים, בחירה באיכות ומקצועיות.

כך למשל, מגשי כריכים לאירוע עסקי כוללים מבחר גדול של כריכי קוקטייל מעוצבים ומלאים בכל טוב. השפע והטעם מתחילים במני מאפה טריים במילויים מגוונים וערבים לחיך: בריושים טריים לצד ממרחים עשירים כמו פסטו או עגבניות מיובשות; כריכים של מיני ג'בטה במילוי גבינות או נקניקי איכות ובשילוב ירקות קלויים, עלים ירוקים וממרחים; כריכי המבורגר קטנים במילוי קציצות מתובלות, בצל וממרח ביתי וכדומה. המעוניינים בכריכים מיוחדים ומפנקים יכולים ליהנות מכריכים שמוגשים בתוך קוראסון נימוח או ממגשים יפהפיים של של טורטיות ממולאות כל טוב בחיתוך סושי, המבליט את הצבעוניות ואת המילויים המגוונים.

מגשים עשירים לאירוח עסקי יכולים לכלול גם מני מאפה מקוריים כדוגמת מאפי פילו במילויים שונים, מאפינס מלוחים במילוי של גבינות עזים ועגבניות מיובשות, לביבות ביתיות או קציצות ירקות בעלות טעם גן עדן ביתי או קישים צבעוניים עטורי פלפל קלוי, פטריות או עלי תרד וגבינות.

לצד מני המאפה, ובהתאם למסורת הקולינרית הים תיכונית, ניתן לשלב פלטות צבעוניות של ירקות חתוכים, מגשים של ירקות אנטיפסטי צלויים בשמן זית, מגשים של גבינות בוטיק ישראליות או גלילות חצילים ממולאות גבינה ופסטו. חומרי גלם ים תיכוניים טריים משתדכים היטב גם למגשי ממולאים, ויוצרים כבר מעין ארוחה קטנה – למשל: עלי גפן ממולאים אורז או קישואים ממולאים בבורגול וירקות אפויים. מי שרוצים לשוות לאירוע אופי מפנק או יוקרתי, יכולים לבחור גם בפלטות של סושי מעודן וטרי, בחיתוך מקצועי ועשיר, מיני קינוחים מרשימים ועוד.

באירוע עסקי ישנה חשיבות רבה לאירוח הקולינרי, שיוצר רושם, מעביר מסר ומשאיר טעם בקרב המוזמנים. בדומה למשפט המוכר, הקובע כי "הצבא צועד על קיבתו", ולהבדיל… ניתן לקבוע כי המוזמנים לאירוע עסקי בוחנים את הצלחתו, בין היתר, על פי הכיבוד המוגש. מידת ההשקעה, המגוון והעושר הקולינרי יאפשרו לכם להפוך אירוע עסקי קטן לאירוע גדול שייזכר ועוד ידובר.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES