יצירתיים, מקוריים ולא כמו כולם: רעיונות לחתונה אחרת

אם אתם מעוניינים באירוע שונה, חישבו על כל שלב שהאורחים שלכם הולכים לעבור, ונסו לחשוב איך להפוך אותו למשהו חוויתי ומפתיע

נתחיל בצפירת הרגעה – החתונה שלכם תהיה מיוחדת, מקורית ובלתי נשכחת עבור האורחים שלכם, במיוחד עבור אלו שמכירים אתכם מקרוב ועצם הרעיון של שניכם, בני הזוג, עומדים מתחת לחופה יחד, כבר מרגש אותם בטירוף.

עם זאת, בכל שנה יש כל כך הרבה חתונות, במיוחד כשמדובר בשיא העונה, ובמיוחד אם גם אתם נמנים סטטיסטית בין הגילאים בהם מקובל להינשא, כלומר גילאי העשרים ותחילת השלושים, ואתם רוצים להביא משהו שונה, מיוחד ומרגש, באופן אובייקטיבי. כלומר, גם אם יש לכם בין המוזמנים אנשים שהם פחות קרובים, אתם רוצים שיקרה להם משהו בערב הזה. משהו מפתיע, לא צפוי, מיוחד ומלהיב. אם אפשר שגם יהיה מרגש אבל לא קיטשי, אז בכלל…

אז איך עושים את זה? ובכן, טוב ששאלתם. חשוב לדעת שהחוויה של המשתתפים באירוע הזה, מתחילה כבר בשלב קבלת ההזמנות, וכל חלק, ולו הקטן ביותר, הקשור בחתונה שלכם, יכול להפוך להיות מיוחד, מעניין ומשדרג. חשוב לקחת בחשבון כל צעד שהאורחים שלכם הולכים לעבור במסגרת האירוע, ולחשוב איך אתם יכולים להפוך אותו, או אולי אפילו למנף אותו, למשהו חוויתי.

הנה כמה רעיונות לחתונה, שנוגעים בכל שלב באירוע:

שלב ההזמנות – נזנח מאז העידן הדיגיטלי, שלא בצדק

בעבר, זוגות היו משאירים חלק לא מבוטל מהתקציב שלהם לצורך עיצוב ההזמנות, שהיו נשלחות למוזמנים בדואר, או שבמקרים אחרים, בני הזוג היו מגיעים פיזית להעניק אותן (ובינינו, קצת חבל שכבר לא עושים את זה). מחווה מרגשת בפני עצמה. אבל כל התרחישים הללו כבר מזמן שייכים להיסטוריה, הרי יש ווטסאפ, לא? אז זהו, שכדאי שתדעו ששלב קבלת ההזמנה יכול להפוך למעין אירוע קטן ומיוחד, שמהווה את הפרומו המושלם לחתונה עצמה. מאז העידן הדיגיטלי, רוב הזוגות מסתפקים במשלוח מודעה גנרית, שאפילו לא מצריכה ידע בעיצוב, ובה SAVE THE DATE כזה רגיל, כזה שקיבלתם כבר עשרות כמוהו, ולא עצרתם להתעכב עליו, וחבל.

יש לכם כאן הזדמנות לעורר באורחים שלכם התלהבות, התרגשות ואפילו סקרנות חיובית לפני האירוע, ולא כדאי לפספס. 

אפשר דווקא למנף את העידן הדיגיטלי ולהכין סרטון משעשע או מרגש (או שניהם יחד), למשל בטיק טוק או באפליקציית עריכה ידידותית למשתמש בסמארטפון, ולשלוח אותו כהזמנה לחתונה, באמצעות הווטסאפ. עיקר העבודה כאן הוא על הרעיון והתסריט, וכן, יש צורך בשיתוף הפעולה של שני בני הזוג, שכנראה יהיו השחקנים הראשיים בסרט. אם אתם פחות בקטע של לבדר כשחקנים, תוכלו להרכיב מצגת מרגשת מכמה תמונות זוגיות שלכם, עם שיר רומנטי ברקע, וסמכו עלינו – זה יעשה את העבודה.

במקום מסיבת רווקים/רווקות – מסיבה משותפת לחברים של החתן והכלה

יש כאן רעיון שממש יוצא מהקופסא, ואולי חבל שלא חשבו עליו קודם. מה דעתכם, להזמין את החברים הקרובים שלכם בלבד, למסיבת קדם-חתונה סוערת, למשל באיזו וילה שתזמינו, גג שווה, או בריכה? תחשבו על זה, ההתרגשות באוויר, האווירה היא של פנויים-פנויות, כי סביר להניח שיש לכם לא מעט חברים וחברות כאלה, ויש כאן חתיכת פרומו וגיבושון לקראת האירוע הגדול. לא יודעים, לנו זה נשמע הרבה יותר מלהיב מאשר מסיבה של בנים ובנות לחוד, ולכו תדעו, אולי במסגרת האירוע הזה תתחיל להתרקם לה החתונה הבאה של החבר'ה? מה שכן, חשוב לדאוג ללוקיישן מתאים, שיוכל להכיל את כולם בנינוחות ובכיף, ומומלץ לחפש אחר אולמות לאירועים קטנים, וילות וכו', שירימו לכם את האווירה וידליקו את כל החברים על החתונה הצפויה.

טקס חופה לא שגרתי

בואו נודה בזה רגע, חוץ מההורים שלכם, אף אחד לא ממש מתעניין בטקס החופה המשמים, שחוזר על עצמו בכל חתונה שהייתם בה אבר… למה לא למנף את הקטע הזה לתוכן איכותי, מצחיק ומרגש על אמת? אנחנו לא אומרים לכם לא להתחתן עם רב, ברור שגם רב, אבל למה שלא תוסיפו עוד דמות שתיצוק לקטע הזה גם תוכן עדכני ומשעשע? ביותר ויותר חתונות מביאים שחקנים, בדרנים, סטנדאפיסטים וכו', ש"מחתנים" את בני הזוג לצד (או לעתים במקום) הרב. בדרך כלל המחתנים הללו מריצים דאחקות קורעות על החתן והכלה, מספרים את סיפור היכרותם (זה תמיד עובד, ותמיד מצליח להיות מרגש), ובגדול יורדים עליהם רצח. לחילופין, אם אתם בעצמכם, החתן והכלה, אוהבים להיות באור הזרקורים, אתם לגמרי יכולים להנחות את הקטע הזה בעצמכם, או להופיע בכל סוג של הופעה שתאם טובים בה – שירה, ריקוד וכו'. מילה שלנו, זה יהיה ללא ספק הקטע שכולם יזכרו מהחתונה שלכם.

אוכל "לא חתונתי"

טוב, נכון שאמרנו קודם שכולם יזכרו את טקס החופה המיוחד שלכם, אבל בעצם, יש משהו שעוד יותר נוטים לזכור – האוכל. בהנחה שהוא אכן מיוחד, שונה ומפתיע, כן? אחרת אף אחד לא יזכור אותו. אם אתם רוצים ממש להפציץ בקטע הזה, אתם לא חייבים ללכת על השף הכי מדובר או לפרק הכי הרבה תקציב על הקייטרינג, אלא פשוט להפתיע מבחינת הקונספט, ולהביא משהו שלא מזוהה עם חתונות. לדוגמא, פוד טראקס שיציעו כל מיני מנות רחוב שוות לאורך האירוע, במקום בופה. דוגמא נוספת – ארוחת בראנצ', ארוחת דגים חלבית, או אוכל בסגנון מאוד מסוים, כמו למשל אוכל מקסיקני, אוכל יפני או אפילו אוכל ערבי. אם תיצמדו לסגנון אחד מובהק (ורצוי שיהיה עקבי לא רק באוכל, אלא גם בעיצוב ובמוזיקה) ותעשו את זה היטב – אף אחד לא ישכח את האירוע הזה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES