ארגון חתונה קטנה, הוצאות גדולות?

ההיגיון נשמע פשוט: חתונה גדולה עולה הרבה כסף; אם נארגן חתונה קטנה אז בוודאי נחסוך כסף. אבל כמו בהרבה מקרים, מה שנשמע הגיוני לא תמיד נכון.

יש הרבה סיבות להחליט על חתונה קטנה ואינטימית במקום חתונה גדולה ומרובת אורחים, וחיסכון בכסף הוא אחד מהם. עם זאת צריך לדעת שישנן מלכודות שממתינות למי שמחליט על חתונה קטנה שעלולות להוביל להוצאות גדולות. הכרה של המלכודות הללו, ארגון נכון והיעזרות בשירותי ארגון חתונה של מומחים יכולים לעזור לכם להימנע מהמלכודות הללו.

הגודל קובע

כשמחליטים על חתונה קטנה, לפעמים ההחלטה מקשה עלינו לראות את המציאות. אנחנו כל כך בטוחים שאנחנו מארגנים בקטן ולכן לא נורא אם נזמין "רק" עוד אורח אחד, נבחר בסידור פרחים שעולה "רק" קצת יותר וכן הלאה. צריך מאוד להיזהר שלא נותנים לחתונה להתנפח מבלי לשים לב – חתונה לא נעשית קטנה כי החלטנו ככה; צריך לארגן אותה היטב על מנת שתישאר קטנה.

הוצאות חתונה קטנה שאינן תלויות בדבר

מספר האורחים הקטן יותר עלול להיות בעל השפעה קטנה על המחיר הסופי. הרבה פעמים יש מחיר בסיס שאיננו משתנה וכמות האורחים פחות משמעותית למחיר הסופי של השמלה, החליפה, הדיג'יי, האולם וכן הלאה.

כמויות גדולות, מחיר קטן

היתרון של מי שמזמין הרבה אורחים וצריך הרבה מכל מוצר הוא שהוא יכול לקבל מחיר טוב לכמות גדולה. למי שמארגן חתונה קטנה אין את יכולת המיקוח הזו אל מול ספקים ולכן המחיר לכל מוצר ומרכיב עלול להיות גבוה יותר.

מעט אורחים, הרבה פינוקים?

הרצון להשקיע באורחים שזכו להיבחר ולהיות מוזמנים לחתונה הקטנה שלנו עלול להוביל לפינוק יתר שעולה כסף נוסף.

כל אורח נחשב

בחתונה קטנה, לכל אורח יש השפעה על המתרחש. צריך להיענות לרצונות של כל אורח ולפעמים זה מייקר את העסק.

להתאים את המקום לאירוע

חשוב לא לקחת מקום גדול מדי שעולה הרבה ונראה ריק אלא להתאים את גודל המקום לכמות האורחים שלכם.

פחות אורחים, פחות הכנסות

או במילים אחרות: פחות אורחים – פחות צ'קים. חשוב לקחת את זה בחשבון כשבונים תקציב ומחשבים את המאזן הסופי הצפוי.

עלבונות זה הוצאות?

אנשים עלולים להיעלב שלא הוזמנו. האם לטווח ארוך זה משתלם? לחשוב היטב את מי להזמין ובמה אנחנו מסתכנים אם אנחנו לא מזמינים מישהו.

קטן זה לא קל

כשמתכננים חתונה גדולה מודעים לסיכונים, למורכבות, לפרטים הרבים שיש לחשוב עליהם. כשמדובר בחתונה קטנה אנחנו עלולים לחשוב שלא צריך לתכנן הרבה שהרי חתונה קטנה זה "קלי-קלות." זו טעות קלאסית שעלולה לעלות ביוקר.

חתונה קטנה, אם כן, עלולה דווקא לעלות ביוקר. עם זאת, בחישוב כולל היא ודאי תעלה פחות מחתונה גדולה ולכן ההיגיון הכלכלי בסופו של דבר תומך בעריכת חתונה שכזו. על מנת שלא ליפול בהיבט הכספי של חתונה שכזו, כדאי להיעזר באנשי מקצוע מתאימים – מארגני חתונות למשל. לגבי ההיבט האינטימי – זה כבר תלוי בכם ובאורחים שלכם…

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES