מצומצמת ואיכותית: למה כולם רוצים חתונה קטנה הקיץ?

מגיפת הקורונה הרגילה אותנו לקיים אירועים קטנים ומצומצמים, ובעקבותיה רובנו הבנו שלמעשה – יש בהם הרבה יתרונות, שמגלמים את האיכות שמתקבלת על פני הכמות. התובנה הזו הביאה לא מעט זוגות מאורסים לארגן חתונה קטנה, באווירה משפחתית ואינטימית, עם אוכל משובח וסטייל גבוה. המלצה למקום מושלם לאירועים קטנים בתל אביב

חג הפסח כבר אחרינו, ואטוטו נכנסת לתוקף עונת החתונות של 2021. שנה לא שגרתית, בלשון המעטה, עברה על כולנו, ובמיוחד על הזוגות שהספיקו להתארס לפני שהמגפה המשוגעת החלה להשתולל ותפסה את כולם לא מוכנים. אלו שהתארסו במהלך השנה הקודמת, מצאו עצמם מבולבלים ומתוסכלים לאור המצב הלא ברור, שערפל כמעט לחלוטין את התשובה לשאלה – מתי ניתן יהיה לערוך את אירוע החתונה.

למרבה המזל, מאז חודש ינואר האחרון, במהלכו הגיעו החיסונים לישראל, המוני תושבים הספיקו להתחסן וכעת התמונה נראית בהירה יותר ואופטימית הרבה יותר, בכל הנוגע לקיום אירועים בקיץ הקרוב. אפשר לשאוב השראה ועידוד מהסימן שמציגות המסעדות שנפתחו, וממש לאחרונה גם אירועי תרבות כמו הצגות, הופעות מוזיקליות ועוד רגע גם בתי הקולנוע נפתחים מחדש וחוזרים לפעילות שגרתית. כל אלו מבשרים על כך שגם אירועי חתונות ממשמשים ובאים, ואם התארסתם זה מכבר, אז זה בהחלט הזמן להתחיל לארגן את אירוע החתונה שלכם.

עולם האירועים חוזר בגדול – אבל חתונה קטנה היא הדבר האמיתי

אמנם הפעילות התרבותית ועולם האירועים חוזרים לאט לאט לסדרם, אך בכל זאת, ישנן השפעות שונות שהמגיפה השאירה אחריה, וביניהן ההבנה שאירועים מצומצמים – יש בהם לא מעט יתרונות. לאחר שנאסר עלינו להתקהל במשך חודשים ארוכים, ובוודאי שלא לצאת לאירועי ענק כפי שהורגלנו אליהם, חלק גדול מאיתנו הבין שאולי זו בעצם הדרך הנכונה להתנהל – באירועים קטנים, איכותיים, אינטימיים ואותנטים.

דמיינו לעצמכם חתונה בה אתם מזהים ומכירים היטב את כל אחד מהאורחים, דמיינו אווירה ביתית, חמימה ואינטימית, בחגיגה בה כל אחד מרגיש שייך ויודע בדיוק למה הוזמן לאירוע המרגש… בהמשך לכל אלו – דמיינו אירוע שכמעט ואין בו ביטולים.

דמיינו שבאירוע הקטן שלכם מוגשות בדיוק המנות שאתם אוהבים, לאחר שיכולתם לבחור כל אחת מהן בקפידה, ואותו הדבר גם לגבי האלכוהול, המוזיקה, העיצוב… הכל! דמיינו שבמקום מתחם אירועים ענק, מפלצתי, קר ומנוכר, שאפשר ללכת בו לאיבוד בלי בעיה, אתם חוגגים במקום על גבול הביתי, כל האורחים שלכם מרוכזים בחלל אחד ומשתתפים בשמחה בכל הלב. דמיינו סטייל ושיק מתפרץ בעיצוב של המתחם, משהו על הגבול של איך שהייתם בוחרים לעצב את הווילה שלכם, במידה והיתה לכם אחת…

עכשיו הפסיקו לדמיין. כל מה שחלמתם הוא אפשרי לגמרי, ולחלוטין מתקיים, במידה ואתם עורכים חתונה קטנה.

שילוב של אומנות, סטייל ואווירה משפחתית: המקום המושלם לאירועים קטנים

אז אם גם אתם השתכנעתם שאירוע קטן ואיכותי הוא ה-דבר, יש לנו המלצה רותחת על מקום לאירועים קטנים בתל אביב שמשלב את כל היתרונות שיכולים להתקיים בחתונה קטנה ואינטימית. מדובר כמובן בגלריה דובנוב, מקום שהוא בגדר מוסד תל אביבי, והוא עדיין לגמרי עומד מאחורי ההגדרה המכובדת הזו. נתחיל בעניין המיקום – הבחירה לקיים את האירוע שלכם במיקום מרכזי, מוכר ונגיש, כבר מראש מבטיחה את הנוחות וקלות ההגעה של האורחים שלכם. אל תטעו, לא מדובר בעניין פעוט. נסו להיזכר בפעמים האלו בהן הוזמנתם לחתונה ב"חור" מרוחק, שהצריך מכם לבלות שעות על הכביש בפקקים, להתברבר במציאת האולם ולבסוף להגיע עצבניים ועייפים לאירוע. בנקודה הזאת כבר לא היה משנה לכם אם האוכל היה טעים או אם המוזיקה היתה טובה, פשוט רציתם לסיים עם העניין הזה ולצאת חזרה הביתה, בידיעה שעוד דרך ארוכה לפניכם עד שתגיעו הביתה. אם כך, אירוע המתקיים במרכז הארץ, ובמיוחד בתל אביב, מציע הגעה נוחה לכל האורחים שלכם, מכל כיוון שלא יגיעו.

בנוסף, אין ויכוח על הייחודיות, השיק, התרבות והסטייל שהעיר תל אביב מציעה. עוד לא קמה לעיר הייחודית הזו מתחרה ראויה בארץ, וכל ניסיון שנעשה בעבר נכשל. אי אפשר לחקות את השילוב הזה של בוהמה, אווירת חוף, מוסדות תרבות אלמותיים, מסעדות ברמה הגבוהה ביותר ואופנה מתוחכמת.

אז כבר מראש, הבחירה באולם אירועים בתל אביב, היא חצי מהדרך לחתונה מושלמת, בסטייל גבוה. מעבר לכך, גלריה דובנוב ממוקמת במבנה ייחודי, שעוצב באופן מקורי על ידי הארכיטקט עומר לייכטר, בדרך המשלבת את המאפיינים האורבניים ביחד עם תחושה של טבע וזרימה, הבאה לידי ביטוי בחצר הפנימית, הפטיו המרהיב של המקום. במקום לבחור בין עירוניות לבין כפריות, המקום מציע שילוב אופטימלי בין שניהם. האורחים שלכם יכולים לבלות בפנים, ולצאת להתאוורר בחצר המרשימה והמרגיעה, אשר בשעות הערב נדלקים בה שלל אורות קטנים שיוצרים אווירה רומנטית קסומה שאין כמותה. מאחר ומדובר בגינה שהיא חלק מהמבנה, וקירותיה שקופים, ניתן לראות ולחוש אותה גם מבפנים, מה שמעניק אווירה הרמונית יוצאת דופן – היכן שהמוזמנים שלכם לא יבחרו להתמקם.

מתכננים להינשא בקיץ הקרוב? כדאי לתת גז על הארגון

אם אתם מתכננים להינשא בקיץ או בסתיו הקרוב, כדאי להתחיל לתכנן ולארגן את החתונה שלכם, ובמיוחד כדאי לשריין תאריך באולם או במתחם אירועים כלשהו. כאמור, הקיץ הזה בסימן של חזרה לשגרה, וישנם זוגות רבים שככל הנראה יבקשו להתחתן במהלכו. המשמעות של העניין היא שכדאי למהר ולתפוס תאריך שיהיה נוח עבורכם ועבור האורחים שלכם. שריון התאריך הוא הצעד החשוב ביותר במהלך ארגון החתונה, ורק אחריו אפשר להתפנות לפרטים המהנים יותר כמו איתור חברת קייטרינג, די.ג'יי, שמלת כלה, טבעות נישואין וכו'. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
גלריה דובנוב אולם אירועים במרכז תל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES