חתונה ביקב או בוילה יוקרתית – רעיונות למקומות מיוחדים לאירועים

בניגוד לעבר, זוגות רבים מחפשים כיום לוקיישן לא שגרתי עבור החתונה שלהם, ומדלגים מראש על האופציה של אולם אירועים גנרי. כמה טיפים שיסייעו לכם לאתר את המקום המיוחד שיהווה נקודת פתיחה מעולה עבור האירוע שלכם. עוד כיוונים להפקת חתונה בלתי נשכחת

האם מסתמן כי עידן החתונות באולמי אירועים סטנדרטיים עומד להסתיים? יש איזה עניין עם חתונות בשנים האחרונות, שיותר ויותר זוגות רוצים לגוון, לחדש ולהפתיע. אולי זה בגלל שבתקופה מסוימת בחיים כולם מתחתנים ואתם רוצים להתבלט ולארגן אירוע שונה, שיחרוג מגדר הצפוי והבנאלי, ואולי זה כי בא לכם להפיק מסיבה בסגנון מסוים מאוד, שחלמתם עליו כבר זמן מה. כך או כך, הכנו עבורכם רשימה של הכוונות – כיצד לאתר מקומות מיוחדים לאירועים, הרי שהמקום בו תתחתנו יעשה את כל ההבדל, והוא נתון הפתיחה החשוב ביותר להצלחת החתונה שלכם וגם כמובן לייחודיות שתאפיין אותה. 

נסו לחשוב על מקום שהיעוד המקורי שלו הוא לא עבור חתונות 

"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים"… הטיפ הראשון שיכול להוביל אתכם למציאת מקום יוצא דופן, הוא לחשוב מחוץ לקופסא. הכוונה היא לנסות ולחשוב על מקומות שאתם אוהבים במיוחד בארץ, אשר אינם מיועדים לחתונות ואולי אפילו לא נועדו לאירועים. זו יכולה להיות מחלבת גבינות עזים, זו יכולה להיות חצר מטופחת של מסעדה או בית קפה, או אפילו הגינה של ההורים. זה יכול להיות מתחם צימרים שביליתם בו, או וילה עם בריכה שיצא לכם לבקר בה במסגרת מסיבת רווקים. אם הסטייל שלכם הוא יותר בכיוון האורבני המודרני, זה גם יכול להיות מועדון ריקודים, גג תל אביבי, גלריה או אפילו בר שאתם אוהבים לצאת אליו. 

כמובן שלצד החלומות, כדאי גם להיות ריאליים וברגע שיש לכם כיוון לאיזה מקום, צריך לחשוב במהירות – האם ברמה הפרקטית והלוגיסטית של ההפקה, ניתן יהיה להרים שם אירוע. האם יש שם פסיליטיס ראויים כמו שירותים, מטבח ומערכת מים, האם יש שם הצללה ו/או אופציה למקום מקורה, לתרחיש של מזג אוויר בעייתי, וכו'. מאז הקורונה, זוגות רבים מחפשים מקום בו אפשר לערוך את החתונה באוויר הפתוח, וכך, מן ההפקר, עולים רעיונות לא שגרתיים ללוקיישנים.

היין, השמחה והרומנטיקה הם בילט אין – חתונה ביקב

בשנתיים האחרונות, כאשר נבצר מרובנו לטוס לחו"ל, תרבות היקבים המקומיים החלה לפרוח, כאשר אנחנו נוסעים ליקב בהרי ירושלים או ברמת הגולן, וחשים את עצמנו בפרובאנס או בטוסקנה… אם לומר את האמת, זה כבר לא הכי מקורי להתחתן ביקב, אבל בכל זאת – יש ללוקיישן כזה קסם רב. קודם כל, בדרך כלל המקום מוקף כרמים, כך שהתפאורה רומנטית בטירוף. שנית, יין משובח הוא חלק בלתי נפרד מהתפריט, וכך גם התחושה החו"לית, שמאפשרת לאורחים שלכם לחוש שהם קפצו לחופשה קטנה מעבר לים, במיוחד כשבמציאות זה לא מתאפשר. יתרון נוסף בייקבים טמון בכך שהשטח גדול ופחות מוגבל, כך שתוכלו לארח בחתונה מספר אנשים גדול יחסית. עם זאת, החיסרון שאתם עלולים להיתקל בו הוא שלא תמיד יש אולם מקורה מספיק גדול, כדי להכיל את האורחים שלכם במקרה של מזג אוויר בעייתי. אם בחרתם ביקב עבור החתונה שלכם, כדאי מאוד להתאים את עיצוב השולחנות והסטיילינג הכללי למקום, כלומר להעדיף שולחנות וכיסאות עץ, מפות לבנות או משובצות, ואלמנטים כפריים ורומנטיים, שיעזרו לחוגגים להיכנס לאווירה.

מעבר ללוקיישן – אילו עוד אלמנטים יהפכו את החתונה שלכם למיוחדת ושונה?

כמובן שלוקיישן מיוחד הוא נקודת פתיחה מעולה, שתבטיח שהאירוע כולו יהיה יוצא דופן ומקורי, אבל ישנם דברים נוספים שאתם יכולים לעשות על מנת שהחתונה שלכם לא תהיה "כמו של כולם".

חתונה בהיקף מצומצם היא כבר מיוחדת 

את הקסם שבחתונה קטנה, זוגות רבים הבינו וחוו, לאחר שבעקבות הקורונה, כמות המשתתפים באירועים הוגבלה. מעבר ליתרונות הרבים הכרוכים בהפקת חתונה קטנה, עצם ההיקף המצומצם – כבר מייחד את האירוע שלכם ומבדיל אותו מהחתונות הגדולות הגנריות. באירוע קטן ומדויק, יש משהו הרבה יותר אינטימי, איכותי, משפחתי ונעים. אתם יכולים להזמין את האנשים שאתם באמת אוהבים ולהם באמת אכפת מכם. אלו הם האנשים שבאמת יתרגשו בטקס החופה שלכם, וישמחו מכל הלב להגיע לחתונה ואפילו להעניק לכם את הצ'ק, שלשם שינוי לא ייחשב כקנס בעיניהם. כמו כן, הבחירה בהיקף חתונה מצומצם, יכולה לפתוח בפניכם שלל מקומות מיוחדים לאירוע, כמו גלריות, וילות וחצרות שאין יכולות להכיל מאות אנשים, אבל עבור עשרות עד מאתיים איש, הן אידיאליות.

הרכב מוזמנים יוצא דופן – טקס למשפחה ומסיבה לחברים

בעבר היה ברור שלאירוע החתונה חייבים להזמין הן את כל המשפחה המורחבת והן את כל החברים – החל מאלו שששירתו איתכם בצבא, טיילו איתכם בטיול שאחרי השירות, למדו איתכם באוניברסיטה, ועד אלו שמלצרו אתכם בתקופת הרווקות. צריך לומר את זה – ההרכב הפופולרי הזה של אירוע חתונה, הוא בעייתי למדי. המחזה של הדודה רוקדת טרנסים על אותה רחבה עם חבר ילדות שלכם מכיתה י', הוא מביך למדי. אז אם גם אתם מטילים ספק בהרכב המקובל, דעו שניתן להפיק חתונה עם הרכב אחר, כמו למשל ארוחת ערב וטקס חופה למשפחה ולחברים קרובים, ואחריו מסיבת ריקודים למעגל החברים הרחב. עצם ההרכב המיוחד – כבר הופך את החתונה שלכם ליוצאת דופן, וגם להרבה יותר זורמת והרמונית מאשר האירועים ה"רגילים".

לסיכום, אם חשקה נפשכם באירוע חתונה יוצא דופן, כדאי בתור התחלה להטיל ספק בכל המגמות המקובלות, ולראות איך אתם יכולים לעשות את זה אחר, מרגש ומיוחד. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES